Segítségkérés!

Több
12 éve 7 hónapja #8023 Írta: Gergoo
Gergoo válaszolt a következő témában: Segítségkérés!

Megtaláltam.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hirdetni szeretett volna nálunk több fantasztikus állást is (lovász, B kat. sofőr, stb) sajnos az egyik véletlenül kiment, elnézést.
Szerintem egy e-mailt nem ér nem, hogy konferenciára utazni. :laugh:

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 7 hónapja #8027 Írta: Gergoo
Gergoo válaszolt a következő témában: Segítségkérés!

Bővebben? Nem biztos, hogy értelek. Szóval, ordít a feladott hirdetésekről, hogy egy vicc kategória. Jobb esetben. Talán megússza a jelentkező egy konferencia belépő árával. :laugh:
Nem tudom de mint említettem egy e-mailt nem pazarolnék rá. Remélem elengendő mértékben bővítettem. :)
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Kujak

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja - 12 éve 6 hónapja #8447 Írta: Kujak
Kujak válaszolt a következő témában: Segítségkérés!

Szia Gergő!
Jelentkeztem a 2day-ban harmadiknak, majd egy ilyen válasz email-t kaptam:
Miért jelenik meg a következő üzenet: "Lehetséges, hogy az üzenetet nem a következő személy küldte"?
Miért jelenik meg ez a figyelmeztetés?
Akkor jelenik meg ez a figyelmeztetés, ha egy feladó a Gmailből származónak adja ki magát, de nem tudtuk igazolni, hogy az e-mail valóban Gmail-felhasználótól származik-e. Minden Gmail által küldött üzenet speciális információkat (úgynevezett hitelesítő adatokat) tartalmaz, amelyekkel ellenőrizhető, hogy az üzenetet valóban a Gmailből küldték-e. Ha olyan figyelmeztetés jelenik meg, amely szerint lehetséges, hogy egy üzenetet nem egy Gmail-felhasználó küldött, az azt jelenti, hogy hiányoznak ezek a hitelesítő adatok. Az általunk a feladó észleléséhez használt adatok az üzenetek fejlécében találhatók, ezen fejlécek értelmezése azonban sokszor nehézséget okozhat. Ezért az Ön védelme érdekében a Gmail elemzi ezeket az adatokat, és egyszerűen olvasható formában jeleníti meg őket.
A hiányzó adatok arra utalhatnak, hogy az üzenetet meghamisították, és valójában nem a megjelenített feladó küldte, vagy hogy a feladó olyan webhelyen (például egy Önnel híreket megosztó webhelyen) keresztül küldte az üzenetet, amely nem biztosított adatokat az üzenet eredetéről. Ha az e-mailt nem a Gmail küldte, de a feladó hitelesítette az üzenetet, és információkat adott arról, hogy ki küldte az üzenetet, megjelenítjük a küldő nevét és az üzenetet hitelesítő szolgáltatást. Ha például a feladó@gmail.com címről kapott egy képeslapot egy ecard.com nevű webhelyről, a feladó helyén a következő szerepel: "feladó@gmail.com a(z) ecard.com domainen keresztül".



Mit kell tennem, ha megjelenik ez a figyelmeztetés?

Győződjön meg arról, hogy az e-mailt valóban a feladó küldte, és amennyiben a feladó gyanúsnak tűnik, ne adjon meg semmilyen személyes adatot, illetve ne kattintson semmilyen linkre. Az e-mail csalásokkal kapcsolatban itt találhat további tippeket. Ha azt gyanítja, hogy az e-maillel valaki megpróbál hozzáférni személyes adataihoz, kattintson a Gmailben az Adathalászat bejelentése linkre.
Feladóként nem szeretném, ha címzettjeim számára megjelenne ez a figyelmeztetés. Mit tehetek?

A Gmail ellenőrzi, hogy az e-mailek megfelelően hitelesítve vannak-e. Kérjük, tegyen közzé egy SPF-rekordot, és használja domainnevét feladóként, vagy lássa el üzeneteit az Ön domainjéhez társított DKIM-aláírással.

Biztos vagyok abban, hogy az üzenet valóban annak feladójától származik. Mit tehetek?

Figyelmeztető üzenet akkor jelenhet meg, ha az üzenetet olyan feladó küldte, aki nem biztosít hitelesítő adatokat, vagy ha az üzenetet átirányították, és a hitelesítő adatok módosultak a folyamat során. Ha egy másik e-mail fiókon keresztül továbbít egy üzenetet, olvassa el az átirányítással kapcsolatos gyakorlati tanácsokat, és ne módosítsa, távolítsa el vagy helyezze át az üzenetek fejlécét, illetve ne módosítsa az üzenet szövegtörzsét, így biztosítva a hitelesítő adatok megőrzését.
Egyéb esetben azt javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba az üzenet küldőjével, és kérje meg őt, hogy hitelesítse üzeneteit egy SPF-rekord közzétételével. Ha az üzenetet egy Google Apps-domain küldte, az üzenet hitelesítéséhez ezeket az utasításokat kell követni.
Van ezzel valami teendőm, vagy nem ment el rendesen a jelentkezésem?

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja #8448 Írta: Gergoo
Gergoo válaszolt a következő témában: Segítségkérés!

A jelentkezésed megkaptuk de a fentiekhez nem tudok hozzászólni mert mi biztos nem gmail-es címről írtunk neked.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Kujak

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja #8546 Írta: Kujak
Kujak válaszolt a következő témában: Segítségkérés!

Sziasztok!

Elkészíttettem a targoncavezetői bizonyítványom hiteles fordítását az OFFI-val. Pénteken mentem érte, meg sem néztem. Most akartam egy álláspályázat mellé csatolni és nézem a targoncavezető szót úgy fordították, hogy "Karrenführer". Elég gyengén beszélem a németet, de én úgy tudom, hogy "Gabelstaplerfahrer" a német változata ennek a szónak. A Karrenführer-re taligavezetőt ad ki a fordító!
Szerintetek elküldjem így vagy kiröhögnek vele? :woohoo:
Menjek reklamálni a nem pontos fordítás miatt? :evil:

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 6 hónapja #8547 Írta: Gergoo
Gergoo válaszolt a következő témában: Segítségkérés!

Ne küld el, reklamálj, sőt fizessék vissza az összes extra költségedet ami keletkezik emiatt!
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Kujak

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!