Internet szolgáltatás lemondása

Több
9 éve 1 hete #38960 Írta: Csibijuza
Csibijuza válaszolt a következő témában: Internet szolgáltatás lemondása

Sziasztok!

Én is a Vodafone-nal kapcsolatban kérdeznék valamit. Múlt év szeptemberében bementünk Ludwigshafenbe és egy DSL szerződést aláírtunk. A technikus nem jött ki a megbeszélt időpontra. Azt mondta a Vodafone,hogy kint volt, de nem volt kiírva a nevünk. Mióta itt lakunk kint van a nevünk, szóval ez nem lehetett gond, a másik meg az,hogy a barátom egész álló nap várta azt a nyomorult technikust, de ha csak villamossal nem jött,az az ember bizony nem járt erre.
Meg akartak velünk beszélni még egy időpontot. Mondtam, hogy az nekünk nem jó, majd mondtam, hogy akkor hagyjuk a francba, nem kérjük a szolgáltatásaikat. Tehát beépítés nem történt, csak egy routert kaptunk, amin nem jött net -nyilván. (A bankszámláról vonták volna az összeget, amit egyszer sikerült nekik, de aztán visszavontuk a levonási megbízást, lévén semmit se kapunk a Vodafone-tól, akkor nem is fizetjük be.)

Fogta a barátom a boxot, meg minden kábelét, és bement a shopba ahol ezt a fost ránk sózták. Mondta, hogy fel akarjuk mondani - mivel a csávó azt mondta, hogy a DSL-t magunkkal vihetjük, vagy "bármikor felmondhatjuk". Bement, a csávókám ráírta a papírra, hogy az ügyfél felmondást kér, kérem értesíteni. Azt mondta, adjuk fel postán a boxot. Jó, feladtuk, benne egy Kündigung, egy extra - levélben - és egy a Kundenzentrumba. Mindegyik ajánlva.

A központból háromszor is visszajött a válasz, hogy forduljunk a Shophoz, ahol vettük ezt a "szolgáltatást",mert ők ezt nem tudják lezárni,mert náluk nincs szerződés. A shop nem reagál semmire. Messze lakunk kicsit, nem egyszerű eljutnunk oda.... ezért próbálkoztunk máshogyan. (Jó, tudom,minek csináltuk ott, miértn me közelebb, de ha már egy cég,akkor nem kéne mindenhol elintézni a dolgunkat,nem?)

Ehhez képest most jön nekünk a vodafone a behajtókkal, meg mindenekkel?
Egyszerűen nem értem, minek meg mi a frászt kell nekünk befizetni,amikor még csak be sem szerelték azt a nyomorék vodás netet!!! Meg ha "jederzeit kündbar" - mondta a kefehajú kis buzigyerek, akkor miért is fenyegetnek minket a behajtóval???? Főleg, hogy szerintem még a két hét se telt el, és vissza lett mondva. Addig meg tudtommal bármilyen szolgáltatástól elállhatsz.

Most erre mit lehet lépni? A jogvédelmi biztosító tud ezzel valamit kezdeni?

Kíváncsi lennék a válaszotokra:
Csibijúza

Good things come to those who believe, better things come to those who wait and the best things come to those who don't give up. :3

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • DECOTEXT
  • DECOTEXT profilkép
  • Nem elérhető
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Messziröl jött ember túl késön ér ide!
Több
9 éve 1 hete #38962 Írta: DECOTEXT
DECOTEXT válaszolt a következő témában: Internet szolgáltatás lemondása

Sziasztok!
Én is a Vodafone-nal kapcsolatban kérdeznék valamit. Múlt év szeptemberében bementünk Ludwigshafenbe és egy DSL szerződést aláírtunk.

Akkor érvényes a szerződés!

***

(A bankszámláról vonták volna az összeget, amit egyszer sikerült nekik, de aztán visszavontuk a levonási megbízást, lévén semmit se kapunk a Vodafone-tól, akkor nem is fizetjük be.) Fogta a barátom a boxot, meg minden kábelét, és bement a shopba ahol ezt a fost ránk sózták. Mondta, hogy fel akarjuk mondani - mivel a csávó azt mondta, hogy a DSL-t magunkkal vihetjük, vagy "bármikor felmondhatjuk". Bement, a csávókám ráírta a papírra, hogy az ügyfél felmondást kér, kérem értesíteni. Azt mondta, adjuk fel postán a boxot. Jó, feladtuk, benne egy Kündigung, egy extra - levélben - és egy a Kundenzentrumba. Mindegyik ajánlva.

Szóval kaptatok boxot és kábelt, valamint volt egy aláírt szerződésetek. Ebben az esteben
a reklamációt a "vodafon Kundendiest"-nél kell tenni és ha valami nem műxik akkor lehet
az árról (visszatéritésről) beszélni s egyezkedni. ha a szerződésben nincs benne, hogy
"bármikor felmondható", akkor csak a benne levő felmondási idővel lehet ezt megtenni!
A szóbeli igéretre nincs bizonyíték!


***

A központból háromszor is visszajött a válasz, hogy forduljunk a Shophoz, ahol vettük ezt a "szolgáltatást",mert ők ezt nem tudják lezárni,mert náluk nincs szerződés. A shop nem reagál semmire. Messze lakunk kicsit, nem egyszerű eljutnunk oda.... ezért próbálkoztunk más hogyan. (Jó, tudom,minek csináltuk ott, miértn me közelebb, de ha már egy cég,akkor nem kéne mindenhol elintézni a dolgunkat,nem?)

A távolság nem indok! Ott kell valóban reklamálni ahol a szerződés van!

****

Ehhez képest most jön nekünk a vodafone a behajtókkal, meg mindenekkel? Egyszerűen nem értem, minek meg mi a frászt kell nekünk befizetni, amikor még csak be sem szerelték azt a nyomorék vodás netet!!! Meg ha "jederzeit kündbar" - mondta a kefehajú kis buzigyerek, akkor miért is fenyegetnek minket a behajtóval???? Főleg, hogy szerintem még a két hét se telt el, és vissza lett mondva. Addig meg tudtommal bármilyen szolgáltatástól elállhatsz.

Ez így nem korrekt! A szerződés számit amit aláírtatok! Ez érvényes! Ami
nincs írásban az csak kacsa és humbug! A szerelés késése miatt kártérítés
jár nektek, de a szerződés érvényes, ha aláírtátok a benne levő felmondási
idővel. A behajtási fenyegetésre ne is reagáljatok, ez csak blöff, mert ha
nem volt szolgáltatás akkor nem tudnak perelni sem! A hardware-t viszont
kiadták, tehát kaptatok is valamit



Most erre mit lehet lépni? A jogvédelmi biztosító tud ezzel valamit kezdeni?

Igen, ilyen dolkora nagyon jól használható. Ügyelj az "önrészre", ha van.
Egyszeri ingyenes tanácsadás is jár.
(Legalább is a mienkben van ilyen.)

Egyébként a Vodafonnal nekünk is meggyült a bajunk már 2x is, ezért soha
nem közösködünk velük! Se net se telefon se semmi. Sajnos a Vodafon megvette
a Kabel Deutschland-ot, így mint nagyfönök most hozzánk is "besomrogdált" hátulról,
mert a szerződésünk a kábeleskenél van (HD-TV, telefon, internet)
Az első alkalommal felmondom ha baj lesz.

DCT
A következő felhasználók mondtak köszönetet: evipul

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hete #38972 Írta: Csibijuza
Csibijuza válaszolt a következő témában: Internet szolgáltatás lemondása

Szia!

Az kimaradt, hogy a Techniker nem jött ki, nem szerelte be a netet, csak a boxot kaptuk meg postán! Tehát ugyan kaptunk valamit, de azon internet nem jött. Azt állította a Vodafone, hogy nem volt kiírva a nevünk, holott mióta itt lakunk ki van írva és a barátom egész nap itthon volt, és a szerelőt várta. A házmesterrel is meg volt beszélve, hogy jön - csak neki van kulcsa oda, ahol ezek a kábelek futnak.
Tehát beszerelés nem történt, a box-szal meg sokra nem megyek, ha nem jön rajta net.

Good things come to those who believe, better things come to those who wait and the best things come to those who don't give up. :3

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hete #39029 Írta: Csibijuza
Csibijuza válaszolt a következő témában: Internet szolgáltatás lemondása

A Kabel Deutschland egy cég a Kabel BW-vel?

Good things come to those who believe, better things come to those who wait and the best things come to those who don't give up. :3

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hete #39030 Írta: gejza
gejza válaszolt a következő témában: Internet szolgáltatás lemondása

Nem, semmi közük egymáshoz!! Mellesleg a KabelBW-t sem úgy hívják már: az új nevük Unity Media.... :-)

Milchreis wird super lecker, wenn man es kurz vor Ende der Garzeit durch ein saftiges Steak ersetzt.....

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
9 éve 1 hete #39032 Írta: mahlzeit
mahlzeit válaszolt a következő témában: Internet szolgáltatás lemondása

Csibijuza írta: Szia!

Az kimaradt, hogy a Techniker nem jött ki, nem szerelte be a netet, csak a boxot kaptuk meg postán! Tehát ugyan kaptunk valamit, de azon internet nem jött. Azt állította a Vodafone, hogy nem volt kiírva a nevünk, holott mióta itt lakunk ki van írva és a barátom egész nap itthon volt, és a szerelőt várta. A házmesterrel is meg volt beszélve, hogy jön - csak neki van kulcsa oda, ahol ezek a kábelek futnak.
Tehát beszerelés nem történt, a box-szal meg sokra nem megyek, ha nem jön rajta net.


Itt a forumokon sokszor le volt mar irva, hogy ilyen szolgaltatast neten kell rendelni. Ha shopban alairsz egy szerzodest akkor elfogadtad, megertetted es megismerted a felteteleket, szerzodes ervenyes es pont! Onnan te mar nem valtoztatsz semmit. Akkor lehet felmondani ha a szolgaltato nem tudja bekotni.
Az, hogy nem volt kint az egy dolog, gondolom a szerzodes aprobetus resze tartalmazza hanyszor kell megprobalni es rendelkezesre allni.
Innentol kezdve a felmondas nem egyszeru jogilag. Ahogy DCT irta, jarhat nektek kompenzacio, de ettol meg a szerzodesed ervenyes.

Ehhez a jogallashoz ,meg szokj hozza, mert kivetel nelkul az osszes szolgaltato igy fog hozzadallni! Nemetorszagban igy megy, hosszutavu szerzodesek, shopban alairva az olyan mintha kobe vestetek volna. Ha neten rendelsz akkor 14napig elallhatsz a szerzodestol indoklas nelkul!

NEm mellesleg az ugyfelszolgalatok szinvonala ugyanez minden szolgaltatonal. Itt valahogy ez divik. Ugyanez volt a tapasztalat a Unitymediaval es a leheto legotrombabb vadmarha technikus aki kijott az a Telekomtol jott. Panaszt is tettunk ra, de csak kirohogtek. Ja, azok mind ilyenek..

A jogi biztositasodnak ha van onresze zsebre dughatod. Nem kerul az egesz annyiba mint az onreszed. Be kell menni egy ugyfelszolgalatra es erelyesen ki kell verni a balhet, akar tobbszor is, ha kell hivni a shop vezetot.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: gejza

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!