Veressa és családja esélyei

Több
11 éve 10 hónapja #19115 Írta: Veressa
Veressa és családja esélyei téma létrehozva Veressa által

Kedves Fórumozók!

Már egy ideje olvasom a fórumot, próbálok minél több információt gyűjteni.
Párommal egy ideje tervezzük a Németországba költözést. Ahogy számolom, kb. egy év múlva lesz elég kezdő tőkénk az induláshoz. Itthon nagyon nehezen jövünk ki egyik hónapról a
másikra, de nem hisszük azt, hogy kint majd jaj de könnyű lesz. Ezért is szeretnénk reális
képet kapni az esélyeinkről!
A párom (nem vagyunk összeházasodva, tudom, hogy adózás szempontjából jobb lenne :whistle: ) 30 éves, autóvillamossági szerelő, az utóbbi években buszsofőrként dolgozott, B,C, D jogsival
rendelkezik. Itthon is rengeteget dolgozik, sajnos mégsem tud eleget keresni.
Én 29 évesen, matematika-számítástechnika szakos tanár vagyok, jelenleg gyeden egy 2,5 éves és egy 10 hónapos kisgyerekkel. Mire elegendő kezdőtőkénk lesz, már lejár a gyed és
természetesen én is dolgozni akarok kint.
Tanárként biztos nem tudok, de talán a szám.tech. diplomám is érhet valamit, csak nem tudom mennyit. Delphiben írtam programot szakdolgozatként, az OOP-t ismerem, esetleg más nyelvet is meg tudok tanulni (C#, C++,.NET, stb.). Html és Css- ben már készítettem néhány weblapot, Flash animációval is elboldogulok, és teljes Flash weblapot is szerkesztettem már. De bárhova elmegyek dolgozni, mosogatni, takarítani is akár :) .
A gyerekek még kicsik lesznek, ovira vagy Tagesmutterre lesz szükségünk. Nem ragaszkodunk nagyvároshoz, sőt! Nem kell nagy lakás. Csak fedél a fejünk fölé, és normál megélhetés.
Mindenképp a párom menne ki először, biztos munkahelyet, majd lakást szerezni, majd idővel
mi is a gyerekekkel. Én most ismétlem német tudásomat (tanultam 10-12 évig, olyan erős
alapszinten még beszélni is tudom talán :) ), angolból van nyelvvizsgám. A párom most tanulja a németet.
A véleményeteket szeretném kérni, hogy milyen eséllyel indulnánk! Milyen lehetőségekkel!

Veressa