Nem folyósított Kindergeld
- sp1
- Nem elérhető
- New Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 4
- Köszönetek: 6
10 éve 8 hónapja #35550
Írta: sp1
sp1 válaszolt a következő témában: Nem folyósított Kindergeld
Szia,
mi is jártunk így, tavaly. Pontosan 4 hónapig nem kaptuk meg a Kindergeldet, igaz én a második hónaptól kezdtem őket hivogatni. Az első híváskor értetlenkedett az ügyintéző,azt mondta ha nem változott semmi nálunk, nem érti miért nem kapjuk. A biztonság kedvéért küldött egy nyomtatványt, ezzel ismét lementem a városházára(ugye ezt az első igénylés leadásánál már egyszer megtettem), kitöltettem,lebélyegeztettem a hivatalban hogy még mindig ugyanott lakunk. Ezt vissza kellet küldenem. Eltelt pár hét,semmi. Újra telefonáltam. Megint elmeséltem a gondomat, az ügyintéző nem értette miért állították le a kifizetést, semmi ok nem volt rá, de majd továbbítja a panaszomat. Eltelt megint egy kis idő, újra telefon. A 2. hívás után leírtam a problémámat egy lapra, és ezután kétnaponta beolvastam az épp aktuális ügyintézőnek. Egy idő után nagyon utáltak, mert ahogy elkezdtem a monológomat, közölték , látják a rendszerben hogy folyamatosan érdeklődöm, mert iktatva volt a problémám, de nem tudnak segíteni. Továbbították a panaszomat az illetékeseknek, várjak türelemmel, amíg Nürnbergben nem nézik át újra a papírjainkat úgysem lesz pénz.
Aztán megérkezett, visszamenőleg, de semmi indoklást, magyarázatot nem küldtek, így a mai napig nem tudjuk,mi lehetett a baj. Itt is előfordul ilyen.
Kitartás.
mi is jártunk így, tavaly. Pontosan 4 hónapig nem kaptuk meg a Kindergeldet, igaz én a második hónaptól kezdtem őket hivogatni. Az első híváskor értetlenkedett az ügyintéző,azt mondta ha nem változott semmi nálunk, nem érti miért nem kapjuk. A biztonság kedvéért küldött egy nyomtatványt, ezzel ismét lementem a városházára(ugye ezt az első igénylés leadásánál már egyszer megtettem), kitöltettem,lebélyegeztettem a hivatalban hogy még mindig ugyanott lakunk. Ezt vissza kellet küldenem. Eltelt pár hét,semmi. Újra telefonáltam. Megint elmeséltem a gondomat, az ügyintéző nem értette miért állították le a kifizetést, semmi ok nem volt rá, de majd továbbítja a panaszomat. Eltelt megint egy kis idő, újra telefon. A 2. hívás után leírtam a problémámat egy lapra, és ezután kétnaponta beolvastam az épp aktuális ügyintézőnek. Egy idő után nagyon utáltak, mert ahogy elkezdtem a monológomat, közölték , látják a rendszerben hogy folyamatosan érdeklődöm, mert iktatva volt a problémám, de nem tudnak segíteni. Továbbították a panaszomat az illetékeseknek, várjak türelemmel, amíg Nürnbergben nem nézik át újra a papírjainkat úgysem lesz pénz.
Aztán megérkezett, visszamenőleg, de semmi indoklást, magyarázatot nem küldtek, így a mai napig nem tudjuk,mi lehetett a baj. Itt is előfordul ilyen.
Kitartás.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Gergoo, bati23, Athena1985
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- bati23
- Témaindító
- Látogató
10 éve 8 hónapja #35602
Írta: bati23
bati23 válaszolt a következő témában: Nem folyósított Kindergeld
Köszönöm hogy leírtad a tapasztalatod és a tanácsot , de úgy döntöttünk jogi úton oldjuk meg a problémát és kártérítést is perelni fogunk.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!