CNC Németország

Több
11 éve 8 hónapja #23113 Írta: Bojk1992
CNC Németország téma létrehozva Bojk1992 által

Üdvözletem mindenkinek!
Elnézést kérek az esetleges off-ért, de nem találtam bemutatkozós témát. Új vagyok az oldalon. Érdekesek a hozzászólások, szívesen olvasgatom az oldalt. Pályakezdő vagyok, és Magyarországon sajnos több városban, több munkáltatónál sem jártam eredménnyel az elhelyezkedés terén, így tervezem a kiutazást Németországba. A német nyelvet társalgási szinten beszélem, megértetem magam. Nincsenek illúzióim, tudom, hogy ha meg szeretnék maradni Németországban, nagyon nehéz lesz, bár nem egyedül megyek ki dolgozni. Baden-Württemberg tartományban egy kisebb városban van egy álláslehetőség, amire jó esélyeim vannak, a kapcsolattartó szerint. CNC-s munkakörben fogok/szeretnék elhelyezkedni. Szívesen várom a hozzászólásokat, és elnézést kérek, ha rossz helyre írtam.
További szép napot mindenkinek!

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 8 hónapja #23168 Írta: Koeszeg
Koeszeg válaszolt a következő témában: CNC Németország

én is baden-württembergben dolgozom, cnc-zni jöttem ki, de mást csinálok, de mivel nemsokára hazamegyek ezért nem volt fontos hogy miért kapom a fizetést...
én azt hittem hogy mivel külföldi vagyok ezért kinéznek, de elég segítőkészek, ha nem értesz valamit elmondják még egyszer vagy elmutogatják vagy akármi
a fizetésem egy olyan 100 euróval kevesebb mint a megbeszélt de üsse kavics...
úgy tudtam hogy tapasztalat nélkül nemigen alkalmaznak a németek, úgyhogy szuper hogy lesz állásod, hajrá
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Bojk1992

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 4 hónapja - 11 éve 4 hónapja #27128 Írta: sooty81
sooty81 válaszolt a következő témában: CNC Németország

Sziasztok. Új vagyok errefelé ezért elnézést kérek néhány szerencsétlenkedésem miatt, pl nem tudom hogyan tudok a témához hozzászólni úgy, hogy nem a válasz-ra klikkelek.