Milyen autót vegyek?

Több
12 éve 5 napja #26550 Írta: kfz
kfz válaszolt a következő témában: Milyen autót vegyek?

tudom, hogy ez kettővel előbbi kiadás, de ugye a totoya a fun-ok körében már évszázadok óta a leg, leg, legebb.
Toyota Carina crash test by russia (ugye ott kisebb az anyagi elfogultság a nyugati ikonok felé ;) )
toyota-carina.autoplaneta.cz/?crash-testy

Ha jól láttam 64 km/h sebességgel ütközik az "ikon"....érdekes a kipattanó sofőr ajtó. Egy hasonló évjáratú BMW, merci, Audi esetében ez elképzelhetetlen, ahogy az utascella hasonló gyűrődése is.

Na szakikáim?

Ettől még használható verda a totoya...ár érték arányban. A felszereltség meg az "üveggyöngy" az indiánok számára :P

"Színház az egész világ"
"Ne vedd tul komolyan az eletet....ugy sem eled tul...;-) "

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • DECOTEXT
  • DECOTEXT profilkép
  • Nem elérhető
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Messziröl jött ember túl késön ér ide!
Több
12 éve 5 napja #26552 Írta: DECOTEXT
DECOTEXT válaszolt a következő témában: Milyen autót vegyek?

kfz írta: tudom, hogy ez kettővel előbbi kiadás, de ugye a totoya a fun-ok körében már évszázadok óta a leg, leg, legebb.Toyota Carina crash test by russia (ugye ott kisebb az anyagi elfogultság a nyugati ikonok felé

Tibor, Tibor, Tibor! Már megint túlléptél az árnyékodon! Ki akarja a kocsikat törni? Kedvesem! Én közel 35 éve vezetek baleset nélkül, s volt trabitól wartburgon keresztül akármim is! Én egyet nem törtem össze! A mostani (általad mélyen utált) kocsimban 11 (tizenegy!) airbag van. Ne kérdezd, hogy Hirro Hito hova a francba rakta ezt mind bele, de tény, hogy körbevenne, ha netán kereszteznéd az utam, ha sok keveretet nyomtál be reggel a resti előtt....! Itt ügyesen kezdesz csúsztatni és rátérsz olyan dolgokra, amivel azt hiszed, hogy megfogtál! Kezdettől fogva arról volt szó, hogy a német kocsi nem rossz, de NEM JOBB, miknt a többi! Egy azonban biztos: annyival nem jobb amennyivel drágább!

Tudod mit? A BMW, a merci és az Audi a csúcs. A világ összes járgánya ezek csotány másolata csak, a kinai hamisitványokon keresztül az indiai Tatáig! Igazad van! Csak Te értesz a kocsikhoz és a német! Az egész világ hülye az autógyártáshoz, s csak a német tud ilyet! Na, most megnyugodtál?

DCT
Mellékletek:

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 5 napja #26555 Írta: mahlzeit
mahlzeit válaszolt a következő témában: Milyen autót vegyek?

dreizwanzig írta:

mahlzeit írta:

DECOTEXT írta:

zigeuner írta: A totoyát ezért nem lopják.


Csak azt ne mond, hogy ezzel ne tudsz Á-ból B-be eljutni? Erre még risztó sem kell.... :laugh:

Egyébként pontosan ezért érdemes toyotát venni: RÜCKRUF << Mig a VW és egyéb német kocsinál is elfuserálnak sok mindent, itt titokban javitgatják és minden tagadnak! Pl. a VW-nek, ma is van egy Polo kocsija, amelyik megfagy hidegben és megreped a motorblokk. Semmi "Rückruf", de titikban a mühelyekben kicserélik a dolgokat (olajteknő, stb.)Van egy olajszürő is passatban, ami reped és folyik....stb. A toyota már másodszor bevallja, hogy rossz valami, s javitják szó nélkül, noha milliárdokba kerülhet ez nekik..... Tudod: van őszinte és van sumák....! Na, a német autógyárak messze nem őszinték. Azzal sem, hogy a legnagyobb része a kocsiknak már régen nem is néemt gyártmányú!

Hajrá Deutschland! :P

Egy autogyar mar csak akkor vall be es hiv vissza, ha eletveszelyes vmi. Ha nem akkor hagyjak, tok mindegy milyen gyarto. Dusseldorfban van Europa egyik legnagyobb japan koloniaja. Az erdekes az, hogy jellemzoen nem hasznalnak japan autokat, es a varosban alig van japo auto kereskedo is. Szo szerint semmi valasztek japo autokbol. Pedig meg szimpla japan boltokbol es ettermekbol, japan ez meg azokbol is ragyasig van a varos. Ennek ellenere egyik se ul be japan autoba, hanem Mercedes/BMW/Audi, azokbol is a nagyok. Nemnelyik epp csak kilat a kormany alol a hatalmas termetevel:) (Amugy iszonyat jofejek, udvariasak:) )
UGy feltennem nekik a koltoi kerdest egszer, hogy mi a baj a japan autokkal. (Valoszinuleg az egyik valasz az lenne, hogy az, hogy nem is japan. UK-ban gyartjak oket:) )
Nehogy hitvita legyen megint, csak elmelkedtem a japanokon!:) Abban egyetertek, ha egy auto elvisz A-bol B-be adott biztonsagi tenyezo mellett, akkor onnantol mar izles kerdese:)

egyébként én ezt inkább a japán "vezetői" mentalitásnak tudnám be... valamiért kényszeresen be akarják bizonyítani, hogy ők mekkora faszagyerekek. és hát ahhoz az image-hez jobban megy egy (szar :D) német státusszimbólum autó. Hiszen ki fordul meg egy toyota után? :D
egyébként viccen kívül én ezt így érzem, mikor üzleti útra megyek és találkozom/látok japókat lehet látni rajtuk, hogy a legmagasabb beosztású azt hiszi, ő a császár, a többiek meg loholnak utána :D

Itt nem csak japan "vezetok" vannak. Hanem sokadik generacios letelepedett japanok is. Meg anno a ruhr videkre jottek ketkezi munkakra. Edekes kultura, tenyleg megvan a hierarchia, meg csaladon belul is. Ettol fuggetlenul hihetetlenul tisztelettudoak es a legnagyobb hulyesegen amin egy Europai beragna es panaszt tenne, ok csak nevetnek es hajbokolnak:)

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 5 napja #26558 Írta: mahlzeit
mahlzeit válaszolt a következő témában: Milyen autót vegyek?

Miklós írta:

Megreped a hidegben a blokk titokban kicserélik az alkatrészeket a totoya már másodszor bevallotta.....

"Sajtószemle: Infarktusgyanús alumotorok a VW-konszernnél
A skandallumot az 1,0 és az 1,4 literes alumíniummotorok (37 kW, 44 kW és 55 kW) konstrukciós hibája robbantotta ki. Az erőforrásokkal kemény hidegben, –8 fok alatt indítási nehézségek léphetnek fel, illetve el sem indulnak, cserbenhagyva a gyanútlan tulajdonost. S akinek beindul, az sem jár jobban, mert az engedetlenség csak a jéghegy csúcsa: ha ugyanis beindul, akkor nem kellő bemelegítés és rövid távú városi használat esetén be is sülhet.
A legtöbb érintett autó Németországban a Lupók és a Seat Arosák közül kerül ki, de szóba jöhetnek még a Pólók, az Ibizák, a Golfok és a Skoda Octaviák is."
A -8 fok már rendkívül kemény hideg Németországban ??? :woohoo: :evil:

merciben, vagy egy BMW-ben szebb az élet....sőt biztonságosabb,

Az avensissel egykorú német csodaautók tesztjei:
Mercedes-Benz E-osztály (2003)
Teszteredmények:
Frontális 13(81%) Oldalsó 18(100%) Biztonsági öv emlékeztető 2 Összesítés 33
BMW 5-ös sorozat (2004)
Frontális 11(69%) Oldalsó 16(89%) Biztonságiöv-emlékeztető 2 Összesítés 29
Toyota Avensis (2003)
Frontális 14(88%) Oldalsó 18(100%) Biztonsági öv emlékeztető 2 Összesítés 34
Na szóval, egy sorry-t megérdemel Deco papa. ;)
És még nem beszéltem a hátsókerékhajtás téli előnyeiről :evil:

A hitvitaba nem akarok beleszolni, de:
-Hatsokeres autokat az szidja akinek Lada volt utoljara hatsokerekes. Valoban nem hulyebiztos, de az ESP ugyis megfogja a kitoreseket..
-Azt nem kell elfelejteni, hogy ezeket a hatsokerekes autokat nem 80-105LEs motorokkal gyartjak, hanem min. 140 es jellemzoen kozelebb a 200-hez egy legalabb 400Nm nyomatekkal. Ebben a tartomanyban meg biztosabb az atvitel nem kormanyzott kerekrol (bar ebben nem vagyok szagerto)
-A biztonsag meg nem a torestesztrol szol egy autonal, hanem motorteljesitmeny, futomo stabilitas, menetstabilitas, vazstabilitas. Nem torni kell az autot, hanem el kell kerulni a helyzetet
-Ha meg mar helyzet van, akkor a lenyeg a meret es a suly. Egy Renault Clio is teljesit 5csillagot egy NCAP teszten, de ha utkozes van, akkor az a pingpong asztal ami egy E-class elott van, az egy kicsit mas teszta. Frontalis utkozesnel (lehet fel, 3ad frontalis is) a tomegaranyban megy szivas. A kisebb tomegu auto, tomegaranyosan fog nagyobbat kapni es torni. (meg sebesseg is, de ezt most nem vezetem itt le) Ezert eletveszely egy SUV al utkozni! De a gyakorlatban tomeg=biztonsag altalaban.
-Ha mar osszehasonlitas, az nem jarja, hogy beszelunk a VW-rol (DCT) majd ezt a velemenyt rahuzzuk 1-1-ben a Mercedes, BMW-re. Nem egy kategoria.
-A VW jol megegette magat a PDTDI motorokkal, mivel a Siemens PD elemek amiket bizonyos VW-kbe tettek nagyon magas meghibasodassal rendelkezett. Nem volt eletveszelyes hiba, kussoltak is rola. Idovel viszont szep csenben bevezettek a dijmentes PD elem csereket bizonyos motortipusoknal. Persze nem reklamozzak, de ma is elo dolog. Toyotanak mi az aktualis visszahivasa? Kormanyhiba, bizonyos helyzetekben akar megszunhet a kormany hatasa. Eletveszelyes hiba lehet? Igen, szal nem nagyon lehet elmismasolni. Az elmult par evben csak ilyet hallok a Toyotakrol. (Nem a hitvita miatt irom)
-Ha arat hasonlitunk, akkor soha sem a vetelar az erdekes! Hanem a tervezett hasznalati idotartam alatt felmerulo teljes koltseg! Beleszamitva az ertekvesztest is! Ezt kiszamolva meglepo koltsegek johetnek ki!:)
-Vegul, a Toyota Avensist nem az E-class Mercihez, vagy 5-os BMW-hez hasonlitjuk, mert nem egy kategoria. Nem a premiumitasa miatt, hanem szimplan merete miatt. Az Avensis jo 12-14cmel kisebb mint ezek. Az mar egy auto kategora:)


Es tovabbra is nekem8 ki milyen autot valaszt. A vegen ugysem racionalis dontes lesz, hanem erzelmi. Hiaba bizonygatjuk az ellenkezojet! Es igazabol meg egy 2 fos csalad "autokerdese" is siman megoldhato repulo, vonat, berauto, taxi, busz komboval ugy, hogy olcsobb lesz mint a sajat auto:) BRD-ben egy 3-6 eves alsokozep-kozepkategorias hasznaltauto teljes koltsege havi bontasban 450-500EUR, egy uj auto ua kategoria, meg min. havi 700EUR. El lehet gondolkodni a biciklin!:)
A következő felhasználók mondtak köszönetet: kfz

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • DECOTEXT
  • DECOTEXT profilkép
  • Nem elérhető
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Messziröl jött ember túl késön ér ide!
Több
12 éve 5 napja #26559 Írta: DECOTEXT
DECOTEXT válaszolt a következő témában: Milyen autót vegyek?

mahlzeit írta: Es tovabbra is nekem8 ki milyen autot valaszt. A vegen ugysem racionalis dontes lesz, hanem erzelmi. Hiaba bizonygatjuk az ellenkezojet! Es igazabol meg egy 2 fos csalad "autokerdese" is siman megoldhato repulo, vonat, berauto, taxi, busz komboval ugy, hogy olcsobb lesz mint a sajat auto:) BRD-ben egy 3-6 eves alsokozep-kozepkategorias hasznaltauto teljes koltsege havi bontasban 450-500EUR, egy uj auto ua kategoria, meg min. havi 700EUR. El lehet gondolkodni a biciklin!:)

Nem akartam ebbe már belefolyni, de azért ez igy nem korrekt! A kiskocsink összköltsége ennek csak a töredéke, fogysztása alacsony, E5. Sajnos a környéken a buszjáratokat az iskolákhoz igazitják, igy csak 9-re érnék be, viszont már 15 órakor haza kéne mennem a munkahelyröl! Igy csak a taxi lenne.... Most azt nem is emlitem, hogy teljes függöségben vagy ha busszal, villamossal (ha lenne) vagy vonattal közlekedsz! Amit emlitesz azt egy városon belül meg lehet tenni, de ha távolabbra inkázol akkor már nem olcsó.... Persze egy középkategóriás már drágább, de miért kell azzal járni ha van kicsi, gyors, és takarékos??

DCT

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
12 éve 5 napja #26565 Írta: mahlzeit
mahlzeit válaszolt a következő témában: Milyen autót vegyek?

DECOTEXT írta:

mahlzeit írta: Es tovabbra is nekem8 ki milyen autot valaszt. A vegen ugysem racionalis dontes lesz, hanem erzelmi. Hiaba bizonygatjuk az ellenkezojet! Es igazabol meg egy 2 fos csalad "autokerdese" is siman megoldhato repulo, vonat, berauto, taxi, busz komboval ugy, hogy olcsobb lesz mint a sajat auto:) BRD-ben egy 3-6 eves alsokozep-kozepkategorias hasznaltauto teljes koltsege havi bontasban 450-500EUR, egy uj auto ua kategoria, meg min. havi 700EUR. El lehet gondolkodni a biciklin!:)

Nem akartam ebbe már belefolyni, de azért ez igy nem korrekt! A kiskocsink összköltsége ennek csak a töredéke, fogysztása alacsony, E5. Sajnos a környéken a buszjáratokat az iskolákhoz igazitják, igy csak 9-re érnék be, viszont már 15 órakor haza kéne mennem a munkahelyröl! Igy csak a taxi lenne.... Most azt nem is emlitem, hogy teljes függöségben vagy ha busszal, villamossal (ha lenne) vagy vonattal közlekedsz! Amit emlitesz azt egy városon belül meg lehet tenni, de ha távolabbra inkázol akkor már nem olcsó.... Persze egy középkategóriás már drágább, de miért kell azzal járni ha van kicsi, gyors, és takarékos??

NA ezzel a kiegeszitessel tok egyetertek!:) Amit fentebb irtam azt varosra ertettem. Meg hazautakra Mo.-ra.
Amugy ha valaki kijon Nemetorszagba, akkor lakaskeresest, helyszint-arat a bejaras+auto teljes koltsegevel kellene szamolni. VAn amikor a dragabb lakas a melohelyhez kozel vegul akar lehet olcsobb is. Helyszin fuggo.

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!