Internetszolgáltatás felmondása

Több
11 éve 9 hónapja #27985 Írta: Juditka
Juditka válaszolt a következő témában: Internetszolgáltatás felmondása

Sziasztok! :)
Kicsit elszomorodtam az írásodat olvasván, de azért megpróbálom a felmondást és a modem visszaküldését. Azt azért előre tudom, hogy pereskedni nem fogok. :whew:
Igen, papír az van bőven, de olyan apróbetűs, hogy szemüveggel sem tudom elolvasni.
Ezt találtam: mármint az interneten

Wie kündige ich meinen Vertrag, welche Kündigungsfristen bestehen?
Für alle Digital-TV-, Internet- und Telefonprodukte beträgt die Kündigungsfrist sechs Wochen zum Vertragsende. Sie können Ihren Vertrag ohne Angabe von Gründen kündigen: per Post an den Tele Columbus Kundenservice, Postfach 110608 in 10836 Berlin oder per Fax an 01805 585 696 (14 Ct/Min. aus dem deutschen Festnetz, Mobilfunkpreise max. 42 Ct/Min.).
Bei Kabelanschluss-Verträgen weichen Vertragslaufzeit und Kündigungsfristen teilweise erheblich von den sechs Wochen ab. Bitte prüfen sie die Kündigungsfristen in Ihrem Vertrag.
Judit

Judit :)

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • DECOTEXT
  • DECOTEXT profilkép
  • Nem elérhető
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Messziröl jött ember túl késön ér ide!
Több
11 éve 9 hónapja #27992 Írta: DECOTEXT
DECOTEXT válaszolt a következő témában: Internetszolgáltatás felmondása

Juditka írta: Für alle Digital-TV-, Internet- und Telefonprodukte beträgt die Kündigungsfrist sechs Wochen zum Vertragsende. Sie können Ihren Vertrag ohne Angabe von Gründen kündigen: per Post an den Tele Columbus Kundenservice, Postfach 110608 in 10836 Berlin oder per Fax an 01805 585 696 (14 Ct/Min. aus dem deutschen Festnetz, Mobilfunkpreise max. 42 Ct/Min.).

Kedves Judit! Ez azt jelenti, hogy a szerződésed lejárta előtt hat héttel lehet felmondni, különben automatikusan hosszabbodik! Ez nem a megkötéstől számitott 6 héten belüli felmondás!
Mégegyszer: nézd át pontosan hogy mi van a szerződésben és hogy mit kell a szolgáltatónak biztsítani! Ha ezt nem teszi, akkor minden további nélkül fel lehet bármikor mondani, mert ők szeték meg a szerződést!

DCT

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • DECOTEXT
  • DECOTEXT profilkép
  • Nem elérhető
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Messziröl jött ember túl késön ér ide!
Több
11 éve 9 hónapja #27993 Írta: DECOTEXT
DECOTEXT válaszolt a következő témában: Internetszolgáltatás felmondása

Juditka írta: Für alle Digital-TV-, Internet- und Telefonprodukte beträgt die Kündigungsfrist sechs Wochen zum Vertragsende. Sie können Ihren Vertrag ohne Angabe von Gründen kündigen: per Post an den Tele Columbus Kundenservice, Postfach 110608 in 10836 Berlin oder per Fax an 01805 585 696 (14 Ct/Min. aus dem deutschen Festnetz, Mobilfunkpreise max. 42 Ct/Min.).

Kedves Judit!
Ez a szerződésed lejárta előtt hat hét >>> "zum Vertragsende" és nem a megkötés utáni 6 hetet jelent. Ha 6 héttel a szerződésed előtt nem mondasz fel, akkor hosszabbodik! Mint már írtam! Olvassd át a szerződésed, hogy mi van benne. Mit kell a szolgáltatónak biztosítania (modem, router, szebesség**, stb) Ha ezt nem biztosítja akkor minden további nélkül felmondhatsz, mert ők szetek szerződést!


Az apróbetűs dolgokat meg bizony tüzetesen át kell olvasni, de a megkötés ELŐTT. Tudom későn jön a tanács, de talán más dolognál majd vigyáztok: soha sehol semmilyen szerződést nem szabad kutyafuttában (pl egy boltban vagy szolgáltató irodájában aláírni!) Bármi is van, gondolj arrra, hogy neked van időd, és ők akarnak keresni rajatad! MINDIG VIDD HAZA ELŐBB A SZERŐDÉST ÉS ELŐBB OLVASSÁTOK ÁT az aláírás előtt. Aztán lehet postázni vagy ismét bevinni aláírva -ha megfelel-. Ha ezt valamielyik szolgáltató nem akarja megtenni (biztosítók is) akkor sumák dolog van az ügyben, s nem kell velük foglalkozni! Sokszor azzal érvelnek, hogy "csak most" és "csak itt" meg "itt azonnal" ilyen olcsó..... stb! Ne engedj ennek soha!

** Sajnos a sebességnél törvényes akár 30%-os eltérés is, ami soha nem több, hanem kevesebb! Ezt azzal indokolják, hogy az "adott területen túlterhelés lehetett".... s bizony nehéz az ellenkezőjét bizonyítani!

DCT

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 9 hónapja #28031 Írta: Juditka
Juditka válaszolt a következő témában: Internetszolgáltatás felmondása

Sziasztok! :)

Igen ma átolvastuk, és bizony nem tudok tenni semmit sem. Marad a kábel internet, vagy kifizetem a routert.
Legfeljebb ha tavasszal vagy nyár elején elköltözünk, addig nem. Pereskedni pedig sem időnk, sem pénzünk nincs. :whew:
Azért nagyon köszönöm a segítségeteket. :kiss:

Judit :)

Judit :)

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • DECOTEXT
  • DECOTEXT profilkép
  • Nem elérhető
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Messziröl jött ember túl késön ér ide!
Több
11 éve 9 hónapja #28040 Írta: DECOTEXT
DECOTEXT válaszolt a következő témában: Internetszolgáltatás felmondása

Juditka írta: Sziasztok! Igen ma átolvastuk, és bizony nem tudok tenni semmit sem. Marad a kábel internet, vagy kifizetem a routert.Legfeljebb ha tavasszal vagy nyár elején elköltözünk, addig nem. Pereskedni pedig sem időnk, sem pénzünk nincs. Judit

Ez volt a tippem! (Símán átvertek a boltban ahol eladták nektek a cuccot! Sajnso egy aláírt szerződés jogerős! Hiába "nem tudtad", vagy "nem olvastad"! Pénz csak akkor kell a perhez, ha vesztesz! Ha biztosak vagytok abban, és tudjátok bizonyitani az igazatokat akkor érdemes belefogni jogi védelem nélkül is! ( Legalább most kössetek ilyet! )
Tanácsom: legalább a felmondási dátumot nem veszítsétek szem elől! Az összes mobil telefonba (naptár) és az össze computerbe (outlok) tegyetek egy riasztást be, hogy hat héttel a szerződés lejárta előtt IRÁSBAN (és nem telefonon!) fel tudjatok mondani!



Ez úgy megy, hogy szabályosan felmondasz, mondjuk 8 héttel a szerződés lejárta előtt
a 6 héttel előtti dátummal! Tehát előtte, mielőtt lejár, küldeni kell (időben) az irásos felmondást!

DCT
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Gergoo

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 9 hónapja #28042 Írta: mahlzeit
mahlzeit válaszolt a következő témában: Internetszolgáltatás felmondása

Juditka írta: Sziasztok! :)

Igen ma átolvastuk, és bizony nem tudok tenni semmit sem. Marad a kábel internet, vagy kifizetem a routert.
Legfeljebb ha tavasszal vagy nyár elején elköltözünk, addig nem. Pereskedni pedig sem időnk, sem pénzünk nincs. :whew:
Azért nagyon köszönöm a segítségeteket. :kiss:

Judit :)

Azert vmi nekem nem kerek.
Volt egy elgondolasod a szolgaltatasrol ami vegul kiderult, hogy nem ugy van. Ezt az elkepzelest az alapjan alkottad amit a boltban elmondtak neked v. amit olvastal a neten v. hogy?
Csak mert ahogy te is irtad, bizonyos kedvezmenyek csak online rendeles eseten ervenyesek. Egyebkent is javasolt hasonlo szolgaltatasokat a neten rendelni, mert akkor van meg par napod modositani, felmondani etc.. Ha boltban kotsz valamit akkor elismered, hogy a szolgaltatast teljes mertekben megismerted, azt elmondtak es onnantol az ervenyes.

(Masreszrol ugy altalaban nem szoktam erteni, hogy miert jok azok a szolgaltatok altal adott full gagyi wifi routerek. Olyan vackot mar lehet venni 20EUR-ert. Ez nem egy nagy kedvezmeny. Mondjuk en ilyet az itthoni halozatba soha nem tennek be es akkor se kene ha a szolgaltato ingyen adja:) De mondjuk en muszaki agyu vagyok)

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!