Norisbank

Több
10 éve 2 napja #35956 Írta: ricnag
Norisbank téma létrehozva ricnag által

Van valakinek valamilyen tapasztalata a Norisbank kal?

Párommal számlát szeretnénk nyitni és átnyálazva a legtöbb bank ajánlatát, nekem valahogy ez a bank tűnt a legelfogadhatóbbnak. Nagyon jók a kondíciók és számomra külön előny, hogy internetes bank. Véleményeket várok!

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 2 napja #35959 Írta: Athena1985
Athena1985 válaszolt a következő témában: Norisbank

Norisbankot nem ismerem sajnos. Azaz nincs tapasztalatom vele. A HVB-nek viszont van ingyenes számlavezetéssel internetes számlája.

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 2 napja #35960 Írta: Athena1985
Athena1985 válaszolt a következő témában: Norisbank

Megnéztem. Jó, mert benne van a cash group-ban és ingyenesen vehetsz fel pénzt így rengeteg terminálból. Ingyenes számlavezetés minimum bevétel befutása nélkül, szóval teljesen jónak tűnik...
A következő felhasználók mondtak köszönetet: gejza

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 1 napja #35961 Írta: gejza
gejza válaszolt a következő témában: Norisbank

ricnag írta: Van valakinek valamilyen tapasztalata a Norisbank kal?

Párommal számlát szeretnénk nyitni és átnyálazva a legtöbb bank ajánlatát, nekem valahogy ez a bank tűnt a legelfogadhatóbbnak. Nagyon jók a kondíciók és számomra külön előny, hogy internetes bank. Véleményeket várok!


Sziasztok! Jelentem 5 éve vagyok Norisbank-ügyfél, csak javasolni tudom öket. Jól müködö, könnyen kezelhetö netes, mobilos alkalmazások, és abszolút ingyenes minden szolgáltatásuk, még a M.o.-ra való eurós utalás is. Csak a negyedéves "kötelezö" papír alapú számlakivonat postaköltségét és a választható mobil-TAN-os biztonsági hitelesítéshez küldött SMS-ek (csak átutalásokhoz kell) díját fizetem, ami éves szinten sincs 5 euró összesen. EC-kártya és egy hitelkártya szintén ingyenes. Hátrány persze, hogy bankfiókjuk már egyáltalán nincs (korábban is csak a nagyobb városokban volt), így ha nagy néha valami cifrább dolgot kell intézned, azt csak telefonon (ill. levélben) tudod megtenni, ergo tudni kell németül telefonon is kommunikálni (az 5 év alatt kb. háromszor volt rá szükségem). A bank egyébként a Deutsche Bank tulajdonában van, így az Athena1985 által is jelzett CashGroup-os logóval ellátott automatákon kívül a Deutsche Bank-os, Commerzbank-os, Postbank-os, HVB-s automatáknál ill. a Shell benzinkutak 95%-ánál is ingyenesen tudsz kp.-t kivenni. Egyedül akkor nem javasolnám öket, ha valamilyen okból rendszeresen kp.-t fizetnél be a számládra és nem olyan városban laksz, ahol van készpénz befizetésre is alkalmas Deutsche Bank automata, mert ezt a mókát csak ilyen ATM-nél lehet elvégezni (ATM-keresö a www.norisbank.de honlapon).
Mellesleg, ha emellett döntetek, szóljatok (Gergoo pls, hozz össze minket vhogy :wasntme: ), mert ha Noris-os ügyfél ajánlásával kerültök oda , akkor Ti is és én is kapunk 50-50 € prémiumot , ami csak jó zsebpénznek, nem??? :chuckle:

Milchreis wird super lecker, wenn man es kurz vor Ende der Garzeit durch ein saftiges Steak ersetzt.....
A következő felhasználók mondtak köszönetet: ricnag, zpisti

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 1 napja #35962 Írta: gejza
gejza válaszolt a következő témában: Norisbank

ricnag írta: Van valakinek valamilyen tapasztalata a Norisbank kal?


Nem mellesleg most látom, hogy gyakorlatilag földik vagyunk: üdv Stuttgart túlsó oldaláról.... :clap: Akkor még a befizetésre alkalmas ATM sem gond: Waiblingen, Esslingen, Stuttgart( több helyen) a választék...

Milchreis wird super lecker, wenn man es kurz vor Ende der Garzeit durch ein saftiges Steak ersetzt.....

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
10 éve 1 napja - 10 éve 1 napja #35964 Írta: ricnag
ricnag válaszolt a következő témában: Norisbank

Kedves géjza!

Köszönöm az összefoglalódat a bankról, nagyon hasznos volt!

Az utóbbi pár napban én is beleástam magam a bank honlapjába és a telefonos ügyfélszolgálatot is felhívtuk pár kérdéssel, ugyanis - ahogyan azt te is írod - annyira jó feltételeket kínálnak, hogy biztos voltam benne, hogy valahol ott lesznek majd azok a rejtett költségek, amiket csak az apróbetűs részben találhatja meg az ember a 28. aloldalán a honlapnak. De pozitívan csalódtunk, mert valóban minden úgy van, ahogyan azt ők írják és ahogyan azt te is írod.

Szóval tegnap este a telefonos beszélgetés után azonnal regisztráltunk a honlapjukon és elindítottuk a számlanyitási procedúrát. Sajnos csak ma reggel olvastam el a kommentedet, miszerint ajánlás útján jár a jóváírás, úgyhogy erről lemaradtunk mindketten.

Ha nem haragszol, azért majd egy külön kommentben összefoglalom a bank által kínált szolgáltatásokat a feltételekkel együtt kiegészítve a te általad leírtakat az én általam is fontosnak tartott megjegyzésekkel, hogy hasznos információként mások is tudjanak tájékozódni róla, akik hasonló cipőben járnak mint mi.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: gejza

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!