Autóvásárlás
- Eva10
- Látogató
En is utalom a nagy kocsikat. Nekem kenyelmetlen is.
Nekem is Cliom, C3-om es hasonlo meretü autoim voltak. Mindig meg voltam velük elegedve.
Most van egy A3-om. Nem ertek hozza, ez is törik?
Nekem nagyon tetszik, de a töresmutatokat nem ismerem.
szia:
Eva
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- nagyberci
- Nem elérhető
- Junior Member
- Hozzászólások: 55
- Köszönetek: 25
Meg csak annyit, ha Gergoo megengedi, mivel en 9 evet dolgoztam a Renault markakepviseletnel, 2004 ota mindegyik szemelyauto modellje maximalis pontszamot ert el a toresteszten, ugyhogy ugyanabban a kategoriaban mas marka sem biztonsagosabb a Renaultnal. Persze a nagy auto nehezebben torik mint a kisebb, de ott van a Renault Latitude - az mar eleg nagy kategoria.
Azert vagyunk a vilagon, hogy valahol otthon legyunk benne!
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Minden kocsi törik, a kérdés, hogy milyen a crashnél a végeredmény. Lady Di egy páncélozott, szuper merciben halt meg, pedig hátul ült, de öv nélkül.... Ez tehát sok mindentől függ! Az A3-as azonban lényegesen jobb biztonsági elemekkel s aktiv védelemmel van ellátva mint a legtöbb hasonló nagyságú kocsi.. Én meg soha nem szerettem a kis kocsikat, mert gyakran járok hosszútávon, s a fogyasztása jobb, mint a kis autóké. Ez persze ellentmondásnak tünik, de: a toyotánk (Avesis 177 lóerő dizel, kombi) 2275 ccm és 6,5-7,5 liter kér. Ha hajtom 8-at. Van egy 0,8 literes (!) kis chevrolet matizunk is, az meg 6 litert eszik! 1/3-nyi a motorja és mégis zabál.(Enek 2-3 literrel kéne mennie) Most ha az összsúlyt, a benne ülő 4-5 személyt és a kényelmet, csomagokat, valamint a biztosnágot veszed alapul akkor ilyen kis kocsiba bele sem szabadn ülni!Eva10 írta: En is utalom a nagy kocsikat. Nekem kenyelmetlen is.
Nekem is Cliom, C3-om es hasonlo meretü autoim voltak. Mindig meg voltam velük elegedve.
Most van egy A3-om. Nem ertek hozza, ez is törik? Nekem nagyon tetszik, de a töresmutatokat nem ismerem.szia:Eva
Az meg messze nem mindegy, különösen otthon a főutakon, hogy mennyi ideig tart egy egy előzés. Kis, gyenge kocsinál ez akár életveszélyes is lehet, vagy zötyögsz egy teherautó után hosszú kilómétereket. Tehát a nagy és gyors, -erős- kocsi nem a flancra vagy a száguldozásra való, hanem a biztosnásgos és dinamikus vezetést szolgálja! 230-al itt a BRD-ben is nagyon kevés helyen tudsz menni, még akkor is ha szabad....
Ezért kéne mindenkinek ilyenekre fogyelni az autóvásárlásnál. Sokan a szint, a formát, és hangját nézik, ami tök mindegy. Fontos a gumi, a kormánymű, a fékek, a biztonság és a gyorsulása (Nm). Egy Golf GTI-nél 350 Nm (nyomaték: newtonmeter) A toyotánkál 400 Nm.....Tehát az adott körülményeknél a gyorsulás és nem a végsebesség a lényeges! Kis kocsi, az a közutakon, mindeg hártányosabb helyzetben van, az egyetlen előnye hogy kevesebb adó és a biztositás, de én 30%-on vagyok, s ez lejjebb már nem megy!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- trosztg12345
- Nem elérhető
- Senior Member
- Hozzászólások: 147
- Köszönetek: 78
Minden Renault-t kedvelő nevében tiltakozom !!!! ) Nyugodtan vegyetek Renault-t és járjatok vele haza. Nekem is az van, 1,4-es Megane, idén 8-szor voltam már otthon, volt, hogy telepakolva. 7,5-el járok, soha semmi nem romlott még el rajta.
A töréstesztekről meg annyi a véleményem, hogy inkább nem akarom tudni melyik autó milyen baleset közben és után... ) Tudom, hogy nem mindegy ! De a szituáció fontosabb elem. Mikor, hol, mennyivel, tömegek stb. Kis autóból is ki lehet szállni, és adott esetben nagy autóban is meg lehet halni.
Olcsó autó drága lesz? Ha elromlik, akkor lehet. Aki azt mondja, hogy a nagyobb autó nem romlik el, (vagy a Merci, Audi stb.) az nem ért az autókhoz )
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- kisne
- Nem elérhető
- Premium Member
- Hozzászólások: 343
- Köszönetek: 143
Ezért irtam 10 éves Renault twingom volt arra az eg világon semmit nem kőltőttem a benzinen kivül. Imádtam.
Ugy tudom most pontosan melyik éveben is de talán két éve , de utánna kell nézni Renault lett az éves tőrésteszten az első.
Szerintem is mindegy hogy nagy vagy kicsi ahogy nézem a Megánomat lehet,hogy olyan felszereltsége nincs a nagy autonak ahogy enyémben el van látva
Amugy meg nem érdekel ki, mit mond én beleszerettem , és kész, szerintem a trabi is szuper kocsi volt a maga idejében, és nem volt vele baj. Ha meg baleset van az sok mindentől függ nem az auto nagyságátol csak
Amugy az enyém 5,5 -őt fogyasztott átlagban diesel 1,5 dci most haza 900 km-en legalábbis a komputer szerint.
Aztán majd később nyilatkozom, most előszőr szerviz, átnézés a héten.( lehet ,hogy csak fél motor van meg)
Üdv.terézia
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Ilyet senki nem mondott, de nézd meg a baleseti statisztikákat, hogy melyik autóban haltak meg többen! Szerintem is addig mindegy, hogy mivel járunk, amig nincs baj..... de mi van ha?!trosztg12345 írta: Aki azt mondja, hogy a nagyobb autó nem romlik el, (vagy a Merci, Audi stb.) az nem ért az autókhoz.)
És miért fogyaszt a 1,4-es Megane 7,5 litert? Hármasban jársz az autópályán?
Nekem ez abszolult nem mindegy és pontosan erről beszéltem!!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!