tom126 esélyei

  • tom126
  • tom126 profilkép Témaindító
  • Nem elérhető
  • New Member
  • New Member
  • Aki barátot talál, kincset talál!
Több
12 éve 2 hete - 12 éve 2 hete #17737 Írta: tom126
tom126 esélyei téma létrehozva tom126 által

Sziasztok!
Úgy látom szakemberre mindenhol szükség van! Csak itt nincs! Mindenki csak entert fog nyomni és jön a pénz? Hát... kíváncsi leszek! Elvégeztem a főískolát én is, bár a diplomát még nem kaptam kézbe a nyelvvizsga hiányában. Magyarország... Azt írja a helyette kapott papír, hogy szakképesítésre nem jogosít. Ez butaság, mert pont hogy a szakképesítésem van meg és a nyelv nincs. Sebaj... Itt sok véleményt és tanácsot olvastam, ezért regisztráltam hátha én is kapok valami segítséget. Barátaim élnek Németországban és Belgiumban, én is gyakran járok ki, de sosem mertem kint maradni. Mindig valamire fogtam. Most viszont akkora az elkeseredettség, hogy kint is maradnék. Autókkal foglalkozom, gépészmérnök vagyok, ezen belül a Mercedes típusú autók javításában otthon vagyok autószerelőként is, sőt B, C, E jogosítványom is van és az autómentés és szállítás sem idegen terület számomra. A német nyelvet még csak tanulom. A tizennyolc év alatt, amióta kijárok, és a Mercedes program használata miatt azért némi nyelvismeretem van, de nyelvtudásnak én mást nevezek. Szóval tanulom a németet... Úgy érzem kint gyorsan belejönnék, de az itthoni nyelvtanulás, meg a magyarról való fordítgatás kissé nehézkes és lassú. Szerintetek lehet valahol ilyen paraméterekkel kezdeni? Olyan helyre gondoltam, ahol az elején kaphatok egy kis nyelvi segítséget. Benzinkút, kis műhely, vagy kiszállító... Több helyre küldtem már önéletrajzot, és mindenhol az a válasz, hogy kicsi német kell. Kicsi van, de szerintem nem elég. Mi a kicsi? Tehát munka lehet hogy lenne, de a nyelvet szerintem kint fogom elsajátítani. A család egyenlőre marad, bár a feleségem jól beszél németül és ő is követni szeretne majd a két gyerekkel. Türelmeteket és véleményeteket köszönöm!