Autólopásvédelem
- dreizwanzig
- Nem elérhető
- Senior Member
- O'zapft is!
- Hozzászólások: 123
- Köszönetek: 23
most biztos úgy gondolod, jól megmondtad, de ezek a toyoták annyira jók, hogy soha nem is törnek össze? vagy valami olyan tér van körülöttük, hogy minden elkerüli őket???????DECOTEXT írta:
Ez mind igaz, de a toyotához nem kell alkatrész! Az enyémbendreizwanzig írta: Ezt most benézted, mert pl a BMW alkatrész vicc áron van a toyotához képest, újonnan is és bontva is. Arról nem is beszélve, hogy van egy csomó olyan alkatrész, amiért a japán-tulajok ölni tudnának, a BMW-hez meg utánad dobják szinte, mert a kutyának nem kell.
Ennyi
(általam) 165 ezer van és még egyszer nem kellett javitani!
(Kivéve amikor egy róka megnyomta elől a lökházitót, de ez ennek cserése egy fillérembe sem került...)
Mondok mást. A nejemnek most egy kis 1,1 literes kis KIA kütyüje van. 7 az az HÉT év teljes garanciával! Ha ezek a kocsik rosszak lenének, akkor nem mernének ennyi garanciát adni. Aztán ki lopja a KIA-t? Senki! A merci a BMW vagy más német kocsi jó ha 2 évet ad, esteleg plusz pénzért 3-at! Viszont állati drágán adják és lopják is ezeket! Szerintem ma már a német kocsik nem jobbak a többinél, s csak státusszimbolumként veszik mert a híre az jobb.... de csak az!
(Tudom miről beszélek, mert a cégünk is a VW-nek dolgozik!)
számomra semmi nem autó, ami nem német és nem hátul hajt, adhatnának 1000év garit, akkor se érdekelne más de ebbe felesleges belemenni.... főleg mert ugye nem csak meghibásodás miatt kellhet alkatrész....
ha attól tenném függővé, hogy milyen autót veszek, hogy ki hogyan és mit gyárt bele, akkor inkább szekérrel járnék, mert a hülyék bizony az autógyárakban is jelen vannak....
[img]images/O-zapft-is!-T-Shirts.jpg[/img]
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
A mo.-i autolopasokat jelenleg igen erosen hajtja a CHF hiteles autok "bedolese" A delikvens ha meg birja fizetni a torlesztot, ujabb autot eselye nincs venni es a jelenlegit se karbantartani. Ha van vmi tores/meghibasodas, sima kopas etc.., alkatreszeket bizonyos "szakosodott" bontokbol barmikor be lehet szerezni. Gyakorlatilag lopatnak hasonlo autokat es alkatresz lesz belole. Siman viszik a 10+ eves autokat is. Plusz ugy a profibbak a nagyobb erteku autokra specializalodva. Az autot kinyitni, gyari riaszto/kp.-i zarral es beulni gyerekjatek. Ezen kivul a gyari immobilizereket is gyerekjatek inaktivalni. Vagy a diagnosztikai csatlakozon keresztul csinaljak vagy nyitjak a motorhaztetot es comp. csere. Ezek a muveletek, gyari rendszernel max. 1 perc es ez nem vicc:) Vateran, ebayen kaphato mar olcso kutyu gyari immobilizerek inaktivalasara, bizonyos tipusokhoz.
Kormanyzarak nem sokat ernek, csak akkor szamit valamit ha a kozelben parkol vmi hasonlo auto enelkul, mert akkor azt valasztjak. Amugy egy ilyet levenni a vicc kategoria. Altalaban 2-3 ember megy csapatban lopni, trailerezni nem nagyon eletszeru allitolag.
Valtozar onmagaban csak nagyon keves autonbal er valamit, mert motorterbol fix 2-be tehetoek es viszik. Automatanal, ahol P-ben reteszel a valto, van rudazat es a motorterben alul van a valto, ott er valamit. De itt meg altalaban az auto ala fekudve lehet manipulalni alulrol, de ez idoigenyesebb.
A megoldas gyakorlatilag az, amikor egy masodlagos, egyedi megszakitasi pontokra szerelt inditasgatlot, lehetoleg rejtett RFID-s rejtett pontos azonositassal szerelnek a motorterbe, majd a motorteret egy megint spec helyrol aktivalhatoan egy motorterzarral lezarjak. Motorterben meg diag csatit meg kell szakitani. Ezen kivul johetnek a kiegeszitok, ha valakinek kell, riaszto, zardugozas, valtozar, gsm rendszerek etc.. Ez er most valamit allitolag:) JA es lopnak meg eloszeretettel kamionokat, VAN-okat etc..
A mostani favorit a lopasoknal a Renault, mert elerheto vmi olcso technika a gyari renszerek kiiktatasahoz ill. a BMW, mert ott nem olyan regen tortek fel a gyari bonyolultabb vedelmi rendszeret az autonak. Ezen kivul Suzuki, VAG csoport e minden egyeb. A nemet rendszam meg azt jelenti Mo.-on, hogy „gyere lopj el, mert nincs benne csak gyari vedelem”. Ezek foleg ugye Bp.-re igazak, de azert nem art videken se resen lenni.
Es most jon a kerdes. Hogy kezelik a nemet biztositok az autolopasokat? Mo.-on az a divat, hogy a lopott auto Eurotax aranal altalaban 10%al kevesebbet ajanlanak ki kifizetesre. A teljes Eurotax arat kellene, de a biztositok alamennek annyivel, amennyivel meg nem eri meg pereskedni a delikvensnek. Van meg 10% onresz plusz ki kell fizetni a teljes eves cascot. Tehat ha egy 3mios autot ellopnak, a biztosito terit kb. 2,4miot es meg ki kell fizetni a cascot. Ez nagyjabol 700e HUF kar Mo.-on. Egy komplex vedelmi rendszer beszerelve pedig 50-250eHUF kozott..
Nemetorszagban hogy kezelik ezt a kerdest? Nyilvan nem Nemetorszagban kell autolopasra szamitani, de Mo.-ra utazik az ember, parkol utcan etc..
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Na, ez az ami nem vitatéma! A lehető legrosszabb megoldás. A legjobb az összkerékmeghajtás, a második a front s csak az utolsó helyen van a hátsókerék meghajtás! Vedd figyelembe, hogy az én nagyrészében nem száraz az út, mert vagy tél van vagy nedves esős az felület. Na, ekkor mész Te az árokba, míg én vigan veszem a kanyrokat közel azonos sebességgel... Persze Te majd elmondod most hogy milyen szuperül farolsz a kocsiva a kanyarban és tök gázzal röhögsz a fékezőkön. nekünk soha nem volt hátsókerék meghajtású kocsink és nem is lesz. A német autók messze nem annyira jók mint amilyen az árúk! Hidd el tudom miről veszélek mert a cégünk idestova 15 éve dolgozik a VW konszernnek! (VW, Audi, Seat. Skoda, Guggatti, stb) Az árak az égben, a minőség a padlón! Ráadásul a német kocsik legnagyobb része nem is német, mint ahogy a Audi TT részeit is Győben fuserálják össze.dreizwanzig írta: és nem hátul hajt,..
( Driften )
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Hat ha meg nem probaltal soha hatsokerekes nemet autot, mint pl. Mercedes, BMW, akkor tedd meg, mielott kritizalod. Tudod ezek nem ladak..DECOTEXT írta:
Na, ez az ami nem vitatéma! A lehető legrosszabb megoldás. A legjobb az összkerékmeghajtás, a második a front s csak az utolsó helyen van a hátsókerék meghajtás! Vedd figyelembe, hogy az én nagyrészében nem száraz az út, mert vagy tél van vagy nedves esős az felület. Na, ekkor mész Te az árokba, míg én vigan veszem a kanyrokat közel azonos sebességgel... Persze Te majd elmondod most hogy milyen szuperül farolsz a kocsiva a kanyarban és tök gázzal röhögsz a fékezőkön. nekünk soha nem volt hátsókerék meghajtású kocsink és nem is lesz. A német autók messze nem annyira jók mint amilyen az árúk! Hidd el tudom miről veszélek mert a cégünk idestova 15 éve dolgozik a VW konszernnek! (VW, Audi, Seat. Skoda, Guggatti, stb) Az árak az égben, a minőség a padlón! Ráadásul a német kocsik legnagyobb része nem is német, mint ahogy a Audi TT részeit is Győben fuserálják össze.dreizwanzig írta: és nem hátul hajt,..
( Driften )
A japan autokrol is lehetne beszelni, foleg azokrol amiket szorgos angol munkasok szerelnek ossze:)
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
LINK
Itt meg egy weboldal, egyebkent Bonn-i ceg ha jol vettem le es komplex immobilizer inaktivalokat ill. "kulcs masolo" (gyari kulcsok transzponder kodjait teszi at masik kulcsba) technikakat fogalmaznak. Meg minden mechanikus eszkozt, amivel autot (is) nyitni lehet.
ITT a weblapjuk, erdemes bongeszni:)
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- dreizwanzig
- Nem elérhető
- Senior Member
- O'zapft is!
- Hozzászólások: 123
- Köszönetek: 23
jó vicc. porsche, ferrari, bmw, mercedes stb stb.. mind hülyékDECOTEXT írta:
Na, ez az ami nem vitatéma! A lehető legrosszabb megoldás. A legjobb az összkerékmeghajtás, a második a front s csak az utolsó helyen van a hátsókerék meghajtás! Vedd figyelembe, hogy az én nagyrészében nem száraz az út, mert vagy tél van vagy nedves esős az felület. Na, ekkor mész Te az árokba, míg én vigan veszem a kanyrokat közel azonos sebességgel... Persze Te majd elmondod most hogy milyen szuperül farolsz a kocsiva a kanyarban és tök gázzal röhögsz a fékezőkön. nekünk soha nem volt hátsókerék meghajtású kocsink és nem is lesz. A német autók messze nem annyira jók mint amilyen az árúk! Hidd el tudom miről veszélek mert a cégünk idestova 15 éve dolgozik a VW konszernnek! (VW, Audi, Seat. Skoda, Guggatti, stb) Az árak az égben, a minőség a padlón! Ráadásul a német kocsik legnagyobb része nem is német, mint ahogy a Audi TT részeit is Győben fuserálják össze.dreizwanzig írta: és nem hátul hajt,..
( Driften )
jó hát aki RWD autót csak az utcán látott annak felesleges is magyarázni.
Egyébként nem azt mondtam, hogy az a legjobb, csak azt, hogy számomra az a non plus ultra!
Amúgy hidd el, a japán autókba is ugyanazt a "szart" rakják, mint a németbe. Egyébként meg akkor lenne mérvadó a véleményed, ha gyártanátok a tyotyokának is és azt mondhatnád, h a VAG-ba mekkora szart gyártotok, bezzek a rizsrakétába!!!!!!
egyébként meg teljesen felesleges belemenni ilyen vitába, nem is akarok, csak Te nem tudsz beletörődni, ha nem tudod megmondani a frankót.
[img]images/O-zapft-is!-T-Shirts.jpg[/img]
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!