Autófenntartás Németországban
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
9 éve 6 hónapja #39296
Írta: mahlzeit
mahlzeit válaszolt a következő témában: Autófenntartás Németországban
A garancialis atvizsgalasokrol jut eszembe, hogy egy also kozep - kozep kategorias autonal a kis szervizek 400-600EUR osszegek, a nagyszervizek 600-800EUR nagysagrend. Evente valtakozva, minimum 1 szerviz akkor is kell ha garis az auto.
DCT tudna mondani arakat a japan autokrol, azt nem tudom.
Nekem a fenti kalkulaciom volt az autora mikor vettuk. Nem Passat, de arban nagysagrendileg hasonlo es en a fentiekkel szamoltam. 3.5 evesen vettuk, most kicsit tobb mint 6 az auto.
Ami nem stimmel eddig az a gumik. Elejen nem volt kulon felnim telire, aztan mikor otthagytam 105EURt cask a 4 db gumi le es felszerelesere akkor meglepodtem. HA kulon felnin van a teli gumi akkor is egy legolcsobb szerviz gumi atvizsgalas nelkul kb. 25EUR-ert cserel le 4 kereket. HA atneztik akkor 60. Centirozas kell akkor plusz penz.
Ado az nalam inkabb 290EUR, 2.2 disel azert. Biztositas kicsit olcsobb, de SF11ben vagyok.
Ami nem stimmelt meg a kalkulacioval az a szerviz az elejen. HAsznaltauto garis volt. Ezert kellett gyari szervizbe vinni az autot. NAgyszerviz volt es komplett fekekekt elol hatul, tarcsak pofak kellett cserelni. Aztan otthagytam kozel 1700EUR-t akkor kicsit megszeppentem:) A kov kis szerviz cask 400EUR volt, de most osszel jon egy ujabb nagyszerviz:)
Es akkor meg nem szamoltam varatlan motorhibakkal. Pl. turbo hiba kolleganal 2500EUR volt:) MAjd vmi szonda hiba utana 1500EUR. Lehet szamolni. HA itt hozza kell nyulni az autohoz es hibat kell keresni, az durva koltseg lehet.
Es a zugszerviz se sokkal olcsobb. Par 100EURal lehet talan..
DCT tudna mondani arakat a japan autokrol, azt nem tudom.
Nekem a fenti kalkulaciom volt az autora mikor vettuk. Nem Passat, de arban nagysagrendileg hasonlo es en a fentiekkel szamoltam. 3.5 evesen vettuk, most kicsit tobb mint 6 az auto.
Ami nem stimmel eddig az a gumik. Elejen nem volt kulon felnim telire, aztan mikor otthagytam 105EURt cask a 4 db gumi le es felszerelesere akkor meglepodtem. HA kulon felnin van a teli gumi akkor is egy legolcsobb szerviz gumi atvizsgalas nelkul kb. 25EUR-ert cserel le 4 kereket. HA atneztik akkor 60. Centirozas kell akkor plusz penz.
Ado az nalam inkabb 290EUR, 2.2 disel azert. Biztositas kicsit olcsobb, de SF11ben vagyok.
Ami nem stimmelt meg a kalkulacioval az a szerviz az elejen. HAsznaltauto garis volt. Ezert kellett gyari szervizbe vinni az autot. NAgyszerviz volt es komplett fekekekt elol hatul, tarcsak pofak kellett cserelni. Aztan otthagytam kozel 1700EUR-t akkor kicsit megszeppentem:) A kov kis szerviz cask 400EUR volt, de most osszel jon egy ujabb nagyszerviz:)
Es akkor meg nem szamoltam varatlan motorhibakkal. Pl. turbo hiba kolleganal 2500EUR volt:) MAjd vmi szonda hiba utana 1500EUR. Lehet szamolni. HA itt hozza kell nyulni az autohoz es hibat kell keresni, az durva koltseg lehet.
Es a zugszerviz se sokkal olcsobb. Par 100EURal lehet talan..
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
9 éve 6 hónapja - 9 éve 6 hónapja #39297
Írta: Gergoo
Gergoo válaszolt a következő témában: Autófenntartás Németországban
Beírom (átírom) a bejegyzésben de átlagosnak ez nem erős? Nemrég volt egy kérdező aki néhány ezres "romot" akart HITELRE venni de ha a facebook csoportokban meghirdetett kocsikat veszem alapul akkor is csak arra tudok gondolni, hogy a tízezerrel is már pengeélen járok és csak az új autót vásárlók miatt gondolom, hogy a tíz ezerátlagosnak mondható.mahlzeit írta:
Ha Passat meretu autoval szamolunk es nem egy szethajtott autoval, akkor nyugodtan lehet 3 evesen 18e EUR es hasznaljuk 5 evig, 8 evesen 6e EUR. Evi 15000 km legyen az atlagfutas. Megveszed 70 000 km-el, eladod 145000km-el. Igy meg a szerviz nem horror. Szerintem. Legyen 2l dizel.Gergoo írta: Értékvesztés: €1300
Német hitel 2,9%
---
Német biztosítások
---
Németországi álláshirdetések
---
Autóbiztosítás
---
Németországi társkereső
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- zigeuner
- Nem elérhető
- Premium Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 417
- Köszönetek: 169
9 éve 6 hónapja #39298
Írta: zigeuner
zigeuner válaszolt a következő témában: Autófenntartás Németországban
Hat nem is auto a Totoja, ha mar 260 e-nel köhögni kezd. Nekem 2,9-es diesel Kiam van 325 ezer km-el de meg csak nem is prüszkölt, köhögesröl meg ne is beszeljünk. A titok??? Hat megadom neki azt amit ker. Jelzem garancia regen elmult, amit tudtam magam javitottam. szerencsere volt eleg nagy mühelyem. 13 eves a dragam, most kerül eladosorba.
Hihihi
Hihihi
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Gergoo, zpisti
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
9 éve 6 hónapja #39299
Írta: mahlzeit
MIndenesetre meretbol 2 felet lehetne kalkulalni. Egy also kozep, kozep meretu kombi ez kell egy csaladnak, ha a fo cel a Mo.-ra hazautazgatas.
Egy kis auto Polo, Golf meret varosi, helyi hasznalatra.
Arban lehet igazad van, atlagosnal a kozepmeretre nem valoszinu hogy adnak 10e EURnal tobbet. Kisebb auto meg 6e EUR korul. Lehet ebbol kellene kiindulni. Mindenesetre a kozepmerethez szerviz, gumi es ado-biztositas koltsegek nem lesznek olcsobbak cask az amortizacio.
mahlzeit válaszolt a következő témában: Autófenntartás Németországban
JA igaz, atlagosnak lehet eros lessz.Gergoo írta:
Beírom (átírom) a bejegyzésben de átlagosnak ez nem erős? Nemrég volt egy kérdező aki néhány ezres "romot" akart HITELRE venni de ha a facebook csoportokban meghirdetett kocsikat veszem alapul akkor is csak arra tudok gondolni, hogy a tízezerrel is már pengeélen járok és csak az új autót vásárlók miatt gondolom, hogy a tíz ezerátlagosnak mondható.mahlzeit írta:
Ha Passat meretu autoval szamolunk es nem egy szethajtott autoval, akkor nyugodtan lehet 3 evesen 18e EUR es hasznaljuk 5 evig, 8 evesen 6e EUR. Evi 15000 km legyen az atlagfutas. Megveszed 70 000 km-el, eladod 145000km-el. Igy meg a szerviz nem horror. Szerintem. Legyen 2l dizel.Gergoo írta: Értékvesztés: €1300
MIndenesetre meretbol 2 felet lehetne kalkulalni. Egy also kozep, kozep meretu kombi ez kell egy csaladnak, ha a fo cel a Mo.-ra hazautazgatas.
Egy kis auto Polo, Golf meret varosi, helyi hasznalatra.
Arban lehet igazad van, atlagosnal a kozepmeretre nem valoszinu hogy adnak 10e EURnal tobbet. Kisebb auto meg 6e EUR korul. Lehet ebbol kellene kiindulni. Mindenesetre a kozepmerethez szerviz, gumi es ado-biztositas koltsegek nem lesznek olcsobbak cask az amortizacio.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
9 éve 6 hónapja #39300
Írta: Gergoo
Gergoo válaszolt a következő témában: Autófenntartás Németországban
Egyelőre átírtam 3 évesre, típust töröltem, a lényeg, hogy 10 ezerért vesszük 3 éves korában és 8 évesen adjuk el 4 ezerért. Szerintem ez átlagosnak mondható.
Német hitel 2,9%
---
Német biztosítások
---
Németországi álláshirdetések
---
Autóbiztosítás
---
Németországi társkereső
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
9 éve 6 hónapja #39301
Írta: mahlzeit
mahlzeit válaszolt a következő témában: Autófenntartás Németországban
Ez igy realis szerintem.Gergoo írta: Egyelőre átírtam 3 évesre, típust töröltem, a lényeg, hogy 10 ezerért vesszük 3 éves korában és 8 évesen adjuk el 4 ezerért. Szerintem ez átlagosnak mondható.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!