Autószerelés
- zolipapa65aa
- Nem elérhető
- New Member
- Hozzászólások: 19
- Köszönetek: 11
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- lobllaci11
- Nem elérhető
- New Member
- Hozzászólások: 3
- Köszönetek: 3
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
1./ Nem tudom kinek akarsz jót? Azonnal pereljetek, de legalább is meg kell őket fenyegetni!!! A műhely át akart verni! Most már értem már, hogy ***miért alakult igy, s gondolom magyar rendszámú a kocsitok! (No comment) Én mindig azt hajtogattam hogy német rendszámú autóval kell itt járni!kelemen73 írta: 1./ És nem szeretnénk a "new life"-ot vitával, pereskedéssel kezdeni. De azt sem akarjuk, hogy a kezdésre félretett pénzünket egy olyan cégnek adjuk oda akik - szerintem - vagy nem igazán értik a dolgukat vagy le akarnak nyúlni pár ezer €-val.
2./ Azt tudom, hogy a munkadíjak itt nagyon magasak, de azért nem kerülhet 3000 €-ba (ha jól olvastam akkor olyan 1200-1400 € az alkatrész) itt sem egy javítás.
3./ Lassan tudnánk venni egy másik autót.
2./ Egy új motor, komplett egy VW-be kb 2300-2500 euró szereléssel! Nem tudom elképzelni hogy egy sokkal olcsóbb renaultba, ami nem karambolos, mit lehet 3000 euróért javitani!
3./ Kezdettől fogva ezt írtam ! Vegyetek egy használt másik kocsit, de ne renault-ot
** Otthon a külföldi rendszámú kocsoikat is alaposan lenyúlják. Ezt tudom biztosra, mert annak idején dolgoztam (időszakosan) ilyen gépjármű javítónál tolmácsként! Alaposan emelt árakkal dolgoztak, azzal az indokkal, hogy van "németnek" elég.....
Írod, hogy soha nem volt vele baj. Igy szokott lenni! Egy jó darabig nincs baj az olcsó kocsikkal sem, aztán ha van, akkor viszon jó nagy! Drágább és értékállóbb autóval jobban jártok! Az meg ne is haragudj, nem indok, hoyg ketten vagytok ez is elég! Nézd meg a crash-teszetekt! Ezek a kis kocsik mindig hátul végeznek a statisztikában mert csak a saját kategóriájában hasonlitják össze! Én még egy nagyobb karambolnál is valószínű, hogy kiszállok a kocsiból.....(Persze a legjobb, ha ilyet nem kell tesztelni!!!)
*(A toyotánkban 11 -tizenegy- aibag van, azt sem tudom, hogy hova lehet ennyit belerakni!
Az egyéb biztonsági kütyükről meg listát irhatnék!)
* Nem kapok ám %-ot a toyotól! Lehet, audi vagy BMW is...!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- nagyberci
- Nem elérhető
- Junior Member
- Hozzászólások: 55
- Köszönetek: 25
DCT-nek igaza van, szerintem is a magyar rendszam miatt jutottal ebbe a helyzetbe. En tobb mint 8 evet dolgoztam egy Renault kirendeltsegnel, ezert tapasztalatbol mondom, hogy a te esetedbe az elektronikai rendszerrel van a problema, de ha rateszik a szamitogepes tesztert, az azonnal ki kell adja, hogy hol van a hiba. Legroszabb esetbe az auto kozponti szamitogepje ment oda, de ez sem tobb 600Euronal + a munkadij. Nem tudom Nemetorszagba van-e fogyasztovedelmi hivatal, en startbol oda jelentenem az esetet, de mindenkepp meg kell fenyegetni oket, mert amit veled csinaltak es csinalni akarnak az finoman szolva szemtelenseg. Ugyhogy ne hagyd magad!!!
Majd irj legyszives a fejlemenyekrol.
Udv. Berci
Azert vagyunk a vilagon, hogy valahol otthon legyunk benne!
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Eva10
- Látogató
En nem vagyok biztos benne,hogy a magyar rendszam az oka egyedül, söt valoszinüleg nem ez a fö ok.
Itt is megprobaljak atverni az embert, es az autoknal lehet talan a legjobban, mint tapasztaltam.
Nekem a nemet rendszamos audimnal probaltak a mar egyszer felszamolt es kifizetett tetelt meg egyszer kifizettetni...ebben nem nyertek, de volt mas, amiben igen.
Viszont a magyar rendszamos Renaultomat igen jol szervizeltek itt a Renault szervizben.
Szerintem szerelötöl függ a dolog,meg szerviztöl.
Mindenesetre szerintem is atvagtak
szia:
Eva
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Eva10 írta: Nekem a nemet rendszamos audimnal probaltak a mar egyszer felszamolt es kifizetett tetelt meg egyszer kifizettetni...ebben nem nyertek, de volt mas, amiben igen.
Tipikus eset pl:
Dichtungsring 5,50 euró, Teil 2349A 8,70 euró, csak az "felejtik" megmondani, hogy a "Teil 2349A" az a szűrő, amihez a tömités hozzá tartozik (tartozéka) s nem lehet(ne) külön felszámolni! Vagy pl. az olaj leeresztő csavar cseréje. Itt is csak egy puha réztönités van amit cserél 30 centért. de a csavar 2,50....!
Kedves Éva! Megkérdezném, hogy akkor ha olyan szuper jók a renaultok, miért audival jársz? Ismerősnek, rokonnak, barátoknak, vagy az orvosunknak akihez járunk, mindig preciz munkát szotunk adni, mert ugye szükség lehet rájuk.... Meg hát minél kisebb egy település annál hamarabb terjedhet el a rosszhir s a negativ "reklám"!!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!