Gázautó fórum
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
Külön menüt nem csinálok neki mert még szeptember elött jövünk az új designal (most is azon dolgozunk) és majd ott meg lesz a menüpont is rá.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gaspos
- Nem elérhető
- Felhasználó blokkolva
- Hozzászólások: 25
- Köszönetek: 2
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gaspos
- Nem elérhető
- Felhasználó blokkolva
- Hozzászólások: 25
- Köszönetek: 2
De a térkép a mondandóm lényegét jól mutatja, és ez nekem elég, közben meg hát dolgozni is kell, mert anélkül csak a talicska van, vagy még az sem...
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Te tenyleg nem erted miert kaptad a Zigeunertol?? Tukorbe neztel mar? Vallasi alapon tolod ezt a gazauto temat, ervelesi hibak tomkelegevel, mikozben k. nem arrol van szo, hogy barki is ellenezne a gazrendszereket, pusztan felvetettuk, hogygaspos írta: Én konkrétan meg nem neked, hanem "zigeuner"-nek cimeztem a kissé fellengzős beleszólok, mert miért ne posztért Ha az ő szemszögéből nézem van itt bőven talicskatologató paraszt Németországban mert vki abból a rengeteg gázból csak tankol.
De a térkép a mondandóm lényegét jól mutatja, és ez nekem elég, közben meg hát dolgozni is kell, mert anélkül csak a talicska van, vagy még az sem...
-aki nem domperrel jar dolgozni evi 60ekm-t, nem taxisofor es nem melosautot keres a festoletra cipelesehez, annak ez esetleg k. nem eri meg
-mert egy atlag ember nem benzintemetot vesz csaladi autonak, nem jar vele 50-60ekm-t evente, nem akar okosban szervizeltetni Joskanal, nem akar 2 napot atbumlizni Nemetorszagon, hogy szorgos lengyel munkas kezek a hataron felaron beleokoskodjak a rendszert es ki tudjak szamolni, hogy egy atlag csaladi auto fenntartasaban az uzemanyag koltseg kozel marginalis es havi 40EUR megtakaritasert a havi 4-600EUR uzemkoltseg mellett (amortizacioval!) min. 2-3 eves megterules mellett nem akar a nyakaba venni egy NYUG-ot.
A szalmababozasod mellett abba a legsulyosabb ervelesi hibaba esel amit ugy hivnak, hogy "megerositesi torzitas". , magyarra forditva lesz.rod a teljesen helytallo ellenvelemenyeket sajat tapasztalatra valo hivatkozassal. Csak azt tudom mondani, hogy ha valoban informalni es nem dezinformalni szeretnel, akkor nem a gazrendszerek istenitesevel kezded, hanem leirod reszletesen a koltsegeid. Melleteve, hogy az 1500 az okosban a lengyel hataron esatobbi. (Amik igy szep lassan kiderultek, megoldjuk okosban ugye:)
A gazauto penetracio ahogy mar idezve volt 5% Nemetorszagban, ehhez van egy eleg jo kuthalozat. Te ebbe a celkozonsegbe tartozol, mikozben el akarod magyarazni, hogy a maradek 95% az ostoba, mert nem tankol felaron. Na ez a mokusvakitas. Nem mellesleg ha a gazauto dominans szerepet szeretned igazolni, arra nem erv ez a kutmennyiseg. Arra az erv az lenne, ha mar szerelnek le a disel es petrol kutfejeket:) Eddig semmi mast nem "igazoltal" ervekkel, mint amit eddig is tudtunk es senki nem kerdojelezte meg, hogy nagyfogyasztasu autok, munka miatti evi nagy km.-ek mellett megeri a gazrendszer. A tobbi csak vmi erzelmi erveles volt eddig.
Ettol fuggetlnul en drukkolok a gazautoknak, mert versenyfokozo, de emellett ugyanugy drukkolok a hibridnek es a leheto legjobban az elektromos autoknak! De emellett meg gyalog jarok dolgozni mint az allatok es neha bicoval.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!