Gázautó fórum
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
egyhúron pendülünk. Bár nem autó de nálam most ez No.1mahlzeit írta: a leheto legjobban az elektromos autoknak!
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Gergoo írta:
egyhúron pendülünk. Bár nem autó de nálam most ez No.1mahlzeit írta: a leheto legjobban az elektromos autoknak!
Hmm, csinos:) Kar, hogy nem tudnam hova tenni egyelore. De ez az abszolut varosi kozlekedo eszkoz, igaz csak 1-2 szemelyes.
Elektromos auto temaban egyebkent pont Nemetorszagban varhato szerintem hatalmas bumm a kormany energiapolitikaja miatt. Mar most is vilagvezeto a megujulo energiaforrasok hasznalata tekinteteben. Ezt mondjuk az atlaguser ugy erzi egyelore, hogy dragabb az aram:) (Ellenben Mo.-on majd par ev mulva erzik ugyanezt Paks 2 miatt es az csak dragabb lesz:) ) Amikor itt elhataroztak, hogy bezarjak az atomeromuveket en eleg furcsan neztem, de ez a dontes lesz ami szerintem ebben a temaban is "bezzegorszagot" csinal Nemetorszagbol!
Szoval a 2020ig tervezett 40%CO2 kibocsajtasi csokkentes miatt. Az tisztan lathato, hogy most mar a premium nemet autogyartok is raugrottak a temara. Neztem a szamokat egyelore kb. 13e elektromos auto van Nemetorszagban regisztralva, ez az ossz kb. 43mio-hoz kepest egyelore semmi. (Ennek 5% gazos, ergo kb. 2,15mio gazos auto, csakhogy a temanal maradjunk:) )
Szerintem par even belul garantaltan lesz vmi bazi nagy kormanytamogatas az ugyben.
Hollandoknal eleg nagy villanyauto bumm van mar, az elmult fel evben rendszeresen jarok Amsterdamba es ott lassan mar az a ciki, ha nem elektromos autoval jar az ember:) Na jo ez kisse tulzas, de rengeteg uj toltofej epult ki utcai parkolokhoz, a belvarosban szerintem kozel utcaszinten van 2-3 toltofej es perzse a parkolohazakban tomegevel. Annyi Teslat meg sehol nem lattam mint ott.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gaspos
- Nem elérhető
- Felhasználó blokkolva
- Hozzászólások: 25
- Köszönetek: 2
A beszerelésnél pedig megnézem, hogy hivatalosan, számlával, vizsgáztatással hol és mennyiért szerelik, mennyiről kapok árajánlatot...
Érvelési hibák tömkelege? Amikor felváltva nem voltatok tisztában a beszerelési költségekkel, a benzin és gázüzem közötti váltással, mit tud ma egy gázrendszer, és mik a követelmények ? Ugyan már ember, tedd már helyre magad ebben a témában !
Az egész mondandóm pont az ellenkezőjéről szólt, hogy ma már nincs okosba' szerelés, nincs mutyi, nincs semmilyen trükk, egy szerviz, vagy akár beszerelőcég kőkeményen felel a munkájáért, ha vmi balul sül el, szétrugják a biróságon a csinos kis seggét ! A számla, a 2-5 év garancia, a Dichtichkeitsprüfung, és végül a vizsgáztatás mind mind hivatalos dolog, nincs mutyi, nincs nyűg, de van garancia, van biztonság.
Ha pedig A-Z-ig a beszerelés 1500 egy helyen, a másiknál pedig 2000 vagy több illetve akár kevesebb, hát mérlegelni kell, de ez a piac és ez igy jó.
Az elejétől fogva a gázrendszer biztonságáról beszéltem, arról, hogy nincs fusi beszerelés, és pl arról, hogy már régen nem tiltott a parkolóházba behajtás, stb.
Nem nekem voltak régi, elavult régi linkjeim, régi infóim, hogy márpedig a gázautó jujj robban... Domináns szerepe a gázüzemnek ? Ezt igazoltam? Hol ? Mikor ?
2 napja pontositom az infoitokat, hogy próbáljatok a dolgon ujabb fogást találni, tedd meg, hogy az elejétől visszaolvasod az állitásaitokat, de ha lesz időm kigyűjtöm. Aztán meglátjuk ki torzitott... és közben az eredeti kérdésektől elkanyarodtunk, ugyebár lehet e opció a gázüzem, mi mennyibe kerül, stb.
Ez egy opció, egy választható jó opció, ennyi.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
A C Evolution-ról még van két jó videóm is
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Egy budos szo sem esett arrol amit megint itt osszeirsz, legalabbis velem. Ezt hivjak hibas ervelesnek, szalmababnak, szamba adsz hulyesegeket es keptelen vagy osszerakni, hogy ATLAG ember nem jar domperrel evi 60eKm-el. Az okosba egy cinikus megjegyzes volt smileyval a vegen, hogy egy domperrel jarsz, de kepes vagy 2 napot eltekeregni a lengyel hatarra, meg megkeresni az "ocso szervizt". (Ez nekem es sok masnak szinten egy NYUG. 2 nap alatt tobbet keresek, mint 1 eves megtakaritas lenne nalam a rendszerrel)gaspos írta: Ujra nem megyek bele a témába, de az okosba' szervizelést meghagyom neked, mivel vállalkozásban van az autó a számlákra szükségem van, de odafigyelek a szervizelésre, és nem Jóskával okosba' megy, de ha elolvasnád amiket irtam, leesne végre...
A beszerelésnél pedig megnézem, hogy hivatalosan, számlával, vizsgáztatással hol és mennyiért szerelik, mennyiről kapok árajánlatot...
Érvelési hibák tömkelege? Amikor felváltva nem voltatok tisztában a beszerelési költségekkel, a benzin és gázüzem közötti váltással, mit tud ma egy gázrendszer, és mik a követelmények ? Ugyan már ember, tedd már helyre magad ebben a témában !
Az egész mondandóm pont az ellenkezőjéről szólt, hogy ma már nincs okosba' szerelés, nincs mutyi, nincs semmilyen trükk, egy szerviz, vagy akár beszerelőcég kőkeményen felel a munkájáért, ha vmi balul sül el, szétrugják a biróságon a csinos kis seggét ! A számla, a 2-5 év garancia, a Dichtichkeitsprüfung, és végül a vizsgáztatás mind mind hivatalos dolog, nincs mutyi, nincs nyűg, de van garancia, van biztonság.
Ha pedig A-Z-ig a beszerelés 1500 egy helyen, a másiknál pedig 2000 vagy több illetve akár kevesebb, hát mérlegelni kell, de ez a piac és ez igy jó.
Az elejétől fogva a gázrendszer biztonságáról beszéltem, arról, hogy nincs fusi beszerelés, és pl arról, hogy már régen nem tiltott a parkolóházba behajtás, stb.
Nem nekem voltak régi, elavult régi linkjeim, régi infóim, hogy márpedig a gázautó jujj robban... Domináns szerepe a gázüzemnek ? Ezt igazoltam? Hol ? Mikor ?
2 napja pontositom az infoitokat, hogy próbáljatok a dolgon ujabb fogást találni, tedd meg, hogy az elejétől visszaolvasod az állitásaitokat, de ha lesz időm kigyűjtöm. Aztán meglátjuk ki torzitott... és közben az eredeti kérdésektől elkanyarodtunk, ugyebár lehet e opció a gázüzem, mi mennyibe kerül, stb.
Ez egy opció, egy választható jó opció, ennyi.
Ha ugy kezded, hogy ez egy opcio es leirod a koltsegeid, hajra. De nem errol beszelsz. Beidezzem neked, amiket irtal, vagy visszaolvasol?
Mit nem lehet azon 5 perc alatt kiszamolni, hogy atlag ember 15-20ekm hasznalat mellett, meg a te szamaiddal is 2-3 ev a megterules es evi 500EUR a megtakaritas utan, egy 4-6 eves hasznalat mellettez jo ha havi 20EUR elony, cserebe egy kiszamithatatlan amortizacio (nem egy 200ekm-es munkaautorol beszelek!), plusz szerviz koltseg (auto normal szervizek, plusz a gazrendszer on the top), helyfoglalas a csomagtartotaban etc. Ezt neveztem NYUGnek. De ez mar tenyleg meddo vita, vallasi alapon ervelsz es sajat tapasztalatbol altalanositasz. HA IFAval akarok jarni akkor erdekelnek majd a szamaid. Egyszeruen nem relevans egy atlag userre. Ezert ervelsz hibasan.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!