Gázautó fórum
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
Hogyne magyaráznák Van egy bérleti költségem és három tankolásom. Mind kártyával fizetve. (Összegük kevesebb mint 300, ennyit az "alsóhangról") A cég "ráfizetési" bla-bla megint csak irreleváns. Esetleg próbáld meg újra az összehasonlítás során az Economy kategóriát, ne a Premium vagy Luxury-t! Lehet itt a probléma!gaspos írta: Bocsi, de az online költségeid nem magyarázzák, hogy hová lesz 1800km tankolása, a bérleti dij, és a plusz km-ek elszámolása... mert ugye lehetsz akármilyen jó kunde egy cégnél, ráfizetni nem fognak...
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
Nem sántít! Olyannyira nem, hogy az alapot említettem: MEGTÉRÜLÉS!gaspos írta: Megintcsak sántit amit irsz, ugyanis minden alkalommal egy átlagos (mondjuk az enyém) autót hasonlitasz egy topkategóriás, 10x többe kerülő, és járulékos költségben jobb autóhoz. Ujra irom, két, azonos autónál, legyen bármilyen tipus, természetesen itt benzinesről lehet elsősorban beszélni, a gázüzemű autó üzemeltetése 5-10%kal a fele költség felett áll meg.
Tehát, attól függően, hogy (csak néhányat említek) melyik országban használod a kocsit, az mennyit fogyaszt, kivel, mennyiért és milyen cuccot szereltetsz be, 30-60 ezer km után, mondjuk úgy már nullán is van az ember.
Na, ha ezt a TÉNYT elfogadod jön "néhány" apróság illetve többnyire kellemetlenség ami megint csak radikálisan kaszálja a "Huuuu de megéri" tábort. Ugrik a csomagtér, problémásabb szervíz, néhol igen gyér kúthálózat, stb.
Majd ezek után, ha még a matek is stimmel, jöhetnek az ilyen cumik ami egy ismerősömmel esett pl. meg: a csomagtartóban lévő mélynyomó ugye az utastérbe szorított néhány dolgot, 2 percre beugrott valahova (fényes nappal) sima ablak betöréses módszerrel ugrott a cucca, úgy félmilla (HUF) értékben. Hasonló esetben ha ez egy csomagtartóban lévő palack miatt alakul így akkor nyugodtan elmonható, hogy a "precízen" kiszámolt megtérülésnek, megtakarításnak, úgy +1-3 év múlva lehet majd örülni!
Szóval, én is újraírom: 30-60 ezer km alatt, még nem beszélünk megtérülésről sem nem, hogy megtakarításról!
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gejza
- Nem elérhető
- Elite Member
- Hozzászólások: 686
- Köszönetek: 464
gaspos írta: Megintcsak sántit amit irsz, ugyanis minden alkalommal egy átlagos (mondjuk az enyém) autót hasonlitasz egy topkategóriás, 10x többe kerülő, és járulékos költségben jobb autóhoz. Ujra irom, két, azonos autónál, legyen bármilyen tipus, természetesen itt benzinesről lehet elsősorban beszélni, a gázüzemű autó üzemeltetése 5-10%kal a fele költség felett áll meg. Mindkát autónak a költségei ugyanott vannak, az egyikbe beszerelteted a gázt, kifizetsz hengertől és minden mástól függően 800-1500 eurot,...
Ez jó, a te autód, leírom még egyszer: Grand Cherokee 4.7 V8 4WD lenne az átlagos ???? Ne bosszants már... OK, az "én" csúcskategóriás (szerinted), mellesleg (újonnan, de én is csak 1-2 éves autót veszek) 27e eurós dízelem sem az, de azért kicsit közelebb van hozzá.
Gázos átszerelés 800-1500 €-ért ? Azt is használtat rakatsz bele ingyen haverral? Mert egyébként 1800-3000 € a tétel.
Matek: 100 km-en egy átlag (!!) benzines autó fogyaszt 8 litert, üa.-költség 100x8x1,50=12 €. A gázos min. 10%-kal többet eszik, tehát 100x8,8x0,75= 6,75 € A difi: 5,25 €/100 km. Az alsó hangon 2000 €-ós átalakítás tehát ez esetben 2000/5,25*100= 38.000 km. Az egy átlag autósnál két év, tehát ö addig nem hogy olcsóbban közlekedik, hanem szimplán a felárat dolgozza le. Utána lesz olcsóbb fokozatosan.
Többletfogyasztás. Még a "háziújság" is 15-20% többletfogyasztásról ír:
www.autogas-akademie.de/endkunden/techni...h-durch-autogas.html
Csak a legújabb, legmodernebb többszelepes motorok tudnak ez alá menni, amiknél támogatott szabályzástechnikailag a 110 oktános üa. (LPG) használata is. Saját elmondásod (és a tények) alapján a tiéd bizony nem ebbe a körbe tartozik.....
Milchreis wird super lecker, wenn man es kurz vor Ende der Garzeit durch ein saftiges Steak ersetzt.....
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
Amúgy a magyar gázos fórumon amit találtam, mi az első bejegyzés lényege???
A 4 literes csirokija 12 helyett 20-20 lityit majszolgat gázból. Bocs, ezt nem tudtam kihagyni
Amúgy örülök ennek a topiknak csak használható infót rakjatok bele, ne "parasztvakítást"!
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gaspos
- Nem elérhető
- Felhasználó blokkolva
- Hozzászólások: 25
- Köszönetek: 2
Az autóm átlagos autónak az ára alapján értettem, nem a fogyasztása és a motor miatt, kb 5-8000 euro az ára szerelt gázzal.
A beszerelés a német-lengyel határon minden papir ügyintézésével, 1 nap hotelszobával kerül 8 henger esetén 1500 euróba, a TÜV extra 100 euro, érdemes egyuttal azt is intéztetni.
A dizelautód készpénzben ennek a komplett forumnak illetve 95%nak elérhetetlen, hitel szintén elérhetetlen, nevezzük ujra nevén a fórumot, a németországba igyekvő munkát vállalók fóruma, tehát a konstrukció elérhetetlen, felesleges ezt a verziót erőltetned.
A te számitásoddal ugye 5,25 euro/100km, azaz 30000 km-nél térül meg egy 1500 eurós beszerelés. Ok, én ennek a dupláját tekerem az autómba, tehát nálam félév mulva megtérülne.
Visszakanyarodva azonban a téma ciméhez, az idelátogató kérdezők legnagyobb kérdése nem az, hogy hogyan tudnak 15-25000 euros autót venni, ami high-tech dizelmotorral szerelt, és környezetkimélő, hanem az, hogy kis költséggel üzemeltethető legyen, ne vigyen euro százakat el a családi büdzséből... Tehát felesleges olyan tippet adni, hogy ha venne az illető egy high-tech dizelmotoros autót, akkor nem kell a gázt a benzinesbe beszerelni, mert az ugy milyen jó... valóban jó, csak 5-7x anyi pénzért, amit nem fog kifizetni az életét itt elkezdő delikvens...
Ugye az alapkérdés is ez volt még nagyon az elején...
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gaspos
- Nem elérhető
- Felhasználó blokkolva
- Hozzászólások: 25
- Köszönetek: 2
Gondolom ha tovább olvastad volna, javasolták neki, nézesse meg, mert nem ennyi az annyi, és azért irt a fórumra, mert ő sem találta jónak.
A használható infokat ebben a -lassan- "párbajban" én szolgáltatom, te magas lóról osztod az észt ugy, hogy rendre megcáfolgattam a hibás értesüléseidet, elméleteidet a gázról, gázrendszerről.
A használható info ezeknek a fórumolvasóknak nem ugy néz ki, hogy vegyetek egy modern drága autót, ami a legujabb környezetvédelmi szabályoknak is eleget tesz, hanem ugy, hogy milyen módon csökkenthetnék a kiadásaikat ha nincs pénzük egy 25-30000 eurós autóra.
Ebben a témában sztem akkor irj, ha el tudsz vonatkoztatni a saját életedtől, ahol megteremtetted már mindazt, amire itt a fórumozók még egyelőre csak vágynak !
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!