Gázautó fórum
- gaspos
- Nem elérhető
- Felhasználó blokkolva
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 25
- Köszönetek: 2
10 éve 5 hónapja #36662
Írta: gaspos
gaspos válaszolt a következő témában: Gázautó fórum
Nézd lejjebb a linket, hol jelent meg ? 2004 áprilisi ujságban... utána volt a törvény 2004-2005 fordulóján... ahol látsz táblát, legtöbbször elfelejtették levenni, vagy az üzemeltető vmilyen oknál fogva tiltja, de a törvény már 10 éve nem tiltja.
Természetesen minden üzemeltetőnek joga van ehhez, csak épp értelme nincs.
Természetesen minden üzemeltetőnek joga van ehhez, csak épp értelme nincs.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
10 éve 5 hónapja #36669
Írta: mahlzeit
mahlzeit válaszolt a következő témában: Gázautó fórum
Ebben a gazos auto temaban en csak azt latom, hogy itt "nalunk" egyre elterjedtebb. VAn egy uzemanyagkut tolunk kb. 4-500m-re. Par hete szereltek fel egy gaztolto fejet. Par eve meg elvetve lattam taxikat gazossa alakitva, bazi nagy cimkevel az oldalan, most alig van nem gazos taxi. Mind Eclass Mercedes, oldalan bazi nagy felirat, hogy gazuzemu taxi.
Valami van benne:) De en ehhez konzervativan allok. Zero vagyok az autokhoz, nekem ez plusz 1 nyűgforras lenne, ha olcsobb ha nem. Tudom ertelmetlen erveles:)
Valami van benne:) De en ehhez konzervativan allok. Zero vagyok az autokhoz, nekem ez plusz 1 nyűgforras lenne, ha olcsobb ha nem. Tudom ertelmetlen erveles:)
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gejza
- Nem elérhető
- Elite Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 686
- Köszönetek: 464
10 éve 5 hónapja #36670
Írta: gejza
Valahogy én is így vagyok ezzel. Tervezgessem az útvonalat, meg a tankolásokat, je meg, hogy éppen milyen adapter is kell hozzá ??? Na ne már... Meg még a csomagtartóm is kisebb lesz, mert kell a hely a tartálynak....
A másik: a gyárilag eleve gázüzemü autó még csak-csak OK, de ezek az utólag átbuherált dolgokkal úgy vagyok, mint a csiptuninggal. Az a motor nem erre lett tervezve, ergó, ha a "csodaautóm" x-ezer eurós motorja szétesik, akkor nem sok jogom lesz reklamálni, de még csak nem is csodálkozhatok rajta. Tudom, most majd jönnek a példák, hogy de az enyém már 100-200-300e kilométert tett meg gázzal és jobb, mint újkorában, csak ugye akinek nem jött be, az nem sürün szokott dicsekedni ezzel.
Taxis, buszos, kommunális jármüvek OK. Viszonylag kis sugarú körben, jellemzöen városi forgalomban mozognak sokat, ott nyilván nagy az elérhetö "nyereség" és nem kell tökölnie azzal, hogy mondjuk éjjel 2-kor az autópályán (vagy mellette) hol is lesz majd egy nyitvatartó gázos kút...
Ha már takarékosság, akkor én inkább egy jobban sikerült dízelnél maradok, az rendesen ki van "találva", és matekozni sem kell a tankolással, akármerre is járok.
Milchreis wird super lecker, wenn man es kurz vor Ende der Garzeit durch ein saftiges Steak ersetzt.....
gejza válaszolt a következő témában: Gázautó fórum
mahlzeit írta: ... nekem ez plusz 1 nyűgforras lenne, ha olcsobb ha nem. Tudom ertelmetlen erveles:)
Valahogy én is így vagyok ezzel. Tervezgessem az útvonalat, meg a tankolásokat, je meg, hogy éppen milyen adapter is kell hozzá ??? Na ne már... Meg még a csomagtartóm is kisebb lesz, mert kell a hely a tartálynak....
A másik: a gyárilag eleve gázüzemü autó még csak-csak OK, de ezek az utólag átbuherált dolgokkal úgy vagyok, mint a csiptuninggal. Az a motor nem erre lett tervezve, ergó, ha a "csodaautóm" x-ezer eurós motorja szétesik, akkor nem sok jogom lesz reklamálni, de még csak nem is csodálkozhatok rajta. Tudom, most majd jönnek a példák, hogy de az enyém már 100-200-300e kilométert tett meg gázzal és jobb, mint újkorában, csak ugye akinek nem jött be, az nem sürün szokott dicsekedni ezzel.
Taxis, buszos, kommunális jármüvek OK. Viszonylag kis sugarú körben, jellemzöen városi forgalomban mozognak sokat, ott nyilván nagy az elérhetö "nyereség" és nem kell tökölnie azzal, hogy mondjuk éjjel 2-kor az autópályán (vagy mellette) hol is lesz majd egy nyitvatartó gázos kút...
Ha már takarékosság, akkor én inkább egy jobban sikerült dízelnél maradok, az rendesen ki van "találva", és matekozni sem kell a tankolással, akármerre is járok.
Milchreis wird super lecker, wenn man es kurz vor Ende der Garzeit durch ein saftiges Steak ersetzt.....
A következő felhasználók mondtak köszönetet: DECOTEXT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- andfer
- Nem elérhető
- New Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 2
- Köszönetek: 0
10 éve 4 hónapja - 10 éve 4 hónapja #36673
Írta: andfer
andfer válaszolt a következő témában: Gázautó fórum
Igaz, hogy a mai rendszereket nem a NASA tervezte de vannak annyira intelligensek,hogy amint elfogy a gáz átkapcsolnak benzinüzemre,és lehet tovább hasítani.
Labancországban talán valami 30 gázkút van /általában autópálya/ ott sem azzal foglalkoztam,hogy jajj merre is menjek.Egy tankolással simán lehet menni 400-500 km addig meg szerintem Németországban csokorba lehet a kutakat szedni.
A motor pontosan gázüzemre lett tervezve mert nem folyékony állapotban kapja a naftát- jó ez igy nagyon le van egyszerűsítve
Környezetvédelmi szempontból sem térnél át a gázra?
Labancországban talán valami 30 gázkút van /általában autópálya/ ott sem azzal foglalkoztam,hogy jajj merre is menjek.Egy tankolással simán lehet menni 400-500 km addig meg szerintem Németországban csokorba lehet a kutakat szedni.
A motor pontosan gázüzemre lett tervezve mert nem folyékony állapotban kapja a naftát- jó ez igy nagyon le van egyszerűsítve
Környezetvédelmi szempontból sem térnél át a gázra?
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gaspos
- Nem elérhető
- Felhasználó blokkolva
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 25
- Köszönetek: 2
10 éve 4 hónapja #36674
Írta: gaspos
gaspos válaszolt a következő témában: Gázautó fórum
Nyűgnek megélni, hogy fele pénzért tankolsz? Kifogásokat kitalálni, hogy egy rendszer, ami csak pozitivumokat hoz, miért szar? Nem erőszak a disznótor, de a német üzemanyag árak mellett ezt kihagyni vétek...
Már nem az a kérdés, hol van lpg, melyik kúton, hanem, hogy hol nincs... Mit is kell hajnal 2kor tervezgetni? Hogy hol tankoljak? Ahogy előttem irták 4-500km-t egy tankolással el lehet menni, és még ott a benzintank is... Emellett pl. az olaszoknál (épp innen írom a posztot) a 95ös 1,9-2 euró, a gáz viszont itt is 65-85 cent... Mint már irtam, gázból a többletfogyasztás 5-10% maximum, lehet számolni.
Még egy dolog, a földgáz cng rendszer gyárilag beépitett rendszer, az lpg utólag, viszont pont a németeknél elképzelhetetlen a fusi rendszerek használata, olyan erős a törvényi védelem, itt nincs ilyen olyan gagyi rendszer, mert különben nincs Tüv.
Az összes érv a gáz ellen inkább a félelemből, a témában való járatlanságból fakad, nem pedig tényleges ok.
Én inkább az osztrák területen élőket sajnálom, mert annyira erős az üzemanyag lobbi, hogy nem engedik terjeszkedni a gázt, de már sokkal jobb, mint régen, meg hát 1 tankkal (üzemanyag tankkal természetesen,és nem átvitt értelemben ) átmegyek Ausztrián.
Már nem az a kérdés, hol van lpg, melyik kúton, hanem, hogy hol nincs... Mit is kell hajnal 2kor tervezgetni? Hogy hol tankoljak? Ahogy előttem irták 4-500km-t egy tankolással el lehet menni, és még ott a benzintank is... Emellett pl. az olaszoknál (épp innen írom a posztot) a 95ös 1,9-2 euró, a gáz viszont itt is 65-85 cent... Mint már irtam, gázból a többletfogyasztás 5-10% maximum, lehet számolni.
Még egy dolog, a földgáz cng rendszer gyárilag beépitett rendszer, az lpg utólag, viszont pont a németeknél elképzelhetetlen a fusi rendszerek használata, olyan erős a törvényi védelem, itt nincs ilyen olyan gagyi rendszer, mert különben nincs Tüv.
Az összes érv a gáz ellen inkább a félelemből, a témában való járatlanságból fakad, nem pedig tényleges ok.
Én inkább az osztrák területen élőket sajnálom, mert annyira erős az üzemanyag lobbi, hogy nem engedik terjeszkedni a gázt, de már sokkal jobb, mint régen, meg hát 1 tankkal (üzemanyag tankkal természetesen,és nem átvitt értelemben ) átmegyek Ausztrián.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
10 éve 4 hónapja - 10 éve 4 hónapja #36675
Írta: DECOTEXT
DCT
DECOTEXT válaszolt a következő témában: Gázautó fórum
Amig a buszok, kamionok, tankhajók >(tömény nehéz oljajjal mennek), millió tonna számra köpik ki a káros anyagokat (s most inkább a repülőket nem is érszletezem) addig nem nagyon hiszem, hogy én vagyok az, aki a majdnem vegytiszta toyota dizelemmel telefüstölöm a levegőt! (A microrészecske szűrőtől a nitrogénoxid katalizátorig van benne minden) Az az egész önáítás csak! Mit gondolsz, a nyitott Európában mennyi tiszta kamion jön a románoktól, bulgároktól és a törököktől? A németek egyre szigorúbb előírásokat hoznak, s közben a lengyel, ukrán és orosz gyárak (Usa, Kina, India!) okádják magukból a mérgeket. Van egy itt Németországban érvényes előírás amihez egy zöld, köralakú matricát adnak, s bizonyos utcákba csak ilyen ("tiszta") kocsival lehet bemenni. Az ezzel párhuzamos utcákba minden bemenhet, s most jön a vicc: az oldtimerek viszont kapnak külön engedélyt! Remélem a széljárásnak is szóltak, hogy csak honnan fújhat! Na, akkor hol itt a környézetvédelem értelme?andfer írta: Környezetvédelmi szempontból sem térnél át a gázra?
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!