Gázautó fórum
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
zolném írta: kutak a Köln-Nürnberg-Budapest útvonalon.
Nürnberg: Erlanger Strasse 40. Aral kút Töltőfej: ACME 0.739 EUR
Hengersberg Donaustrasse 8. Esso kút Töltőfej: ACME 0.799 EUR
Pöchlarn Reichsstrasse 14 Shell kút. Töltőfej: DISH/ACME 0.829 EUR
Budapest, Száva utca 5, Dallas Töltőfej: DISH. 255 Ft/l
Köszi az infót!
Mivel úgy látom, hogy nem mindenhol volt az autópálya mellett a lehetőség, érdekelne engem, hogy mennyi idő alatt és mennyi összköltséggel lehet ezt az utat így megtenni? (Átlagos fogysztás és előirásos sebesség mellett) A google routenplaner 6 óra 57 percet adott meg. (752 km) úgy, hogy csak az autópályán ment a kocsi. A leírásod alapján azonban többször be kell menni településre is!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- zolném
- Témaindító
- Nem elérhető
- Junior Member
- Hozzászólások: 22
- Köszönetek: 10
Egyedül Nürnberg a necces. Ott kellett kavarogni ami egy jó fél-, háromnegyed óra kiesés. Pöchlarn 1 perc (ráadásul van egy Zsolti nevű kutas srác is), Hengersberg 3 perc.DECOTEXT írta:
zolném írta: kutak a Köln-Nürnberg-Budapest útvonalon.
Nürnberg: Erlanger Strasse 40. Aral kút Töltőfej: ACME 0.739 EUR
Hengersberg Donaustrasse 8. Esso kút Töltőfej: ACME 0.799 EUR
Pöchlarn Reichsstrasse 14 Shell kút. Töltőfej: DISH/ACME 0.829 EUR
Budapest, Száva utca 5, Dallas Töltőfej: DISH. 255 Ft/l
Köszi az infót!
Mivel úgy látom, hogy nem mindenhol volt az autópálya mellett a lehetőség, érdekelne engem, hogy mennyi idő alatt és mennyi összköltséggel lehet ezt az utat így megtenni? (Átlagos fogysztás és előirásos sebesség mellett) A google routenplaner 6 óra 57 percet adott meg. (752 km) úgy, hogy csak az autópályán ment a kocsi. A leírásod alapján azonban többször be kell menni településre is!
Az útvonalam egyébként: Ózd-M3-BP-M1-Bécs-Passau-Nürnberg-Lindlar volt, ami 1300 km. Ezalatt 11.6-os fogyasztásom volt (1.8-as nem épp takarékos 116- pacis motorral) 16 óra 10 perc volt az út. Ebben egy Bécs előtti fél órás Stau valamint a nürnbergi kitérő is benne van.
Lernen lernen lernen. (Lenin der Sechst)
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
A 11,6 literes gázfogysztás (1,8 motornál? Nem ereszt a tank valahol??) messze tönkreteszi a gáz előnyét, arról nem is beszélve, hogy rendszerint alig van nyomaték! Nem lehetséges, hogy Te az egészet csak "széppé számolod"?? A 16 óra 10 perc, az mondjuk ~16,2 óra ami 80-as átlagot ad az utatokra! Félre ne érts, nem kritizálom, csak elemzem. Ilyenről nálunk szó sem lehet! Én már attól is herótos vagyok, ha 110 alatti az átlagom, ne feledd az osztrákoknál 130-al lehet menni!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- andfer
- Nem elérhető
- New Member
- Hozzászólások: 2
- Köszönetek: 0
Van egy 97' opel vectrám amit lényegesen olcsóbb üzemeltetnem lpg-l mint benzinnel,és mivel a terveim közt szerepel egy Németországi munkavállalás így biztosan olvasója leszek eme topicnak-is.
Én itthon 20 éve gázzal járok és csak pozitiv tapasztalataim vannak vele. Persze vannak akik nem elégednek meg az olcsóbb árral és annyira elszegényítik a keverékképzést,hogy abból adódnak a későbbi problémák......
Én itt szoktam megnézni az árakat: LPG árak Európában
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
andfer írta: Van egy 97' opel vectrám amit lényegesen olcsóbb üzemeltetnem lpg-l mint benzinnel,és mivel a terveim közt szerepel egy Németországi munkavállalás így biztosan olvasója leszek eme topicnak-is.Én itthon 20 éve gázzal járok és csak pozitiv tapasztalataim vannak vele. [/url]
Kétségtelen hogy sok előnye lehet a gáznak, de pl a parkolóházak azok tabuk!
Aztán ahogy ez előbb említettem a nyomaték is hiányzik. S nálunk bizony nagyon
fontos, hogy mennyi idő alatt teszem meg az adott utat.** Az viszont tény, hogy
rövidtávon gazdaságosabb lehet mint egy dizel! Egyértelmű aonban hogy előrelátóan
és óvatosan kell az előzést is megtervezni....
Nekünk nem érné meg egy gázos kocsi, mert nem célunk 1200 km-t 13-14 óra alatt
megtenni. Viszont, ha gyorsan hajtunk (ahogy alul Zolném példázta) akkor magas
lesz a fogysztás. Ismert dolog ugyanis, hogy semmiből nem lehet energia. Nos, az
én kocsim (üresen) 1625 kg. (+ 2 személy és csomagok) ezt meg kell mozgatni, s
ehez mindig ugyan annyi energia kell földi körülmények között. Hiába olcsóbb tehát
a gáz, ha abból nekem (mondjuk 150-160-nál) sokkal több kell, mint a dizelből!
(Most vegyük a Cv értéket azonosnak ami nem az!)
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gaspos
- Nem elérhető
- Felhasználó blokkolva
- Hozzászólások: 25
- Köszönetek: 2
A parkolóház sem tabu, a régi nem, vagy félszekvenciális gázrendszernél nem lehetett ezelőtt évekkel behajtani, ma már szinte csak 4-5. generációs fullszekvenciális rendszerek vannak, semmi gond, semmi megkülönböztetés.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!