Milyen autót vegyek?
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Na, ezzel teljesen egyetértek! Egy olyan cégnek dolgozom amelyik a VW-nek a beszállítója. Sőt a cégünk (úgy tudom) 43%-ban VW érdekeltség. A VW kocsik egyszerűen túl drágák, s messze nem érnek annyit, mint ahogy azt a média (Pl. Autobild) favorizálja! Ha tudnátok mennyi sz@r van beleépitve és hány %-a nem német gyármány akkor soha nem vennétek! A Käfer időknek régen vége! Az a kocsi valóban millió kilómétert ment zokszó nélkül! Ma csak a profit megy és hogy az egyszerű szalag (betanitott) gyári munkásnak legyen 2600 nettója euróban, amiért heti 28-32 órát "dolgozik"......mahlzeit írta: A legnagyobb csalodas meg a Golf volt. Eleg vacak volt 200km-et ulni egy traileren:) Motor vezermuszij mittomen.. Lehetne azert sok dolgot osszeszedni barmirol.
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- kfz
- Nem elérhető
- Elite Member
- Hozzászólások: 596
- Köszönetek: 208
mahlzeit írta: HA ilyen statisztikai tapasztalatod van, beszelgethetnenk:)
"...Majd a vizsgák után..."
De igazából elmondtam, nincs az a gyártmány vagy típus ami ne romlana el és soha nem romlik el...érted.....
Láttam már szart a leg luxusabb luxusból és prímát a legolcsóbb olcsóból. Okos férfi nem ragad le egy nő típusnál sem..igaz? Na az autók pont így működnek. Ha kifogsz egy jót kényeztetni fog, ha meg egy selejteset az életed is megunod
Egy tuti: az amelyik tele van elektronikával 6-8 éves korára a "füles" rejtvényújságra fog hasonlítani. Nem győzöd majd a keresztrejtvényeket megoldani
Ha tanácsot adnék az olyan lenne mintha azt mondanám csak a nagymellű szőkék a jó nők. Pedig ez nem igaz
(bár úgy olvasom vannak itt akik leragadtak az elsőnél aztán a kis buták azt sem tudják mi a viszonyítási alap fogalma....)
"Színház az egész világ"
"Ne vedd tul komolyan az eletet....ugy sem eled tul... "
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- kfz
- Nem elérhető
- Elite Member
- Hozzászólások: 596
- Köszönetek: 208
DECOTEXT írta: Egy olyan cégnek dolgozom amelyik a VW-nek a beszállítója. Sőt a cégünk (úgy tudom) 43%-ban VW érdekeltség. A VW kocsik egyszerűen túl drágák, s messze nem érnek annyit, mint ahogy azt a média (Pl. Autobild) favorizálja! Ha tudnátok mennyi sz@r van beleépitve és hány %-a nem német gyármány akkor soha nem vennétek! A Käfer időknek régen vége! Az a kocsi valóban millió kilómétert ment zokszó nélkül! Ma csak a profit megy és hogy az egyszerű szalag (betanitott) gyári munkásnak legyen 2600 nettója euróban, amiért heti 28-32 órát "dolgozik"......[/color][/i][/b]
Ugyan ezt a liblingedről a lada szagú Toyotáról is el lehet mondani....magán véleményem, hogy azok a magyar emberek vesznek ma toyotát akik anno a wartburgra esküdtek...pont mint most ti A käfer egy elég rossz példa. Az a boxer motor 200e fölött olyan volt mint egy inkontinens öregasszony. Orrán-száján folyt belőle az olaj. A fogyasztása meg.....hagyjuk. Ma egy métert sem mehetne az olajcsepegés miatt BRD útjain. Megnyugtatlak, ha a Dacia karban van tartva az is elmegy 6-700 e km-et. Pedig az Román
A totojádba pont annyi szar van mint a VW-ben....ez kötelezően minden új autóban benne van. Mondtam: a betegre favorizált totojád is csak egy eszköz a konszern éves üzleti tervének végrehajtására. De klikkesedjetek nyugodtan. Hajrá fradi!
A szalagon dolgozó "betanított" munkásoktól meg ne sajnáld már azt a pénzt....menj le közéjük egy hétre...aztán beszéljünk!
"Színház az egész világ"
"Ne vedd tul komolyan az eletet....ugy sem eled tul... "
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
kfz írta: Ugyan ezt a liblingedről a lada szagú Toyotáról is el lehet mondani....magán véleményem, hogy azok a magyar emberek vesznek ma toyotát akik anno a wartburgra esküdtek...pont
Én azért ebben kételkedem! Az avensis kombi az csak 3 cm-el rövidebb mint az audi A6 és most 35 ezer euróba kerül (vagy többe extrákkal). ( Exekutive D-CAT , 177 csikóval) Nem nagyon terjedt ez el Mo.--on ebben az árkategóriában és azt kell mondanom, hogy a 6. év után sem volt soha semmi baja. Az egytelen javitás (spoyler csere elől) mert egy róka nem volt kivilágítva Mo.-on, a 85-ös főuton.... Igaz, ez is az én hibám volt mert eltért "egy cseppet" a sebességem az előírttól....
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Attila_BRD
- Nem elérhető
- Elite Member
- Hozzászólások: 620
- Köszönetek: 204
Volvot még nem vittek roncstelepre kora miatt.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Eva10
- Látogató
Most van egy uj, nagyon jo. A multkor amikor a lanyommal gyakoroltuk a ki es beallast -mert egy nagyon szük folyoson kell ki-es bemenni a garazshoz, meg a garazs is eleg szük - bizony kisse büdös volt, aggodtam is mi lesz. De nem lett semmi baja....Csak a sebesseggel kell vigyazni, mert nagyon jo, gyorsul, hogy ne menjek többel, mint lehet.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!