Milyen autót vegyek?
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Nekem is ezt meseltek:)Miklós írta: A totalcar oldalon a népítélet részben érdemes nézelődni. Van sok marhaság ( márkafanok ) de alapvetően tulajdonosi vélemények.
Egyébként a szervizes barátom szerint azt érdemes nézni, hogy mire akarod használni. Diesel csak nagyon sok km levezetésével hozza vissza a ráköltött pénzt, ráadásul elég egy rosszul sikerült tankolási hely megválasztás, és oda egy kisebb vagyon. A régi autók sima szívóbenzinesével minimális a hiba előfordulás. Egyébként az ADAC statisztikák szerint a legtöbb hiba elektronikus eredetű, ami ráadásul kivédhetetlen. Opel ügyben az F és G astrára jók az ajánlások.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Az auto az en szememben is egyertelmuen hasznalati eszkoz! Jol lehessen bele pakolni, silecet, bicot is1:) Biztonsagos legyen!kfz írta:
DECOTEXT írta: Egy olyan cégnek dolgozom amelyik a VW-nek a beszállítója. Sőt a cégünk (úgy tudom) 43%-ban VW érdekeltség. A VW kocsik egyszerűen túl drágák, s messze nem érnek annyit, mint ahogy azt a média (Pl. Autobild) favorizálja! Ha tudnátok mennyi sz@r van beleépitve és hány %-a nem német gyármány akkor soha nem vennétek! A Käfer időknek régen vége! Az a kocsi valóban millió kilómétert ment zokszó nélkül! Ma csak a profit megy és hogy az egyszerű szalag (betanitott) gyári munkásnak legyen 2600 nettója euróban, amiért heti 28-32 órát "dolgozik"......[/color][/i][/b]
Ugyan ezt a liblingedről a lada szagú Toyotáról is el lehet mondani....magán véleményem, hogy azok a magyar emberek vesznek ma toyotát akik anno a wartburgra esküdtek...pont mint most ti A käfer egy elég rossz példa. Az a boxer motor 200e fölött olyan volt mint egy inkontinens öregasszony. Orrán-száján folyt belőle az olaj. A fogyasztása meg.....hagyjuk. Ma egy métert sem mehetne az olajcsepegés miatt BRD útjain. Megnyugtatlak, ha a Dacia karban van tartva az is elmegy 6-700 e km-et. Pedig az Román
A totojádba pont annyi szar van mint a VW-ben....ez kötelezően minden új autóban benne van. Mondtam: a betegre favorizált totojád is csak egy eszköz a konszern éves üzleti tervének végrehajtására. De klikkesedjetek nyugodtan. Hajrá fradi!
A szalagon dolgozó "betanított" munkásoktól meg ne sajnáld már azt a pénzt....menj le közéjük egy hétre...aztán beszéljünk!
Viszont az elgondolkoztat, hogy a taxik 90%-a (ahol lakom biztosan) mind Mercedes E-class. Siman hajtjak 10ev felett is. Nem mellesleg pont egy ilyen autot hasznalok par eve, ami nem az enyem. Az auto 6ev felett, de azert az ossze van rakva. Ugy ertem nem nyekereg minden godorben, halk, jol fogyaszt es sima ugy 200felett menni vele. Bar gozom nincs milyen koltsegekkel jar uzemben tartani, de erzesre, mint hasznalati eszkoz jobban tetszik inkabb egy idosebb kozepkategoria ebben a minosegben, mint egy fiatalabb also kozep. De meg az is lehet, hogy helyi hasznalatra ha kell veszunk egy kisebb autot es inkabb repulunk Mo.-ra..
Honda Accord mit tud? Meg azt tudnek esetleg fiatalban, "jo" aron, de azt Mo.-rol. (Honda Hungarynek mindig vannak joaras 1 ev koruli sajat flotta autoi, amirol legalabb tudom ki vezette:) )
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Valamit jól csinálnak!mahlzeit írta: ...Viszont az elgondolkoztat, hogy a taxik 90%-a (ahol lakom biztosan) mind Mercedes E-class. Siman hajtjak 10ev felett is. Nem mellesleg pont egy ilyen autot hasznalok par eve, ami nem az enyem. Az auto 6ev felett, de azert az ossze van rakva. Ugy ertem nem nyekereg minden godorben, halk, jol fogyaszt es sima ugy 200felett menni vele....
Csak tudnám mi a titka, mert ott is csak emberek dolgoznak!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Hát ez az! Pontosan erről beszétem! Egy jó autóvalkfz írta: Megnyugtatlak, ha a Dacia karban van tartva az is elmegy 6-700 e km-et. Pedig az Román.
semmit nem kell csinálnod mégis jó marad sokáig!
PL: Mercédesz, dizel taxik! Millió kilóméterrel!
Tévedés. Én voltam az egyik legnagyobb szkeptikus amikor ajánlották! Aztán megpróbáltam. Csakis a gyakorlati tapasztalatról írtam! Valahol már felsoroltam, hogy több kocsink is volt. (Ford, Audi VW, Nissan, Toxota Trabi, Wartburg, Chevi, stb) Opelom még nem volt, mert hallagatok azokra, akinek van! Nem is lesz! Egyébként meg fox lepődni. Amikor a 6 éves nissan micrát vettük potom pénzért, akkor nem hittem, hogy 14 évesen friss műszakival (ami csak alapdijas volt, mert semmi baja nem volt és a károsanyag kibocsájtása a gyári érték alatti volt!), viszem a Merkel roncsprogramjába ezzel 2000 eurót keresve! Az a kocsi csak falta a kilómétereket és soha semmi baja nem volt! (Kivéve, hogy mindig 7 liter szupert evett.) Nos, ezért mertem a toyotára szavazni és nem bántuk meg! A többi kocsinkkal mindig volt valami......kfz írta: Mondtam: a betegre favorizált totojád is csak egy eszköz a konszern éves üzleti tervének végrehajtására.
Én a részemről ezt lezártam, mert hülyeség ezen vitázni! Én
nem értek a kocsikhoz, csak úgy, hogy amit javitani vagy
állandóan "karban kell tartani" az rossz kocsi, ami meg megy,
tankolom, és csak fékbetét, gummi, és olaj kell bele az meg jó!
Ilyen egyszerű az értékrendszerem!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Eva10
- Látogató
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Eva10 írta: Decotext igy vagyok en az audival. De toyotam meg nem volt, nem tudok hozzaszolni.
Eddig két audink volt! Az egyik egy 1990-es audi 80, piros, 1,8 yang edition. 250 ezer km-rel adtuk el 5000 DM-ért, és még mindig olyan volt mint a doxa....(Megsirattuk!) Aztán egy A3-as TDI ami "brutális" 4,3-5,2 literrel ment el (dizel), csak ez kicsi volt két gyerekkel és csak fél évig volt meg, de a 90 pacival olyan volt mint a táltos. Jól gyorsult, keveset evett, és nem volt vele soha baj!
Álmom egy 3 literes "S" Audi A6 (sok sok lovacskával**), csak most még nem érem el, mert a nejemet kell meggyőznöm! Ezért a toyota avensis (177 LE), ami 3 cm-rel kisebb csak és megszokta..... én meg reménykedem!
Jók az esélyeim!
** A sok paci természetesen nem azért kell, hogy 250-el menjek a budapesti Váci úton, hanem azért, hogy dinamikusan tudjak alkalmazkodni a forgalomhoz! Nagyon kényelmes ugyanis rálépni a gázra, és pár másodperc alatt előzni, vagy a forgalomhoz alkalmazkodni az autópályán! Mivel egy navigon trafipax jelzőm is van (illegális!!!) igy drasztikusan csökkentek az utóbbi évek költségei a közutakon! Élvezet nézni, ahogy a Kasler hegyekben (nagy, többsávos emelkedő) egy GTI Golf lemarad miközben a tulajdonosa harabdálja a kormányt..... A 400 newtonos nyomaték, nyomokat hagy sokak emlékezetében!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!