Autóvásárlás Németországban
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
12 éve 4 hónapja #21581
Írta: mahlzeit
Az, hogy ebbol milyen bizniszt csinaltak az mas teszta. NEM MELLESLEG a nemeteknel is megfizeted ezt a kereskedo felaraban, ha garanciat akarsz.
mahlzeit válaszolt a következő témában: Autóvásárlás Németországban
Mondom akkor megegyszer. Alapvetoen jo otlet. Az, hogy valaki ranez az autora eladasnal, hogy nem lopott, 2 reszbol osszerakott etc..Attila_BRD írta:
Csak marhaság.pont az eredetisegvizsgalat egy alapvetoen jo dolog lenne. (Az mas kerdes, hogy vegzik es mennyiert..)
Az alvázszám alapján komputerrel 3 perc.
Mi a francnak vizsgálgatni?
Csak pénzt csinálnak, külön adó nem más.
Az, hogy ebbol milyen bizniszt csinaltak az mas teszta. NEM MELLESLEG a nemeteknel is megfizeted ezt a kereskedo felaraban, ha garanciat akarsz.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Miklós
- Nem elérhető
- Premium Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 495
- Köszönetek: 172
12 éve 4 hónapja #21587
Írta: Miklós
"Én elszabtam, te elszabtad, ő elszabta, mi elszabtuk;
ha elszabtuk, hát elszabtuk, utólag már szabhatjuk. - Hofi Géza
Miklós válaszolt a következő témában: Autóvásárlás Németországban
Kedves mahlzeit !
Kapásból eszembe jut csak az ismerőseim között 4-5 példa összeépített, behozott-karambolos-javított autó. Köztük a sajátom is pl.
Mind eredetvizsgás, mindet átnézették/tük szervízben a vásárlás előtt.
Ugye ezt nem komolyan írtadAz, hogy valaki ranez az autora eladasnal, hogy nem lopott, 2 reszbol osszerakott etc..
Kapásból eszembe jut csak az ismerőseim között 4-5 példa összeépített, behozott-karambolos-javított autó. Köztük a sajátom is pl.
Mind eredetvizsgás, mindet átnézették/tük szervízben a vásárlás előtt.
"Én elszabtam, te elszabtad, ő elszabta, mi elszabtuk;
ha elszabtuk, hát elszabtuk, utólag már szabhatjuk. - Hofi Géza
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- zigeuner
- Nem elérhető
- Premium Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 417
- Köszönetek: 169
12 éve 4 hónapja #21623
Írta: zigeuner
Ez két dologra utalhat:
egy: hivatalosan lepapirozott összeépítés, akkor Ok. ( Ez a ritkábbik eset.)
Kettő: átb@sztak a szervízben. Ez, magyar szervíznél szinte törvényszerű. Tisztelet a kivételnek, de mint tudjuk a kivétel erősíti a szabályt.
zigeuner válaszolt a következő témában: Autóvásárlás Németországban
Miklós írta: Kedves mahlzeit !
Ugye ezt nem komolyan írtadAz, hogy valaki ranez az autora eladasnal, hogy nem lopott, 2 reszbol osszerakott etc..
Kapásból eszembe jut csak az ismerőseim között 4-5 példa összeépített, behozott-karambolos-javított autó. Köztük a sajátom is pl.
Mind eredetvizsgás, mindet átnézették/tük szervízben a vásárlás előtt.
Ez két dologra utalhat:
egy: hivatalosan lepapirozott összeépítés, akkor Ok. ( Ez a ritkábbik eset.)
Kettő: átb@sztak a szervízben. Ez, magyar szervíznél szinte törvényszerű. Tisztelet a kivételnek, de mint tudjuk a kivétel erősíti a szabályt.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- forsterh
- Nem elérhető
- Junior Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 41
- Köszönetek: 42
12 éve 4 hónapja #21630
Írta: forsterh
Das Leben ist schön, wenn du es leben kannst!
forsterh válaszolt a következő témában: Autóvásárlás Németországban
Nos a topik címéhez tartva a hozzászólást elmondanék néhány dolgot......
A legfontosabb, hogy a vadi új gépkocsik Németországban rettentően drágák és ebben a német márkák élen járnak. Ha mindenképpen új autót keres valaki, akkor lényegesen olcsóbb áron és gazdagabb extra felszereltséggel valamint 5-7 éves garanciával a Hyundai, a KIA és egyéb távol keleti autómárkák piacán nézzen körül Mazda, Toyota és egyebek.
Azt tudni kell, hogy minden Németországban forgalmazott új autó hatéves korában éppen felezi az adott autómárka új beszerzési árát. Vagyis akinek esze van az nem új autót, hanem használtat vesz Németországban az új autó árának feléért. A hibátlan és karbantartott német utak, valamint a rendszeres és kötelező ellenőrzések és vizsgáztatások eredményeképpen a német használt autók kitűnő műszaki állapotnak örvendenek, ha csak korábban nem törték össze. A törött autókat viszont nem nagyon javítják, hanem irány a bontó.
Használt autóban is a nem német márkák az olcsóbbak, a hazai piac védelmében a német autómárkák árai érdemtelenül magasan vannak tartva, de nem érik meg az árukat.
Tudomásul kell venni, hogy a Északon és a volt NDK területén az életszínvonal lényegesebben alatta van a Déli részekének, ezért itt az autókért is lényegesebben kevesebbet kérnek.
Érdemes tehát az interneten kinézett autóért akár 800 km-t is utazni teszem azt Hamburgba, Dortmundba vagy Stuttgart környékére, mert nagyon szépen megbecsült és olcsó autót tudunk így vásárolni. Az ár - érték arányban itt érhetők el a legnagyobb differenciák. További árcsökkentő tényező lehet, ha kihagyod a hivatalos autókereskedőket és magán személy által kínált autót vásárolsz.. Ezen nincs rajta a kereskedői haszonrés és így eleve olcsóbb árajánlattal találod magad szemben, azonos évjáratú és márkájú autó esetében. Ráadásul minden magánszemély szívesen enged az általa árult használt autója árából, amivel az utazási költséged teljesen nullára futhat.
Németországban a rendszám a tulajdonoshoz és nem az autóhoz kötődik, ezért a használt autóról a rendszámot eladás előtt leveszi a volt tulajdonos. Ha egy városban laktok, akkor azt megteheti, hogy utolsó útjával még elviszi az autót a Zulassungsbehörde-hez, és akkor te a kiváltott új rendszámoddal már mehetsz is az autóval. Az átírás a nevedre 22 €, a forgalmi 19 € az új rendszám pedig 20 €-ba kerül.
Ha messzi körzetből kell elhoznod az autót akkor a vásárlás helyén illetékes Zulassungsbehörde-nél
úgynevezett Kurzzeitkennzeichnen,-t vagyis ötnapos ideiglenes rendszámot kell váltani valamint az ehhez járó ötnapos ideiglenes kötelező biztosítást is be kell szerezned. Ezeknek együttes összege 80 €.
Van még egy említésre méltó kategória a tízévesnél idősebb használt autók kategóriája. Itt nagyon fontos az érvényes és minél tovább érvényben lévő HU és AU vizsgálatok érvényességének megléte.
Ebben a kategóriában 1000 és 3000 € közötti összegért meglepően jó állapotú használt autókat lehet vásárolni. természetesen itt is csak magánszemélytől éri meg, mert a kereskedő kiglancolja a szart is és drágán szabadul meg tőle.
Ez a kategória a bevándorlói autópiac kategóriája. ha nem lennének bevándorlók akkor, több százezer ilyen autót vihetnének a bontóba, mert ilyen korú autókat az echte német már elvből sem akar vezetni.
Az autópiacnak ezt a szegmensét a bevándorlók tartják fent, ők adnak munkát a TÜV-öknek, a hivataloknak, és további bevételeket biztosítanak a német államnak a rendszámcserék, a gépkocsi adók és a kötelező biztosítások befizetésével. Ha ez a kategória nem létezne az érzékenyen érintené a német gazdaságot. Munkába és haza járni ezek az autók tökéletesen megfelelnek, ráadásul itt Németországban az a gyakorlat, hogy a használt autókhoz egy garnitúra könnyűfémfelnire szerelt nyári gumi és egy garnitúra acélfelnire szerelt téli gumi dukál. Ha ilyet nem kínálnak az eladandó kocsival, akkor eleve hatalmasat lehet a vételárból alkudni. És utolsó tanács, hogy gyakori márkájú autót vásároljunk, amelyekkel tele van a bontó és centekért bontottan bármi beszerezhető hozzá. A szervizekben elfogadják a bontott alkatrészeket és beszerelik azokat, persze a rezsórabér így is tetemes, mert olyan 80 €/óradíj körüli.
A legfontosabb, hogy a vadi új gépkocsik Németországban rettentően drágák és ebben a német márkák élen járnak. Ha mindenképpen új autót keres valaki, akkor lényegesen olcsóbb áron és gazdagabb extra felszereltséggel valamint 5-7 éves garanciával a Hyundai, a KIA és egyéb távol keleti autómárkák piacán nézzen körül Mazda, Toyota és egyebek.
Azt tudni kell, hogy minden Németországban forgalmazott új autó hatéves korában éppen felezi az adott autómárka új beszerzési árát. Vagyis akinek esze van az nem új autót, hanem használtat vesz Németországban az új autó árának feléért. A hibátlan és karbantartott német utak, valamint a rendszeres és kötelező ellenőrzések és vizsgáztatások eredményeképpen a német használt autók kitűnő műszaki állapotnak örvendenek, ha csak korábban nem törték össze. A törött autókat viszont nem nagyon javítják, hanem irány a bontó.
Használt autóban is a nem német márkák az olcsóbbak, a hazai piac védelmében a német autómárkák árai érdemtelenül magasan vannak tartva, de nem érik meg az árukat.
Tudomásul kell venni, hogy a Északon és a volt NDK területén az életszínvonal lényegesebben alatta van a Déli részekének, ezért itt az autókért is lényegesebben kevesebbet kérnek.
Érdemes tehát az interneten kinézett autóért akár 800 km-t is utazni teszem azt Hamburgba, Dortmundba vagy Stuttgart környékére, mert nagyon szépen megbecsült és olcsó autót tudunk így vásárolni. Az ár - érték arányban itt érhetők el a legnagyobb differenciák. További árcsökkentő tényező lehet, ha kihagyod a hivatalos autókereskedőket és magán személy által kínált autót vásárolsz.. Ezen nincs rajta a kereskedői haszonrés és így eleve olcsóbb árajánlattal találod magad szemben, azonos évjáratú és márkájú autó esetében. Ráadásul minden magánszemély szívesen enged az általa árult használt autója árából, amivel az utazási költséged teljesen nullára futhat.
Németországban a rendszám a tulajdonoshoz és nem az autóhoz kötődik, ezért a használt autóról a rendszámot eladás előtt leveszi a volt tulajdonos. Ha egy városban laktok, akkor azt megteheti, hogy utolsó útjával még elviszi az autót a Zulassungsbehörde-hez, és akkor te a kiváltott új rendszámoddal már mehetsz is az autóval. Az átírás a nevedre 22 €, a forgalmi 19 € az új rendszám pedig 20 €-ba kerül.
Ha messzi körzetből kell elhoznod az autót akkor a vásárlás helyén illetékes Zulassungsbehörde-nél
úgynevezett Kurzzeitkennzeichnen,-t vagyis ötnapos ideiglenes rendszámot kell váltani valamint az ehhez járó ötnapos ideiglenes kötelező biztosítást is be kell szerezned. Ezeknek együttes összege 80 €.
Van még egy említésre méltó kategória a tízévesnél idősebb használt autók kategóriája. Itt nagyon fontos az érvényes és minél tovább érvényben lévő HU és AU vizsgálatok érvényességének megléte.
Ebben a kategóriában 1000 és 3000 € közötti összegért meglepően jó állapotú használt autókat lehet vásárolni. természetesen itt is csak magánszemélytől éri meg, mert a kereskedő kiglancolja a szart is és drágán szabadul meg tőle.
Ez a kategória a bevándorlói autópiac kategóriája. ha nem lennének bevándorlók akkor, több százezer ilyen autót vihetnének a bontóba, mert ilyen korú autókat az echte német már elvből sem akar vezetni.
Az autópiacnak ezt a szegmensét a bevándorlók tartják fent, ők adnak munkát a TÜV-öknek, a hivataloknak, és további bevételeket biztosítanak a német államnak a rendszámcserék, a gépkocsi adók és a kötelező biztosítások befizetésével. Ha ez a kategória nem létezne az érzékenyen érintené a német gazdaságot. Munkába és haza járni ezek az autók tökéletesen megfelelnek, ráadásul itt Németországban az a gyakorlat, hogy a használt autókhoz egy garnitúra könnyűfémfelnire szerelt nyári gumi és egy garnitúra acélfelnire szerelt téli gumi dukál. Ha ilyet nem kínálnak az eladandó kocsival, akkor eleve hatalmasat lehet a vételárból alkudni. És utolsó tanács, hogy gyakori márkájú autót vásároljunk, amelyekkel tele van a bontó és centekért bontottan bármi beszerezhető hozzá. A szervizekben elfogadják a bontott alkatrészeket és beszerelik azokat, persze a rezsórabér így is tetemes, mert olyan 80 €/óradíj körüli.
Das Leben ist schön, wenn du es leben kannst!
A következő felhasználók mondtak köszönetet: nagyberci, laolaj, mahlzeit
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rolix
- Nem elérhető
- Junior Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 26
- Köszönetek: 0
12 éve 4 hónapja #21635
Írta: Rolix
Rolix válaszolt a következő témában: Autóvásárlás Németországban
A német márkájú autók mindenhol drágák, viszont kint az itteni áraktól azért olcsóbb. Elég megnézni mondjuk az itthoni és a kinti Audi weblapját. Az új autók között is van nem kis eltérés, mert ugye szeretett országunkban még rájön (az ilyen kategóriájú autóknál nem is kevés) regisztrációs díj. Szóval ez azért nem újdonság. Az tény, hogy a 10 évnél idősebb autók is elvisznek melóból haza és fordítva, csak azt is számításba kell venni, hogy az ilyen korú autóknál bizony kell már bőven cserélni alkatrészeket. Azzal én meg nem kockáztatnék, hogy otthagy a semmi közepén. Egy idős autó szerintem csak gond az ember nyakába. Ha már valaki kint él, bizonyára annyira rosszul sem keres. Inkább spóroljon össze egy 5-6 évesre ami több, mint valószínű jobb állapotban lesz, mint az idősebb társai. Sok kint élő magyar kocsival jár haza Magyarországra és egy ilyen 1000km+-os útra nem mindegy milyen autóval vág neki az ember, a fogyasztásról nem is beszélve. Annyira nagy árkülönbség meg nincs a két korosztály között, hogy érdemes lenne a régebbit választani. Ez persze csak az én véleményem.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- bayer
- Nem elérhető
- Senior Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 103
- Köszönetek: 16
12 éve 4 hónapja #21648
Írta: bayer
bayer válaszolt a következő témában: Autóvásárlás Németországban
Uraim, ki mit tanácsolna? A legolcsóbb lehetőséget keresve...Anyám nevén lévő 2002-es Opelt használom itt kint fél éve, szeretném itt beregisztrálni a nevemre (én vettem meg, csak egyéb okok miatt nem akartam 3 autót a nevemre... , most meg csak ez van már:)) Milyen lépések kellenek,m hogy ez a nevemen lévő, német kocsivá váljon? És mik a várható költségek? 2,2 TdI, szervizkönyvvel, karbantartott, jó állapotú kocsi, elmennék még vele pár km-ert...
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!