Autóvásárlás Németországban
- forsterh
- Nem elérhető
- Junior Member
- Hozzászólások: 41
- Köszönetek: 42
http://nol.hu/auto/20120718-dopping_es_zuhanasi_rekord
Das Leben ist schön, wenn du es leben kannst!
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
A vitaba nem akarnek belekeveredni:), de van nehany kommentem:) A fentebbi megallapitas nem gazdasagpolitika, hanem ahogy kfz irta, szimpla kereslet-kinalat. A nemet autok arai nem azert magasak, mert agazdpol befolyasolja. A feneket. Irogattam mar itt regebben az un. "magas hozzaadott erteku" munkarol, megtermelt javakrol. A nemet ipar minidg is ebben jeleskedett. Autogyartasban a VW-BMW-Mercedes, karoltve a Bosch es egyeb cegekkel a vilag vezeto autoipari technologiait allitja elo. Ennek kidolgozasara penz es ido kell. Ezert ha ezt el akarja adni akkor kell vmi plusz a felarert. Tudas amit beleraknak, ill a minoseg amit beleraknak. Ezen lehet hitvitat inditani, de ha belelulsz egy 8-10eves, de akar 20-25 eves Mercedesbe, meg egy Ford MOndeoba v. vmi Kia csodaba, akkor meglatod a kulonbseget.Azt írtam, hogy a német márkájú gépkocsik árai a legmagasabbak. És ez bizony kőkemény gazdaságpolitika, hogy a hazai autógyártók termékei jó áron értékesüljenek. De ebből az is látszik, hogy a német autóipar drágán termel és nem azért nem csökkenti az árait, mert nem akarja, hanem azért mert nem akar az önköltségi ár alá csúszni vagyis ráfizetni.
Az ertekvesztesi gorbe teljesen mas ezert a nemet autoknal, mint az egyebeknel. Soha nem az szamit egy auto vasarlasanal, meg egyeb tartos fogyasztasi cikknel sem, hogy mennyi a pillanatnyi ara. (jo nyilvan ez is, mert ha nem elerheto, akkor nem tudod megfizetni) Jobban szamit, az a kalkulacio, hogy a vetel es eladas kozott eltelt idoben mennyi az ertekvesztes, uzemeltetesi koltseg etc.. Teljes hasznalati idovel kell szamolni, nem azt kell nezni, hogy huha most olcsobb a Ford vagy Kia. Egy Ford Mondeonak olyan ertekvesztese van, hogy orulsz ha egyaltalan eladod 6 eves kor felett itt pl.
A Munchen delaer es Hamburg privat elado osszehasonlitasod egy kiragadott pelda lehet. MOndom ugy, hogy most mar honapok ota figyelem a mobile es autoscout oldalakat:) Nem mellesleg Nemetorszagban 3 top terulet van ahol a "gazdagok" csoportosulnak, nagy a jolet es az egy fore juto bevetelek. Ergo gazdag kornyek. (Vmi ujsagba mutogatta kollega multkor) Munchen, Hamburg es Dusseldorf-KOln, nagyjabol igy sorrendben..
Alapszabaly az itteni nemetek szerint, hogy privat eladotol ha nem mogyoronyi a koltsegvetes, akkor autot NEM veszunk! NIncs garancia, nem nagyon tudod ervenyesiteni ha jogaid vannak. Es a nemetek se kezdenek privatkent arulni, hanem beadja vm ikereskedesbe az autojat, mert beszamitjak, nem akar nyuglodni vele etc..
A hirdetesek alapjan az olcso privat eladok teljesen random bukkannak elo az orszag teruleten, keleti teruleten lehet tenyleg olcsobb, de ott meg az a riziko, hogy belefutsz vmi lengyel csencselt autoba!! Privat eladoktol en sem vennek itt, pedig itt elek. Jo mondjuk ha 1-3000 euro a budzse akkor majdnem mindegy. De akar 7-10e vagy feletti koltsegvetesbol nem vennek autot privatttol.
MAsik dolog az autok kora. Ahogy nemet kollegam mondana, a 12 szobas hazaval es a mellette levo 4 egyeb berlemenykent kiadott sajat tulajdonu lakasai es persze a mernok fizuje mellett, hogy " nem vagyok huyle, hogy autot vegyek" Nyilvan neki az uj auto a 0 km-es, a hasznalt meg a fel eves:) De magas fizetessel is egy megbizhato autot siman hasznalnak 10 eves kora felett. Nyilvan ez nem egy renault megane, hanem vmi C vagy E merci, nagyobb japan auto esetleg.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Jó, ezek érvek, (technikailag akkor valószinü, hogy értesz a kocsikhoz), de tartom továbbra is a megállapitásom, hogy Te ezeket eladásra illetve továbbadásra nézted, vetted, át, vagy javitottad fel! Kétségtelen, hogy akkor a dörzsöltebb szakik csoportjába tartozol, de valószinü, hogy ezért is van más, nem a felhasználó szempontjából használható véleményed!kfz írta: Eredetvizsga kb 10.000 bevizsgált jármű 10 éven át.Autó behozatal, csak németből! 130 db (kb)Autójavítás 7 éven keresztül, független szervizben. Karambolos javítás, biztosítás, hitelezés...5 év logisztika. Kamionok üzemeltetése egész europa területén....Ha Én nem értek az autókhoz akkor ki? A napközis tábor az autós újságokkal az uzsonnás táskájában?(bocs, de nehéz napom volt....)
Nekem a kocsi használati eszköz. Akkor jó ha nincs vele baj, elég gyors és elég erös, keveset fogyaszt, lehet vele szállitani és biztonságos! Ezeket a kritériumokkal a használt kocsik legtöbbje nem rendelkezik, mert ha egy kocsit javitgatni kell akkor az megbizhatatlan!
Volt nekem már 3 éves passátom is. (Az volt az utolsó VW kocsink....) 1,8 literes benzines és akár hogyan vezetted mindig 8-9 liter szupert kért. (Hátszélben, dombnak lefele is.) Irgalmatlan hangos volt, a 135-140 pacival sem gyorsult, s mivel limusin volt alig fért bele valami! Egy kis használt nissanunk is volt. (Micra) Na, ez a kocsi szuper volt, noha az 1,2 literes motorja 7 litert kért 16 évesen is hiba nélkül kapott müszakit. Leadtuk a Merkel roncsprogramjánál.....
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- kfz
- Nem elérhető
- Elite Member
- Hozzászólások: 596
- Köszönetek: 208
forsterh írta: látom nem él a linkem megpróbálom kijavítani....
http://nol.hu/auto/20120718-dopping_es_zuhanasi_rekord
Háát emberke! Hogy saját magad adj nekem labdát.....azt bizonygatod, hogy nem az újságokból vagy "okos" erre a balliberálisok egyik szócsövével akarsz bizonyítékot nyújtani.
Egyet azért árulj el (mert Te tudós vagy ) miért van az, hogy néhány szerencsétlen eltölt már 1 kemény évet egy másik országban és már is jogot formál arra, hogy okosnak tűnjön? Ott van DECO ezer éve és nagyrészt pontos tanácsai vannak, ott van EVA10 kint van jó pár éve jó tanácsai vannak, ott van Mahlzeit pár éve ott van jó tanácsai vannak, de ide sorolhatom Attila_BRD-t vagy Miklost is sőt Maya-t is. De könyörgöm ők évek óta ott vannak. Te meg kitántorogtál egy éve és játszod a németből tudóst? (persze már más is beleugrott itt ebbe) Volt olyan aki csak egy éve volt kint pl Astarta. De mégsem adott okoskodós tanácsokat, mert ha tanácsot adott akkor is utána nézett a dolgoknak.
Te össze vissza firkálgatsz, csak retorikailag megeteted a tömeget a szövegeddel
Hiába születtél férfinek, nem értesz az autókhoz és ez tény! Információidat a sajtóból szerzed. Aki tud olvasni az pontosan érti mire célzok.
Részemről veled zártam a vitát
"Színház az egész világ"
"Ne vedd tul komolyan az eletet....ugy sem eled tul... "
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- kfz
- Nem elérhető
- Elite Member
- Hozzászólások: 596
- Köszönetek: 208
mahlzeit írta: Hmm, azert ez tapasztalat Es miert hagytad abba? JA es adsz e tanacsot?
Tetszett amit leirtal, habar a stilust egy kicsit kemenyre vetted.
Kösz
Az abbahagyásnak ezer meg egy oka volt....maradjunk annyiban, hogy kis hazánkban amin kicsit tudsz keresni arra vagy a bűnözők, vagy az állam ráteszi a kezét (lehet, hogy a bűnöző állam? )
Adok bárkinek tanácsot, de csak priviben ( az események tükrében)
Bocs a stílusért, de tegnap "klimaxoltam"
"Színház az egész világ"
"Ne vedd tul komolyan az eletet....ugy sem eled tul... "
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gergoo
- Nem elérhető
- Administrator
- Working on it
- Hozzászólások: 3246
- Köszönetek: 1145
Nekem úgy tűnt még ma is tart.kfz írta: Bocs a stílusért, de tegnap "klimaxoltam"
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!