Magyar rendszámmal Németországban
- dreizwanzig
- Nem elérhető
- Senior Member
- O'zapft is!
- Hozzászólások: 123
- Köszönetek: 23
Ezt a zokszó nélküli fizetést nem is értem!!!?
Ha te balestet okozol, adsz betétlapot aztán ennyi, majd a biztosítók elintézik egymás közt a dolgot... Miben érint az téged, hogy a biztosítód fizet-e zokszó nélkül?
[img]images/O-zapft-is!-T-Shirts.jpg[/img]
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Ez igy csak elméletileg ilyen egyszerü! A nagy helyzet, az az, hogy Mo.-on a javitások sokkal olcsóbbak mint itt. Nem az alkatrész hanem a munkaerö sokkal olcsóbb. Ezért már hallottam olyanról, hogy a túl magas javitási költséget a magyar biztositó nem fizette csak részben. (Mercedes volt) A maradékot zsebböl kellett fizetnie. A gond tehát nem akkor jelentekezik amikor egy német biztositónak kell fizetnie, hanem akkor amikor a magyarnak! Persze nem törvényszerü ez, de miért kellene ilyen rizikó?dreizwanzig írta: Ha te balestet okozol, adsz betétlapot aztán ennyi, majd a biztosítók elintézik egymás közt a dolgot... Miben érint az téged, hogy a biztosítód fizet-e zokszó nélkül?
(Nekünk is volt már hasnoló esetünk, amikor egy lengyel spinter "meghúzta" a nejem kiskocsiját. Igaz fizetett a lengyel
biztositó, de csak egy fenyegetö levél után, amit a jogi védelem alapján egy ügyvéd irt nekik. Szükség erre nincs!)
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- sleepygti
- Nem elérhető
- Junior Member
- Hozzászólások: 36
- Köszönetek: 38
Egyik barátom csúnyán eltalált a Corsájával a Balaton mellett egy osztrák 6-os BMW-t. A biztosítója (mellesleg egy a legnagyobbak közül) nemhogy nem fizetett, de indoklásként be is perelték csalás (hamis biztosítózás) címszóval. A srác B10-ben, évtizedek óta balesetmentesen vezetett...
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- kfz
- Nem elérhető
- Elite Member
- Hozzászólások: 596
- Köszönetek: 208
DECOTEXT írta: Ez igy csak elméletileg ilyen egyszerü! A nagy helyzet, az az, hogy Mo.-on a javitások sokkal olcsóbbak mint itt. Nem az alkatrész hanem a munkaerö sokkal olcsóbb. Ezért már hallottam olyanról, hogy a túl magas javitási költséget a magyar biztositó nem fizette csak részben. (Mercedes volt) A maradékot zsebböl kellett fizetnie. A gond tehát nem akkor jelentekezik amikor egy német biztositónak kell fizetnie, hanem akkor amikor a magyarnak! Persze nem törvényszerü ez, de miért kellene ilyen rizikó?
Bátyóka!
Kleine Reparatur:
1, Magyarországon a márka szervizek pont oly drágák mint kint...csak hülyébbek. Mind!!!!!
Az hogy keveset fizetnek az olajostökű szerelőnek, még nem jelenti azt, hogy a rezsi óradíj olcsó.
Az alkatrészeket gyakorta 30-100%-al adják drágábban mint kint. Ráadásul legtöbb esetben azt sem tudják mit kellett volna kicserélni, így a költséged az eget is verheti. (általános javítás)
2, a biztosítók és a szervizek egész Európában az AUDATEX és az EUROTAX javítási kalkulációs rendszerrel dolgoznak. Olyan nincs, hogy valahol több alkatrészt vagy több órát számolnak fel. Nem hülyék a biztosítók...a szervizek meg kötelezve vannak rá, ha biztosítózni akarnak.
3, hogy a magyar biztosító szarakodik és nem akar fizetni.......hát ez pont olyan mint amiket Te szoktál a bolond munkavállaló felé megküldeni......nem figyelt oda a szerződésére, nem figyelt oda a szervizben, megpróbálta a tavaly téli saját kárt megetetni a biztosítóval....stb. Magyarán nem figyelt eléggé, vagy simlis volt...így járt! (zárójelben megjegyzem, hogy persze itt is huszonéves agyoniskolázott biztosítós menágerkéink trükközhetnek szépítendő az év végi nyereséget....de ezt meg karakán ember gyorsan letudja)
4, Ha tényleg nem fizet a magyar biztosító az meg azért van mert egy időben...meg néha még ma is.....össznépi vicc volt a "biztosítózás". Aki élt és mozgott a lehúzósok közt mind játszadozott. A biztosítók meg egyszerűbbnek látták a szarakodást a magyar rendőrség használatánál. (Ők tudják miért... )
A lényeg a kár javítási ideje az alkatrészek mennyisége itt is és BRD-ben is ugyan az. Ha eltérés van az mind valamiféle zsebtöltögetés. Persze a BRD biztosító egészen más.....más az ügykezelésük.
"Színház az egész világ"
"Ne vedd tul komolyan az eletet....ugy sem eled tul... "
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- trosztg12345
- Nem elérhető
- Senior Member
- Hozzászólások: 147
- Köszönetek: 78
Javaslom elolvasni a KGFB-törvényt !!!! Feketén - fehéren benne van a területi hatály, kártérítési összegek ... stb ! Csak azért, mert túl drága, még fizetnie kell a társaságnak. Ha vita van, irány a bíróság...
Apró észrevétel: biztosítós helyi főnök - miután nyugdíjba ment - mesélte, hogy nagyon sokszor küldenek ki olyan levelet, miszerint ez a baleset így, ott stb. nem történhetett meg, ezért felhívják a nyilatkozó figyelmét a hamis adatszolgáltatás, csalás stb. büntetőjogi következményeire. Egy kis fenyegetőzés holmi rendőrségi feljelentéssel belefért a levélbe.
10-ből 8 !!! /nyolc/ károsult nem ment vissza ezután a levél után fellebbezni, pereskedni stb., inkább lenyelte a kárát...
Elszomorító !
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Magyar vs. Nemet szervizkoltsegek. Ugy alakult, hogy az autot elvittem Mo.-on szervizbe meg par honapja. A hiba, marka tok mindegy most:) Hasznalt auto, de van ra hasznaltauto gari. Ugy alakult, hogy Mo.-on megse csinaltak meg, mert tul hosszu ido lett volna es mar jottunk vissza. MAjd itt is elvittem szervizbe, de csak mostanaban. Nem volt sulyos hiba. A lenyeg hogy a gari fedezte a javitast, de diagnosztika es javitasi javaslat, Mo.-on egy komplex nagy egyseg csereje, eurositva a koltsege 2700EUR. Nemetorszag 180EUR!!! MArkaszervizrol beszelek.kfz írta:
DECOTEXT írta: Ez igy csak elméletileg ilyen egyszerü! A nagy helyzet, az az, hogy Mo.-on a javitások sokkal olcsóbbak mint itt. Nem az alkatrész hanem a munkaerö sokkal olcsóbb. Ezért már hallottam olyanról, hogy a túl magas javitási költséget a magyar biztositó nem fizette csak részben. (Mercedes volt) A maradékot zsebböl kellett fizetnie. A gond tehát nem akkor jelentekezik amikor egy német biztositónak kell fizetnie, hanem akkor amikor a magyarnak! Persze nem törvényszerü ez, de miért kellene ilyen rizikó?
Bátyóka!
Kleine Reparatur:
1, Magyarországon a márka szervizek pont oly drágák mint kint...csak hülyébbek. Mind!!!!!
Az hogy keveset fizetnek az olajostökű szerelőnek, még nem jelenti azt, hogy a rezsi óradíj olcsó.
Az alkatrészeket gyakorta 30-100%-al adják drágábban mint kint. Ráadásul legtöbb esetben azt sem tudják mit kellett volna kicserélni, így a költséged az eget is verheti. (általános javítás)
2, a biztosítók és a szervizek egész Európában az AUDATEX és az EUROTAX javítási kalkulációs rendszerrel dolgoznak. Olyan nincs, hogy valahol több alkatrészt vagy több órát számolnak fel. Nem hülyék a biztosítók...a szervizek meg kötelezve vannak rá, ha biztosítózni akarnak.
3, hogy a magyar biztosító szarakodik és nem akar fizetni.......hát ez pont olyan mint amiket Te szoktál a bolond munkavállaló felé megküldeni......nem figyelt oda a szerződésére, nem figyelt oda a szervizben, megpróbálta a tavaly téli saját kárt megetetni a biztosítóval....stb. Magyarán nem figyelt eléggé, vagy simlis volt...így járt! (zárójelben megjegyzem, hogy persze itt is huszonéves agyoniskolázott biztosítós menágerkéink trükközhetnek szépítendő az év végi nyereséget....de ezt meg karakán ember gyorsan letudja)
4, Ha tényleg nem fizet a magyar biztosító az meg azért van mert egy időben...meg néha még ma is.....össznépi vicc volt a "biztosítózás". Aki élt és mozgott a lehúzósok közt mind játszadozott. A biztosítók meg egyszerűbbnek látták a szarakodást a magyar rendőrség használatánál. (Ők tudják miért... )
A lényeg a kár javítási ideje az alkatrészek mennyisége itt is és BRD-ben is ugyan az. Ha eltérés van az mind valamiféle zsebtöltögetés. Persze a BRD biztosító egészen más.....más az ügykezelésük.
Azt hiszem ez volt az elso es utolso, hogy MO.-on probalkoztam. Nem tudom, hogy csak szimplan trukkouztek vagy nem ertettek hozza, de papirom van a magyar diagnosztikarol es javitasi javaslatrol:) Ennyit arrol, hogy Mo.-opn olcsobb a szerviz:) BAr nyilvan a privat muhelyek, nem gyartoi szervizek mas tortenet. Szal lehet a rezsioradij 5x-ose a magyarnak, de tisztessegesen atveres nelkul megcsinaljak legalabb. Ujabb erv a nemet rendszam mellett:)
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!