Külföldi rendszám, magyar állampolgár
- kfz
- Nem elérhető
- Elite Member
- Hozzászólások: 596
- Köszönetek: 208
mahlzeit írta: Ha mar itt felmerult, bar nem itt tema. A nemet dizellel miert fogyaszt kevesebbet egy auto? Ezt nekem is sikerult megtapasztalni. 1l kulonbseg siman volt autopalyan
A diesel üzemanyag fő jellemzője a cetánszám(öngyulladási hajlam). Ez egy elég furcsa dolog, mert ha túl kicsi az se jó, ha túl nagy az se. A Magyar Szabvány 48-as cetán értéket ír elő, míg Németországban 51-52 az átlagos cetán érték. A kis cetánszámú üzemanyag hatására a motor keményebben jár és nehezebben indul (főleg télen). És még számtalan összetevője van szegény jó gázolajunknak. Ilyenek a : Gyulladási képesség és késedelem,
kéntartalom, kenési képesség, viszkozitás, kikristályosodási pont, higroszkópikus tulajdonság, sűrűség és persze a fűtőérték és égéshő....
Nahh...eből a sok apróságból gondolom nálunk minden vektor a legolcsóbb előállítási lehetőség felé mutat.
Hát ennyire egyszerű a kérdés
"Színház az egész világ"
"Ne vedd tul komolyan az eletet....ugy sem eled tul... "
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Eleg latvanyos volt a fogyasztasbeli kulonbseg. Tobb mint 1 l, tempomattal autopalyan 130-140km/h kozott. Nemetorszagban tankolva, Ausztriaban (mert hat ott nem hajtunk gyorsan:) ) es Mo.-on, majd Mo.-on tankolva, magyar es osztrak autopalyan. Meglepo volt:)kfz írta:
mahlzeit írta: Ha mar itt felmerult, bar nem itt tema. A nemet dizellel miert fogyaszt kevesebbet egy auto? Ezt nekem is sikerult megtapasztalni. 1l kulonbseg siman volt autopalyan
A diesel üzemanyag fő jellemzője a cetánszám(öngyulladási hajlam). Ez egy elég furcsa dolog, mert ha túl kicsi az se jó, ha túl nagy az se. A Magyar Szabvány 48-as cetán értéket ír elő, míg Németországban 51-52 az átlagos cetán érték. A kis cetánszámú üzemanyag hatására a motor keményebben jár és nehezebben indul (főleg télen). És még számtalan összetevője van szegény jó gázolajunknak. Ilyenek a : Gyulladási képesség és késedelem,
kéntartalom, kenési képesség, viszkozitás, kikristályosodási pont, higroszkópikus tulajdonság, sűrűség és persze a fűtőérték és égéshő....
Nahh...eből a sok apróságból gondolom nálunk minden vektor a legolcsóbb előállítási lehetőség felé mutat.
Hát ennyire egyszerű a kérdés
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/06/01/megbukott_a_rendszamtorveny
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Szilvi
- Nem elérhető
- Premium Member
- Hozzászólások: 296
- Köszönetek: 160
mahlzeit írta: Jo hirek a frontrol megbukott a rendszamtorveny.
totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/06/01/megbukott_a_rendszamtorveny
Azért én külföldi rendszámos autóval való hazautazással megvárnám az új, elfogadott törvényt. Mert én már csak ilyen pesszimista vagyok
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- keeek
- Nem elérhető
- Senior Member
- Hozzászólások: 232
- Köszönetek: 35
mahlzeit írta: Jo hirek a frontrol megbukott a rendszamtorveny.
totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/06/01/megbukott_a_rendszamtorveny
jesszum, én ezt nem is tudtam! de nem is értem, milyen rendszámcsalókra számítanak? szerintem német rendszámmal sokkal drágább fenntartani az autót, mondjuk a szlovákot nem tudom.. Esetleg romániában tudnám elképzelni, hogy olcsóbb.
És azt érti valaki, hogy mire utalt a cikk a külföldi házastárs autójának vezetéséről? és mi van ha még csak nem is házastárs, ez tilos, vagy mi a szösz??
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Hat nyilvan. De azert jo hir, hogy nem marad igy a torveny:)Szilvi írta:
mahlzeit írta: Jo hirek a frontrol megbukott a rendszamtorveny.
totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/06/01/megbukott_a_rendszamtorveny
Azért én külföldi rendszámos autóval való hazautazással megvárnám az új, elfogadott törvényt. Mert én már csak ilyen pesszimista vagyok
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!