Külföldi rendszám, magyar állampolgár
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Szerintem arról beszéltünk, hogy miért akar egy magyar itt kint élő, magyar rendszámú kocsival járni, ha a regisztrációs adó / eredetiség vizsgálat és egyéb, ki tudja még mi, irgalmatlan drágává teszi az otthoni kocsivásárlást! Szerintem a példázatodnál extrém dolgokat összegeztél a német költségekről a magyarnál meg erősen lefele kerekitettél! S ne feledd, itt pl. a TÜV/műszaki azonnal meg van, protekció nélkül és olcsón...(Legalább is itt ahol mi lakunk, így van!)zigeuner írta: Akkor miről beszélünk?.
S mi akkor a logikája annak, hogy itt magyar rendszámmal, otthon
meg külföldi rendszámmal akar járni! Én ezt nem értem, akkor sem
ha tegyük fel fillérre pontos a felsorolásod!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- zigeuner
- Nem elérhető
- Premium Member
- Hozzászólások: 417
- Köszönetek: 169
Hogy nem érted, az a magánügyed. De én nem akartam sosem külföldi rendszámmal járni, olvasd már el amit írtam. A külföldi rendszám a felső 10000 privilégiuma, azoké, akik a külföldi rendszámon a TE TOTOJÁD árát takarítják meg.!!!! Meg mellé, az áfát is visszakapják úgy a kocsi árából, mint a benzin és egyéb költségek árából. Na azoknak éri meg, akiknek erre telik. De az nem én vagyok s nem a hozzám hasonló "csórók". De nekem bőven megéri, hogy németben magyar rendszámmal kocsikázzak.Ennyi és nem több. Nem kell hogy megértsd.DECOTEXT írta:
Szerintem arról beszéltünk, hogy miért akar egy magyar itt kint élő, magyar rendszámú kocsival járni, ha a regisztrációs adó / eredetiség vizsgálat és egyéb, ki tudja még mi, irgalmatlan drágává teszi az otthoni kocsivásárlást! Szerintem a példázatodnál extrém dolgokat összegeztél a német költségekről a magyarnál meg erősen lefele kerekitettél! S ne feledd, itt pl. a TÜV/műszaki azonnal meg van, protekció nélkül és olcsón...(Legalább is itt ahol mi lakunk, így van!)zigeuner írta: Akkor miről beszélünk?.
S mi akkor a logikája annak, hogy itt magyar rendszámmal, otthon
meg külföldi rendszámmal akar járni! Én ezt nem értem, akkor sem
ha tegyük fel fillérre pontos a felsorolásod!
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Oké! Azt hittem Te tudod és elmondod! Akkor már csak egy kérdésemzigeuner írta: . De nekem bőven megéri, hogy németben magyar rendszámmal kocsikázzak.Ennyi és nem több. Nem kell, hogy megértsd.
van. Hol veszel Mo.-on ennyiért, vadonat új és ilyen opciókkal autót:
Info kamat nélküli hitelért és kp. befizetés nélküli kocsi vételéhez!
A fenntartásáról meg jobb is, ha nem beszélünk!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- zigeuner
- Nem elérhető
- Premium Member
- Hozzászólások: 417
- Köszönetek: 169
Mint írtam, elég ha én értem és azok, akik tudják miről van szó. A fenntartásról meg, ahogy mondod jobb is ha nem beszélünk. (mühely rezsióradíj, alkatrészárak, stb). Amiben jobb a mutatvány az sajna az üzemanyagár. Jobban mondva, nem jobb, csak a kereset hozzá más.Amúgy, mindenféleképp olcsóbb a magyar fenntartás. Hidd el, tudom miről beszélek. 20 évig 15 db 40 tonnást üzemeltettem, mellette két "PKW"-t és egy "Kleinlastert". Azt hiszem, tisztában vagyok a költségekkel. De majd jöttök és cáfoltokDECOTEXT írta:
Oké! Azt hittem Te tudod és elmondod! Akkor már csak egy kérdésemzigeuner írta: . De nekem bőven megéri, hogy németben magyar rendszámmal kocsikázzak.Ennyi és nem több. Nem kell, hogy megértsd.
van. Hol veszel Mo.-on ennyiért, vadonat új és ilyen opciókkal autót:
Info kamat nélküli hitelért és kp. befizetés nélküli kocsi vételéhez!
A fenntartásáról meg jobb is, ha nem beszélünk!
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- DECOTEXT
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Na, ezen jót mulattam, mert két különböző dologról beszélünk! Én új kocsiról, Te meg valami romról számolsz be állandóan!! A toyotám új volt, de már 6 éves, és 155 ezret raktunk bele a nejemmel, de még egyszer nem kellett alaktrész hozzá! (Dizel, fékbetétek és gumikon kivül) Igaz, buták voltunk és 5 éves garanciával vettük, mert nem tudtuk, hogy nem lesz semmi baj vele. (Ez plusz 350 € volt a vételkor, AMIT VALÓBAN KIDOBTUNK!) Régi kocsi esetében van sok igazság abban amit mondasz! Mi idén azonben lecseréljük ismét újra, így ha valami lesz vele, javítsa az új gazdája....zigeuner írta: A fenntartásról meg, ahogy mondod jobb is ha nem beszélünk. (mühely rezsióradíj, alkatrészárak, stb).:
Na, szevasz, jó éjjt!
DCT
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- zigeuner
- Nem elérhető
- Premium Member
- Hozzászólások: 417
- Köszönetek: 169
Az enyém is új volt és ha már úgy emlegetted a Tiéd árát, ez sem volt épp olcsó, de már 9 éves, igaz nem olyan vasárnapi autó mint a Tiéd, mert ebbe már 320 ezer van , így nem csoda hogy kért egy sor injektort.Az előbb írtakon kívül ez sem kapott mást. De ennyi vígan belefér a MAGYAR üzemeltetési költségekbe.DECOTEXT írta:
Na, ezen jót mulattam, mert két különböző dologról beszélünk! Én új kocsiról, Te meg valami romról számolsz be állandóan!! A toyotám új volt, de már 6 éves, és 155 ezret raktunk bele a nejemmel, de még egyszer nem kellett alaktrész hozzá! (Dizel, fékbetétek és gumikon kivül) Igaz, buták voltunk és 5 éves garanciával vettük, mert nem tudtuk, hogy nem lesz semmi baj vele. (Ez plusz 350 € volt a vételkor, AMIT VALÓBAN KIDOBTUNK!) Régi kocsi esetében van sok igazság abban amit mondasz! Mi idén azonben lecseréljük ismét újra, így ha valami lesz vele, javítsa az új gazdája....zigeuner írta: A fenntartásról meg, ahogy mondod jobb is ha nem beszélünk. (mühely rezsióradíj, alkatrészárak, stb).:
Na, szevasz, jó éjjt!
Also, Jute Nacht, úgy börlinerül.
Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!