Gazdaságos autó, olcsó fenntartás
- DECOTEXT
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Emilio33 írta: A mostani egy 9 éves, nekem szinte teljesen mindegy mennyi idős lesz a választott (azért mondjuk egy 6 éves koron belül), inkább az általános állapot, ami érdekel.
Na, igen! Itt valóban teljesen különböző az értékrendszerünk! Szerintem egy kocsit akkor kell eladni mielőtt elkezdenek a dolgok elromlani! Ezt ugyebár elég nehéz meghatározni, de az eddigi (35 éves) kocsi vezetési tapasztalatom alapján kijelenthetem, hogy egy kis nissan micrán kivül mindegyik, kocsinkat el kellett adni 7-9 éves kor között. Az emlitett micra 8 évesen került hozzánk, és még 15 évesen is csak műszakizni kellett, (mázli vagy ilyen jó, nem tudom?), mert soha semmi baja nem volt. (Sajnos Angéla dotációs programjába belepusztúlt....) Most hasonló kirtériumok alapján adjuk le, a 7,5 éves toyotánkat 175 ezer km-rel. (Avensis D-CAT kombi) Mivel szuper "'munkát végzett" ezért ahogy már korábban iram, ismét egy hasonló kapta a "megbizatást" 5 év garanciával!
Ui: szerintem aki itt dolgozik és itt él már a BRD-ben, annak nem szükséges már idős (rom) kocsit vennie, mert a piac annyira telitett, hogy a kocsigyártók és kereskedők vetekednek értünk, vevőkért! Ma már KP. befizetés nélkül is lehet kis havi dijért, garanciális kocsit vásárolni! (Én már egyszer belinkeltem de semmi rekció!) Aki olcsóságot keres, az ne ragadjon meg egy tipusnál, az nézzen körül!
DCT
- Emilio33
- Nem elérhető
- Senior Member
- Hozzászólások: 134
- Köszönetek: 52
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Na azze ez nem ilyen egyszeru. Nem kotelezo azt megvenni es akkor nem tamogatod a cseheket:)prosperus írta:
Hat ezen csodalkozom Stefan ecsem !Nem is értem a német árakat, használtan jobban tartja az árát mint egy VW...
Mi Germanok nehogy azt hidd, hogy csak a Görögöket tamogatjuk ?!
De ez hülyeseg mint e heten kiderült.
Nem a gazdasagi, müvelödesi, ipari stb..miniszterium kaptak a lovet,
hanem a bankok, azok a bankok akik a kispolgart ugy ahogy magyarban is az
öngyilkossagba keverik.
Apukam mi ez ha nem penzmosas
Naszova vissza a Skodara.
Aze draga, mert a Cseheket is tamogatnunk kell, igy vagy ugy
Amugy az octavia a legkeresettebb csaladi atlagauto. Nepauto ha igy tetszik. Az olcsobb kismotoros benzinesek, kevesbe felszereltek ara "olcso", de a dizel nagymotoros, felszereltebb valtozatok ara siman kozelit a premium kategoria araihoz:) Az araihoz biztosan, technologiaban nem tudom:)
Mikor autot neztem nekem az octavia volt a referencia, ahhoz hasonlitottam az arakat, meretet, felszerltseget.
De nem vennem meg, mert kicsivel tobbert van premium, kevesebbert meg van ugyanilyen minoseg mas markaban. Itt vhogy megis ez az elso amit megvesznek csaladi autonak:)
- DECOTEXT
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Emilio! Én már párszor leirtam, hogy bizonyos kocsiknál (Pl. Fiat) a vételkor semmit nem kell befizetned és hitelre adják, alacsony havi törlesztéssel és 2-3 éves garanciával! Igaz, nem Mo.-on hanem itt a BRD-ben. A 3,5 millió forint kb. 11 ezer euró most. Ez itt az olcsóbb kocsik kategóriája, de van sok 10 ezer alatt is! Hidd el, hogy az olcsó kocsi megbosszulja magát.Emilio33 írta: Sajna nem szólt nekem előre, hogy "baj" lesz, de azért remélem semmi komoly. Tavaly szerettük volna lecserélni, de a költözés, "új élet" elvitt szinte mindent, legalább is ilyen luxusra nem futotta. Nekem nem központi téma a kocsi, egyszerűen fáj kiadni rá pénzt. Újat (jelen gondolkodásom szerint) soha nem veszek, mert kidobott pénznek tartom. Legszívesebben egy megkímélt 2 évest vennék (persze tudom szerinted lutri), de van az a pénzügyi határ, ami felett autót nem! Részletre nem igazán szeretnénk autót venni. Lényeg, hogy megbízható, és a körülményekhez képest olcsón üzemeltethető legyen. És persze, kinek mi az olcsóság (meg mi a roncs autó), nekem speciel 3.6 millió ft. egy autóért, kurv@ drága!! De most mégis megadnám érte, főleg egy jó Octáviáért. Röviden ennyi, az autódhoz pedig őszintén sok boldogságot!
Nézd meg ezt . Nulla elöleg, nulla kamat, nulla végösszeg fizetés. Nem tudom miért ragaszkodsz, egy használt, ki tudja mennyire agyonhajtott skodához!
Zur Serienausstattung gehören:
1.2 8V mit 69 PS/51 kW / Radio CD/MP3
Klimaanlage / 5 Türen
Zentralverriegelung mit Funkfernbedienung
Servolenkung / Elektrische Fensterheber
DCT
- Emilio33
- Nem elérhető
- Senior Member
- Hozzászólások: 134
- Köszönetek: 52
Még mindig inkább egy 3 éves Octavia.
Különben nem értelek, Te mondtad, hogy 7 éves a Toyotád, és szinte semmi baja nem volt, akkor ha 3 évesen elhozom tőled (eredeti ár 60 %-ért), és használom 4 évig mikor továbbadom (becserélem), mi problémám lesz? Max. a zsebemben marad 8000 euró. Vagy nem?
De ez már talán nem is a témába vág.
- DECOTEXT
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Fura magyaros számolás, de én nem eröltetem!Emilio33 írta: Köszi, de evvel a Pandával nem győztél meg. Még mindig inkább egy 3 éves Octavia. Különben nem értelek, Te mondtad, hogy 7 éves a Toyotád, és szinte semmi baja nem volt, akkor ha 3 évesen elhozom tőled (eredeti ár 60 %-ért), és használom 4 évig mikor továbbadom (becserélem), mi problémám lesz? Max. a zsebemben marad 8000 euró. Vagy nem? De ez már talán nem is a témába vág.
1 A 3 éves kocsi nem garanciális.
2 Ha használtan veszel egy kocsit nem tudod, hogy bántak a géppel.
3 Az ilyen használt kocsiért rendszerint azonnal KP. aktuális, vagy banki kölcsönböl veszed ahol nem kicsi a kamat és törlesztés.
Én nem akarlak semmiröl meggyözni, csak érveket hoztam fel a használt, drága ellen és az olcsó új mellett. Te irtad hogy ne legyen drága, s havonta se legyen nagy teher. Azt is irtad, hogy ezzel egy darabig még ingáznia kell a nejednek mert kezelik. A mérlegelés a tied. Nekem 8, hogy skodát, vagy mercit veszel! S azt azért ne felejtsük el, egy ilyen toyotának az árát újonnan, 5 év garaciával 36 ezer (kedvezmények nélkül) . Itt azért van ám jó nagy minöségi különbség! Ezért irtam, hogy hosszútávon nem az olcsó lesz az olcsó!
DCT