Gazdaságos autó, olcsó fenntartás
- prosperus
- Nem elérhető
- Elite Member
- Reden ist Silber, Ausreden sind Gold!
- Hozzászólások: 907
- Köszönetek: 383
En nem magamrol beszeltem, mert nalunk a cegnel masok a kategoriak.
En arrol beszeltem, hogy bizony a nemetek veszik es ha naponta jarod
az autopalyat igenis rengeteg van belöle, mert egy Kfz. szakertönk is
szakszerüen emlitette, hogy a Skoda az egy lehanyatlo VW Kopie.
Es aki veszi, vegye.
Golf = Fabia
Passat = Oktavia
usw.................
Ebbizony igy van
Einen Löwen interessiert es nicht was Schafe über ihn denken!
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
A teli gumit Mo.-on csereltettem meg novemberben. mert nem volt ido elintezni itt BRD-ben. Koltoztunk:) Felnit nem tudtam idoben szerezni, ezert csak levettek a nyari gumikat es ratettek a telieket az alufelnikre. Most rendeltem uj garnitura nyariakat, ara ua. mint Mo.-on.
A hosszu tel miatt viszont kozel keptelenseg volt bejutni egy gumishoz, mentem az A.T.U-hoz. GUmi csere, ugy hogy le kell venni a teligumikat a felnirol, feltenni az uj nyari gumikat, alufelni, de standard 205/55R16 meretben, 102Eur volt az ATUnal:) Mindezt ugy, hogy kozel 3 het varakozas es legalabb 1orat tokoltek a gumicserekkel.
Szal itt legyen az embernek komplett 2 gumi garnituraja felnikkel:)
- DECOTEXT
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Mi soha nem várunk a gumicserénél, mert nem akkor veszem a téli gumit amikor leesik az első hó, hanem most és felnire tetettem. A nyári gumikat meg februárban tetettem fel, itt sem várok soha! (Ez is külön felnin van, a nicében, állványon.) Egy "gumi" illetve kerékcsere nálam rövid idő alatt meg van -a két kocsinál-, SK. saját nyomatékkulcsal. Igy egy fillért sem adok ki semmilyen műhelynek ezért, s ezt is MEGTAKARITOM! (Nálam a gumi nem tárgya a takarékosságnak.) Nálam az ADAC és az AutoBild tesztek számítanak. A biztonságunk nekünk 50-100 eurónál többet ér. Ezért a gumik nem egyszer 180-230 euró/db >> -Michelin vagy Continental-. Nem is csalatkoztunk soha!mahlzeit írta: Ha mar gazdasagos auto fenntartas. Gumicsere.
A teli gumit Mo.-on csereltettem meg novemberben. mert nem volt ido elintezni itt BRD-ben. Koltoztunk:) Felnit nem tudtam idoben szerezni, ezert csak levettek a nyari gumikat es ratettek a telieket az alufelnikre. Most rendeltem uj garnitura nyariakat, ara ua. mint Mo.-on.
A hosszu tel miatt viszont kozel keptelenseg volt bejutni egy gumishoz, mentem az A.T.U-hoz. GUmi csere, ugy hogy le kell venni a teligumikat a felnirol, feltenni az uj nyari gumikat, alufelni, de standard 205/55R16 meretben, 102Eur volt az ATUnal:) Mindezt ugy, hogy kozel 3 het varakozas es legalabb 1orat tokoltek a gumicserekkel.Szal itt legyen az embernek komplett 2 gumi garnituraja felnikkel:)
DCT
- mahlzeit
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Hozzászólások: 1452
- Köszönetek: 604
Pont erre akonkluziora jutottam, hogy veszek egy nyomatekkulcsot:)
- DECOTEXT
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
Alufelninél feltétlenül kell. Egy rosszabb mozdulat és reped a csavarnál. Ha meg túl óvatos vagy, akkor nem eléggé van meghúzva a kerékcsavar! Nem véletlenül adja meg a gyártó a pontos nyomatékot!mahlzeit írta: Pont erre akonkluziora jutottam, hogy veszek egy nyomatekkulcsot
Itt se takarékoskodj! Az olcsó kinai, sz@rok rosszak! A drágább egy életre elég!
DCT
- kfz
- Nem elérhető
- Elite Member
- Hozzászólások: 596
- Köszönetek: 208
Fénykoromban egy autó átgumizása szereléssel centírral, ragasztott súllyal 15 perc volt és ezt napi 20 autóig tudtam is tartani De a német ugye alapos
Garázs körülmények közt a keresztkulccsal meghúzod a csavart koppig, majd egy negyedet - felet húzol rajta, aztán a biztonság kedvéért beteszed a kis kreutzschlüssel-t a csomagtérbe és 50-100 Km után ellenőrzöd.
DCT! Ne vegyél kínai alufelnit és akkor nem fog elrepedni De ez a repedés story ismét egy bődületes baromság volt. Én még egy alufelnit sem láttam csavarmeghúzás miatt repedni....pedig picit többet láttam mint Te. Volt olyan, hogy kamion gumi szervízben rakatta fel a fazon a kerekeit a Jenők meg nem állították át a légkulcs nyomatékát és a kamionokra előírt meghúzási értékkel rakták fel a felnit. Három méteres rúdon ketten ugrálva sem tudtuk meglazítani a csavarokat. A kisebb személyautókhoz használt légkulcs feladta, hozni kellett kölcsön egy nagy kétkezes TGK-hoz való légkulcsot és azzal verettük le. És így sem repedt el a felni...na mitszósz?
Ha már nincs hová tenni a pénzed akkor természetesen vegyél nyomatékkulcsot, az úgy szakszerű, de a fent vázolt módszer is pont megfelelő
"Színház az egész világ"
"Ne vedd tul komolyan az eletet....ugy sem eled tul... "