Gazdaságos autó, olcsó fenntartás
- DECOTEXT
- Témaindító
- Nem elérhető
- Platinum Member
- Messziröl jött ember túl késön ér ide!
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 5301
- Köszönetek: 1407
11 éve 7 hónapja #30294
Írta: DECOTEXT
Hiába na, 5 ember csomagokkal utazhat egy ilyen kocsival!
Ez nálnuk nyomós indok, mert nem egyszer utazunk igy!
Egy vagy két embernek valóban lehet egy Prius is elég nagy,
ha nem is feltétlenül olyan gazdaságos, ahogy azt reklámozzák!
DCT
DECOTEXT válaszolt a következő témában: Gazdaságos autó, olcsó fenntartás
Természetesen a kocsi ára (pl ha új), jóval magasabb, de szeretném felhivni a kedves figyelmedet a topic cimére: "Gazdaságos autó, olcsó fenntartás". Nem olcsón vett autókról beszélgetünk! Egyébként szerintem az üzembetartás ezt messze kompenzálja, legalább is nálam. Most már 175 ezer van benne (8. éves), de eddigi kültségek amit direkt a kocsira forditottunk az: TÜV (müszaki), fékbetétek, gumik, olaj és légszürö csere. Ennyi. Soha semmi baja nem volt! Azért ez nem mindegy. (Ja, és ha nem hajtom, akkor volt már 5,8 literes fogysztásom is, persze akkor csak 130-al megyek hosszútára no de 177 paci van benne!)Beismerem azonban, hogy ez nálam 6,6-7 liter mert nem járok lassan, de ez ugyebár szubjektiv dolog s tölem függ!!)attesz86 írta: Jo, de akkor hol van a Te nemet szamolasi trukkod? Akkor most a tied kevesebbet fogyaszt? Akkor az, hogy en egy hasonlo kategoriaju barmilyen autohoz kepest eves szinten 4-500E-t sporolok csak a benzinen, az veszteseg vegulis? Vagy hogy pl. 150ezer km-enkent cserelek fekpofat, nincs valto, se finomporszuro, injektor stb., ezek sem koltsegek?
Hiába na, 5 ember csomagokkal utazhat egy ilyen kocsival!
Ez nálnuk nyomós indok, mert nem egyszer utazunk igy!
Egy vagy két embernek valóban lehet egy Prius is elég nagy,
ha nem is feltétlenül olyan gazdaságos, ahogy azt reklámozzák!
DCT
Téma zárolva.
- sleepygti
- Nem elérhető
- Junior Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 36
- Köszönetek: 38
11 éve 7 hónapja #30295
Írta: sleepygti
sleepygti válaszolt a következő témában: Gazdaságos autó, olcsó fenntartás
Legalább olyanokkal ne példálózz, amihez nem értesz.... Prius váltó meg injektor nélkül? a "finomporszűrőről" meg ne is vitatkozzunk...
A fékkel az intelligens fékszervórendszer miatt valóban kevesebbet kell foglalkozni, de szerintem nem lövök mellé nagyon, ha azt mondom ezt is csak hallottad valahonnan és még sosem cserélted.
Neked van türelmed kivárni, míg odaérsz valahová, nem hordasz annyi csomagot, nem érdekel a vezetési élmény, környezetkímélő az autód, mikor áll...
A kisebb szervízköltségek meg az első meghibásodásig igazak.
Ettől még a Prius is egy szerethető kocsi lehet, ahogy a spenót is egészséges, finom és tápláló egyeseknek.
A fékkel az intelligens fékszervórendszer miatt valóban kevesebbet kell foglalkozni, de szerintem nem lövök mellé nagyon, ha azt mondom ezt is csak hallottad valahonnan és még sosem cserélted.
Neked van türelmed kivárni, míg odaérsz valahová, nem hordasz annyi csomagot, nem érdekel a vezetési élmény, környezetkímélő az autód, mikor áll...
A kisebb szervízköltségek meg az első meghibásodásig igazak.
Ettől még a Prius is egy szerethető kocsi lehet, ahogy a spenót is egészséges, finom és tápláló egyeseknek.
Téma zárolva.
- sleepygti
- Nem elérhető
- Junior Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 36
- Köszönetek: 38
11 éve 7 hónapja #30296
Írta: sleepygti
sleepygti válaszolt a következő témában: Gazdaságos autó, olcsó fenntartás
Ahhoz pedig, hogy alsóhangon is 40-50000 km/ éves autózáshoz egy ilyen motorizáltságú autót választottál külön gratulálok (vagy a te számolásodban akad némi hiba...)
Téma zárolva.
- Miklós
- Nem elérhető
- Premium Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 495
- Köszönetek: 172
11 éve 7 hónapja #30297
Írta: Miklós
Alapfelállás ugye, hogy dízel van kisebb autóban is, nem a nagy kaszni privilégiuma a dízel motor. Sok más mellett - csak hogy a Toyotánál maradjunk - lásd. pl Corolla / Auris 1.4 D4d. Nem nézek utána, de saját tapasztalatom szerint az ún Golf kategóriás kombik és az eggyel nagyobb kategóriások között térfogatban nincs nagy különbség. Főleg mióta divatba jött a sportkombi stílus.
Üzemeltetési költségnél alapfeltétel tudni, hogy mennyi időre/kilóméterre szeretnéd az adott autót használni. Ha van lehetőséged a drágább hibák beállta előtt ( kb. 250.000 km ) cserélned autót, olcsóbb lehet a dízeled fenntartása, egyébként meg bukta.
Na, egy hibrid Deconak: Porsche Panamera E-Hybrid
"Én elszabtam, te elszabtad, ő elszabta, mi elszabtuk;
ha elszabtuk, hát elszabtuk, utólag már szabhatjuk. - Hofi Géza
Miklós válaszolt a következő témában: Gazdaságos autó, olcsó fenntartás
Erősen félre vagy tájékozódvaÉn állítom, hogy egy nagyobb kocsi ami dizel mindent beszámítva (biztositás, terhelhetőség, volumen, idő, stb) kilóméterenként sokkal olcsóbb mint egy kis kocsi!
Alapfelállás ugye, hogy dízel van kisebb autóban is, nem a nagy kaszni privilégiuma a dízel motor. Sok más mellett - csak hogy a Toyotánál maradjunk - lásd. pl Corolla / Auris 1.4 D4d. Nem nézek utána, de saját tapasztalatom szerint az ún Golf kategóriás kombik és az eggyel nagyobb kategóriások között térfogatban nincs nagy különbség. Főleg mióta divatba jött a sportkombi stílus.
Üzemeltetési költségnél alapfeltétel tudni, hogy mennyi időre/kilóméterre szeretnéd az adott autót használni. Ha van lehetőséged a drágább hibák beállta előtt ( kb. 250.000 km ) cserélned autót, olcsóbb lehet a dízeled fenntartása, egyébként meg bukta.
Vezetési élmény egy középkategóriás, dízel családi kombinál ????Gondolom a vezetesi elmenye egy 130-140 LE-s TDI-nek (vagy D-4D nem tudom) sokkal jobb, mint a Priusnak - mar akit ez erdekel.
Na, egy hibrid Deconak: Porsche Panamera E-Hybrid
"Én elszabtam, te elszabtad, ő elszabta, mi elszabtuk;
ha elszabtuk, hát elszabtuk, utólag már szabhatjuk. - Hofi Géza
Téma zárolva.
- kfz
- Nem elérhető
- Elite Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 596
- Köszönetek: 208
11 éve 7 hónapja #30298
Írta: kfz
"Színház az egész világ"
"Ne vedd tul komolyan az eletet....ugy sem eled tul... "
kfz válaszolt a következő témában: Gazdaságos autó, olcsó fenntartás
Háátt ez Qva jó...nem voltam itt pár napig és tessék....két ciromfej imádó "szakember" egymásnak esik.
Attesz86! Ezt a kretén beszólást hogy gázolajjal járjanak a teherautók felejtsd el gyorsan...mikor szaros kölök voltam Én is hasonló baromságokat nyomattam. Hogy még nem volt pénzed normális gázolajos verdára az nem azt jelenti, hogy az "úriemberek" ( ) benzinessel járnak.
Az úriemberek nem kezdenek fikázni...maradjunk ennyiben.
Ezt a baromi nagy költségtakarékoskodásodat meg csak körbe tudom röhögni...majd jön a kis nyilvántartott bűnöződnek (prius) az elektromos nyűgje, meg az akku cseréje, meg bármi baja....megnézném az arcod a fizetésnél. Eléggé japános lesz majd...amolyan citromfej
Aztán, majd ha kiszámolod az értékvesztést ,a szerviz költséget rájössz, hogy bele és felültél egy agyonreklámozott baromságba. A prius pont olyan vicce az autóiparnak mint a smart vagy a newbeetle, esetleg a Fiat Multipla. HA megvetted, hát egészségedre...majd villoghatsz mint a multiplások a szembejövő másik multiplásnak..."Te is ekkora balfék vagy"
Tudod barátom a benzines és a gázolajos verdák közt ma már szinte semmi különbség...de a hybrid az egy vicc...pont mint egy transzvesztita. Se nem fiú, se nem lány...csak néhány perverz izgul miatta.
Amíg a konkrét elektromos hajtást nem engedi az olajlobby addig csak ilyen babakocsikkal rohangásztok és még osztjátok is az észt....egy Audi A4 1.9 pdtdi pont ezeket a fogyasztási adatokat produkálja chippelés után, mint a totojád. Elmegyek melletted, kiröhöglek és a végén majd szipogva azt mondod: "bunkó vagyok mert diesel Audiban pöffeszkedem" .Pedig feléből javíttatom, jó ránézni és kényelmes vele utazni....
De hát vettél egy halálra reklámozott távol-keleti szörnyszülöttet, csúnya is, lassú is , veszti is az értékét rendesen, drága is az alkatrész és a szerviz...de a tiéd!!
DCT!
Már párszor elmondtam neked...örülj a totojádnak...de nem etalon! (ugye nem kell ismét részleteznem...)
Uraim! Bárki is említette nektek, elmondanám, hogy a férfi nem úgy születik, hogy alapból ért az autókhoz....rengeteg tapasztalat és szívás kell, hogy egyáltalán meg merj szólalni a témában!!!!!!
Mindenki örüljön a vásárlásának....de ne próbálja a nagyérdeműt győzködni. Értelmetlen....
(főleg ne autós újságok cikkei alapján)
Attesz86! Ezt a kretén beszólást hogy gázolajjal járjanak a teherautók felejtsd el gyorsan...mikor szaros kölök voltam Én is hasonló baromságokat nyomattam. Hogy még nem volt pénzed normális gázolajos verdára az nem azt jelenti, hogy az "úriemberek" ( ) benzinessel járnak.
Az úriemberek nem kezdenek fikázni...maradjunk ennyiben.
Ezt a baromi nagy költségtakarékoskodásodat meg csak körbe tudom röhögni...majd jön a kis nyilvántartott bűnöződnek (prius) az elektromos nyűgje, meg az akku cseréje, meg bármi baja....megnézném az arcod a fizetésnél. Eléggé japános lesz majd...amolyan citromfej
Aztán, majd ha kiszámolod az értékvesztést ,a szerviz költséget rájössz, hogy bele és felültél egy agyonreklámozott baromságba. A prius pont olyan vicce az autóiparnak mint a smart vagy a newbeetle, esetleg a Fiat Multipla. HA megvetted, hát egészségedre...majd villoghatsz mint a multiplások a szembejövő másik multiplásnak..."Te is ekkora balfék vagy"
Tudod barátom a benzines és a gázolajos verdák közt ma már szinte semmi különbség...de a hybrid az egy vicc...pont mint egy transzvesztita. Se nem fiú, se nem lány...csak néhány perverz izgul miatta.
Amíg a konkrét elektromos hajtást nem engedi az olajlobby addig csak ilyen babakocsikkal rohangásztok és még osztjátok is az észt....egy Audi A4 1.9 pdtdi pont ezeket a fogyasztási adatokat produkálja chippelés után, mint a totojád. Elmegyek melletted, kiröhöglek és a végén majd szipogva azt mondod: "bunkó vagyok mert diesel Audiban pöffeszkedem" .Pedig feléből javíttatom, jó ránézni és kényelmes vele utazni....
De hát vettél egy halálra reklámozott távol-keleti szörnyszülöttet, csúnya is, lassú is , veszti is az értékét rendesen, drága is az alkatrész és a szerviz...de a tiéd!!
DCT!
Már párszor elmondtam neked...örülj a totojádnak...de nem etalon! (ugye nem kell ismét részleteznem...)
Uraim! Bárki is említette nektek, elmondanám, hogy a férfi nem úgy születik, hogy alapból ért az autókhoz....rengeteg tapasztalat és szívás kell, hogy egyáltalán meg merj szólalni a témában!!!!!!
Mindenki örüljön a vásárlásának....de ne próbálja a nagyérdeműt győzködni. Értelmetlen....
(főleg ne autós újságok cikkei alapján)
"Színház az egész világ"
"Ne vedd tul komolyan az eletet....ugy sem eled tul... "
Téma zárolva.
- attesz86
- Nem elérhető
- New Member
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 18
- Köszönetek: 6
11 éve 7 hónapja #30299
Írta: attesz86
attesz86 válaszolt a következő témában: Gazdaságos autó, olcsó fenntartás
"Természetesen a kocsi ára (pl ha új), jóval magasabb, de szeretném felhivni a kedves figyelmedet a topic cimére: "Gazdaságos autó, olcsó fenntartás". Nem olcsón vett autókról beszélgetünk!' En nem beszeltem olcson vett autorol. Tudtommal egy uj prius dragabb mint a tobbi toyota, de javits ki, ha tevedek.
En nem vitatkozom azzal, hogy egy jo diesel is koltsegkimelo, sot, ha nem hibridem lenne, valszeg egy kisebb, 1.6-1.8 koruli TDI-t vennek, bar valoszinuleg az a plusz evi 300 euro a gepjarmuadoban itt (nalam legalabbis) pont behozna amit benzinen sporolok, tehat nemigen lennek elorebb.
"ha nem is feltétlenül olyan gazdaságos, ahogy azt reklámozzák!" igen, a reklamozott fogyasztas felett fogyaszt bo egy literrel, de a legtobb autonal ez igaz. az 1.6os benzines mazdank otthon laza 1.5-el eszik tobbet mint a gyari adat, nem szamit hogy vezetem...
En nem vitatkozom azzal, hogy egy jo diesel is koltsegkimelo, sot, ha nem hibridem lenne, valszeg egy kisebb, 1.6-1.8 koruli TDI-t vennek, bar valoszinuleg az a plusz evi 300 euro a gepjarmuadoban itt (nalam legalabbis) pont behozna amit benzinen sporolok, tehat nemigen lennek elorebb.
"ha nem is feltétlenül olyan gazdaságos, ahogy azt reklámozzák!" igen, a reklamozott fogyasztas felett fogyaszt bo egy literrel, de a legtobb autonal ez igaz. az 1.6os benzines mazdank otthon laza 1.5-el eszik tobbet mint a gyari adat, nem szamit hogy vezetem...
Téma zárolva.